• Business

    Γ.Ματθαίου-Anassa: Νέα βήματα για τα “αυτοκρατορικά” αφεψήματα


    Με διπλάσιες πωλήσεις αναμένεται να κινηθεί και φέτος η Anassa Organics καθώς η πρωτοποριακή ελληνική εταιρεία επεκτείνει συνεχώς το δίκτυό της σε Ελλάδα και εξωτερικό ενώ σχεδιάζει και τη δημιουργία νέων προϊόντων.
    Το αφεψήματα Anassa των Αφροδίτη Φλώρου και η Γιάννα Ματθαίου ξεχωρίζουν για την εξαιρετική τους ποιότητα και συσκευασία και κερδίζουν με το σπαθί τους θέση στα ράφια των delicatessen του εξωτερικού και μεγάλων πολυκαταστημάτων όπως το Jelmoli στη Ζυρίχη και διεθνή βραβεία.
    anassa
    Τα Anassa βρίσκονται σε περισσότερες από 12 χώρες, με τελευταίες προσθήκες το Κατάρ, το Ντουμπάι και το Μονακό. “Η ανάπτυξη στο εξωτερικό ήταν το κύριο χαρακτηριστικό του 2015. Το 2014, τον πρώτο χρόνο λειτουργίας μας, μόνο το 20% του τζίρου μας ήταν από το εξωτερικό, το 2015 το 70% των πωλήσεων προήλθε από τις εξαγωγές μας και γιαυτό και κάναμε διπλάσιες πωλήσεις” σημειώνει η Γιάννα Ματθαίου που μίλησε στο fnbdaily για τα σχέδιά της για το 2016 και για το μυστικό της επιτυχίας της.
    Όπως εξηγεί, “συνεχώς προστίθενται νέες χώρες, αφού πολλοί γνωρίζουν το προϊόν από τα ελληνικά dutyfree ταξιδεύοντας και μετά μας το ζητάνε. Πλέον μέσω νέας συνεργασίας με το eshop Yoleni το προϊόν είναι προσιτό και άμεσα στους καταναλωτές”.
    anassa_colorΣτα σχέδιά μας είναι να αναπτύξουμε και το δίκτυο των καφέ και των ξενοδοχείων. Είναι κρίμα να μην δίνουμε την ευκαιρία στους τουρίστες να δοκιμάσουν τα εξαιρετικά ελληνικά αφεψήματα. Τα προϊόντα μας είναι ήδη σταgrace Luxury Boutique Hotel και συνεχίζουμε στην κατεύθυνση αυτή”.
    anassa5
    Η εταιρεία έλαβε έξι χρυσά αστέρια για την υψηλή ποιότητα και τη μοναδική γεύση των προϊόντων της στο στο πλαίσιο του διεθνώς αναγνωρισμένου διαγωνισμού Great Taste Awards 2014 και 2015 του βρετανικού οργανισμού Guild of Fine Food. Η Anassa έχει επίσης κερδίσει Χρυσό Βραβείο στο European Design Awards 2014, ενώ αποτελεί μία από τις νικήτριες του Ελληνικού Βραβείου Επιχειρηματικότητας για το 2014.
    Η MNP Design που έφτιαξε τις ετικέτες για τα Anassa απέσπασε το χρυσό βραβείο στα European Design Awards 2014.
    anassa-1
    Εκτός από την υψηλή αισθητική η συσκευασία είναι και πρακτική. Περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο σύστημα παρασκευής με ειδικά βιοδιασπώμενα φίλτρα και ξύλινα στηρίγματα για την κούπα, μέσα στα μεταλλικά κουτιά που προστατεύουν ιδανικά τα βότανα και τα διατηρούν αναλλοίωτα. Βάζοντας την ποσότητα της δόσης που χωρά στο φακελάκι, το στερεώνεις απλά με το ειδικό ξυλάκι στα χείλη της κούπας και ξεκινάς την ιεροτελεστία του σερβιρίσματος.
    Δώσαμε ιδιαίτερη έμφαση στη συσκευασία η οποία είναι ιδιαίτερης αισθητικής αλλά και πρακτική, αλλά κυρίως το προϊόν ξεχωρίζει για την ποιότητά του. Άνασσα, σημαίνει βασίλισσα στα αρχαία ελληνικά και για εμάς Άνασσα, είναι η ελληνική γη.Γιατί τα ελληνικά βότανα είναι μοναδικά στο κόσμο.
    Τα εξαιρετικά ελληνικά αρωματικά φυτά όμως φθάνουν στην αγορά σε ακατάλληλες συσκευασίες που υποβαθμίζουν το προϊόν και διακυβεύουν την ποιότητά τους. Τα αναδείξαμε γιατί τα συσκευάσουμε όπως τους αξίζει και γιατί διαλέγουμε μόνο τα καλύτερα από τα καλύτερα. Προσπαθούμε κατά την παραγωγή τους να διατηρούμε ολόκληρο το φύλλο του αρωματικού φυτού και αυτό δείχνει και την ποιότητά του κάτι που είναι σπάνιο και μας κάνει να ξεχωρίζουμε στις αγορές του εξωτερικού”.
    anassa4
    Τα ροφήματα είτε μόνα είτε σε μείγματα περιέχουν βιολογικής παραγωγής τσάι του βουνού, μέντα, μελισσόχορτο, φασκόμηλο, κυνόροδο, λαδανιά, τίλιο, λεβάντα, χαμομήλι, ματζουράνα, δενδρολίβανο, δίκταμο. “Δεν θα μείνουμε στα ροφήματα. Σκεφτόμαστε να επεκτείνουμε την γκάμα μας σε μίγματα μαγειρικής για παράδειγμα ή άλλα προϊόντα που θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν τα εξαιρετικά μας βότανα”, αναφέρει η κ.Ματθαίου.



    ΣΧΟΛΙΑ