• Business

    Γιατί όλοι είναι έξαλλοι με τα Starbucks

    • NewsRoom


    Δεν είναι η πρώτη φορά που γνωστές αλυσίδες καφέ προσφέρουν στους καταναλωτές τους δώρα “χρυσού” τα οποία όμως καταλήγουν να γίνονται άνθρακας. Η γνωστή αλυσίδα των Starbucks όμως ξεπέρασε κάθε όριο, εξαπατώντας το καταναλωτικό κοινό με την νέα μορφή του διαγωνισμού της που υποτίθεται πως δίνει μεγάλα δώρα.

    Την οργή των καταναλωτών των Starbucks προκάλεσε η νέα μορφή του διαγωνισμού τους, η οποία φαίνεται πως τους κοροϊδεύει. Ο ανανεωμένος διαγωνισμός των Starbucks, ο οποίος έδινε δωρεάν ροφήματα στους καταναλωτές, έχει αλλάξει πλήρως και πλέον οι καταναλωτές καταλήγουν να πληρώνουν περισσότερα χρήματα από αυτά που κερδίζουν.

    Τα κουπόνια- αστέρια που μαζεύουν οι καταναλωτές για να κερδίσουν τα “πλουσιοπάροχα” δώρα της αλυσίδας έχουν αλλάξει και αυτά μορφή και τρόπο λειτουργίας στον διαγωνισμό. Ο διαγωνισμός της γνωστής αλυσίδας πλέον αντί να δίνει στους καταναλωτές της ένα κουπόνι αστεριού για κάθε επίσκεψη τους σε ένα κατάστημα τους, τους δίνει δύο αστέρια για κάθε ένα ευρώ που ξοδεύουν στο κατάστημα τους.

    Οι καταναλωτές δηλώνουν εξοργισμένοι με τον νέα μορφή που έχει πάρει ο διαγωνισμός καθώς πλέον φαίνεται να τους κοροϊδεύει. Ο διαγωνισμός είχε ξεκινήσει με την συλλογή κουπονιών- αστεριών από τους καταναλωτές με κάθε επίσκεψη τους σε ένα κατάστημα Starbucks συγκεντρώνοντας τους απαραίτητους πόντους για να κερδίσουν ένα δώρο. Με την νέα λογική όμως αυτό για την κατάκτηση δώρων οι καταναλωτές πρέπει πλέον να αγοράζουν περισσότερα αγαθά για να κερδίσουν κάποιο δώρο. Όσον αφορά τα δώρα της χρυσής κατηγορίας, οι καταναλωτές πρέπει να συλλέγουν 300 αστέρια αντί τον 30 που ήταν αρχικά.

    Οι αλλαγές αυτές του διαγωνισμού έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση των κερδών των Starbucks καθώς πλέον το κοινό υποχρεώνεται να επισκέπτεται περισσότερες φορές το κατάστημα τους και να ξοδεύουν περισσότερα, αφού εάν δεν αγοράσεις κάτι που να κοστίζει πάνω από 6 δολ. δεν έχει την δυνατότητα να κερδίσεις και κάποιο δώρο.

    starbucks

    Αυτό όπως που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν όταν στους όρους του νέου διαγωνισμού οι συμμετέχοντες έπρεπε να ανανεώσουν την εφαρμογή του διαγωνισμού στο κινητό τους με αποτέλεσμα, όπως ανέφεραν πολλοί, να χάσουν πολλούς από τους πόντους που είχαν συλλέξει.

    Με λίγα λόγια ο νέος διαγωνισμός έδωσε την εντύπωση ότι, όχι μόνο έπρεπε να πληρώνεις περισσότερο για να κερδίσεις αλλά και ότι τα χρήματα που είχε ξοδέψει ο κόσμος για να κερδίσει πόντους ήταν μάταια.

    Η οργή του κόσμου, όπως ήταν φυσικό ήταν τεράστια και τα σχόλια που έκαναν οι καταναλωτές έπεσαν σαν καταπέλτης στους υπεύθυνους. Οι περισσότεροι από αυτούς μιλάνε για μια πρωτοφανή εξαπάτηση που στόχο έχει την εύκολη κερδοσκοπία της γνωστής αλυσίδας.

    Δείτε εδώ τις έντονες αντιδράσεις του κοινού:

     

    Διαβάστε επίσης: 

    http://www.mononews.gr/ti-krivete-telika-mesa-stis-siskevasies-ton-kelloggs/37852



    ΣΧΟΛΙΑ