• Business

    Γιάν Κάρας (ΟΠΑΠ): Το ισχυρό πρώτο τρίμηνο επιβεβαιώνει τις επιδόσεις για το 2022- Ενδυναμώσαμε το brand

    • NewsRoom
    Γιαν Κάρας, CEO ΟΠΑΠ

    Γιαν Κάρας, CEO ΟΠΑΠ


    Για την ενδυνάμωση του brand του ΟΠΑΠ, τόσο στο retail, όσο και στο online κανάλι, έκανε λόγο ο Γιάν Κάρας, Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού στο πλαίσιο της τηλεδιάσκεψης  για τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου 2022, τονίζοντας ότι επιβεβαιώνει τη θετική πορεία για το σύνολο του 2022.

    «Mε αυτό τον τρόπο, επιτύχαμε σημαντικά αποτελέσματα, ακόμα και εν μέσω των πληθωριστικών προκλήσεων που έγιναν ιδιαίτερα εμφανείς από τα μέσα του α΄ τριμήνου», ανάφερε.

    Ο κ. Κάρας τόνισε πως από τις αρχές Μαΐου, οι πελάτες εισέρχονται στα καταστήματα ΟΠΑΠ και PLAY χωρίς την επίδειξη πιστοποιητικών εμβολιασμού, νόσησης ή αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου, ενώ από σήμερα, 1η Ιουνίου τίθεται σε αναστολή η υποχρεωτική χρήση μάσκας, θα υπάρξει ευνοϊκός αντίκτυπος για τις επιδόσεις του offline δικτύου.

    Ο επικεφαλής της εταιρείας σημείωσε πως η επίδοση του δικτύου καταστημάτων ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντική κατά το α΄ τρίμηνο, παρά τα περιοριστικά μέτρα για την πανδημία που ήταν σε ισχύ και τις πληθωριστικές πιέσεις.

    Όπως τόνισε, η ενίσχυση των δραστηριοτήτων του retail δικτύου της εταιρείας βασίζεται σε πρωτοβουλίες που έχουν τον πελάτη στο επίκεντρο και ενδυναμώνουν την ελκυστικότητα των παιχνιδιών και των καταστημάτων ως προορισμών διασκέδασης. Μεταξύ άλλων, αξιοποιείται περαιτέρω το πρόγραμμα loyalty «ΟΠΑΠ Επιβραβεύσεις», το οποίο συμπλήρωσε πρόσφατα ένα χρόνο επιτυχημένης παρουσίας και περίπου 700.000 εγγεγραμμένους πελάτες. Επιπλέον, αναβαθμίζεται περαιτέρω το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο, με νέα παιχνίδια ΣΚΡΑΤΣ, νέες επιλογές στο δημοφιλές Powerspin κ.ά. Ακόμη, η εταιρεία υλοποιεί ολοκληρωμένες προωθητικές ενέργειες και ξεχωριστές εκδηλώσεις στο δίκτυο των καταστημάτων ΟΠΑΠ και PLAY.

    Υπενθυμίζεται πως στο πρώτο τρίμηνο του 2022 τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) για το α΄ τρίμηνο του 2022 ανήλθαν στα 457,2 εκατ. ευρώ (+162,5% ετησίως). Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 168,8 εκατ. ευρώ (+175,2% σε ετήσια βάση), με τα καθαρά κέρδη τριμήνου να φτάνουν τα 88,3 εκατ. ευρώ. Η ισχυρή συνεισφορά του retail δικτύου και η συνεχιζόμενη δυναμική των online δραστηριοτήτων ήταν το κύριο όχημα για την ανάπτυξη των οικονομικών μεγεθών του ΟΠΑΠ στο πρώτο τρίμηνο του έτους.

    Σχετικά με το αν το ισχυρό πρώτο τρίμηνο επιβεβαιώνει τις επιδόσεις για το 2022, ο κ. Κάρας επιβεβαίωσε τη θετική τάση δηλώνοντας πως η διοίκηση παραμένει αισιόδοξη και θετική για τη χρονιά.

    Η δραστηριότητα  online

    Η αναπτυξιακή δυναμική των online δραστηριοτήτων συνεχίστηκε και στο α΄ τρίμηνο του 2022. Σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξαν στοχευμένες προωθητικές ενέργειες, όπως το Golden 21 του Pamestoixima.gr, αλλά και η θετική υποδοχή του online live casino του ΟΠΑΠ.

     Επίσης, το ανανεωμένο tzoker.gr είναι διαθέσιμο από τα μέσα Μαρτίου, προσφέροντας στους πελάτες ένα σύγχρονο περιβάλλον χρήσης, εμπλουτισμένο περιεχόμενο και νέες δυνατότητες που κάνουν το παιχνίδι πιο διασκεδαστικό. Επιπλέον, ο ΟΠΑΠ θα εστιάσει το προσεχές διάστημα στον επανασχεδιασμό των front-end περιβαλλόντων της online στοιχηματικής πλατφόρμας.

     Συνολικά, η διττή στρατηγική του ομίλου για τη διαδικτυακή αγορά συνέχισε να αποδίδει, καθώς η ανάπτυξη της βάσης των ενεργών πελατών συνεχίστηκε κατά το α΄ τρίμηνο του 2022, τόσο για τις online δραστηριότητες του ΟΠΑΠ, όσο και για τη Stoiximan.



    ΣΧΟΛΙΑ