ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Διοικητικό πρόστιμο ύψους 70.000 ευρώ επέβαλε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων σε επιχείρηση που παρέχει υπηρεσίες αισθητικής και προσωπικής φροντίδας.
Αφορμή για το πρόστιμο αποτέλεσε το γεγονός ότι η επιχείρηση παρέλειψε να παραδώσει στους πελάτες της αντίγραφο της σύμβασης παροχής υπηρεσιών και έντυπο αναιτιολόγητης υπαναχώρησης, ενώ δεν επέστρεψε τα αχρεωστήτως εισπραχθέντα ποσά για μη παρασχεθείσες υπηρεσίες.
Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή εξετάζει πλήθος παρόμοιων καταγγελιών καταναλωτών που προπλήρωσαν επιχειρήσεις για να τους παρέχουν υπηρεσίες αισθητικής και προσωπικής φροντίδας, αλλά οι εν λόγω επιχειρήσεις έκλεισαν αιφνίδια χωρίς να έχουν ολοκληρώσει την παροχή των υπηρεσιών, για τις οποίες οι καταναλωτές κατέβαλαν τίμημα.
Ενημερώνονται οι καταναλωτές που έχουν ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης ή καταγγελίας της σύμβασης ότι υποχρεούνται να καταβάλουν μόνο το κόστος των υπηρεσιών που αποδεδειγμένα τους έχουν παρασχεθεί από τις ανωτέρω επιχειρήσεις [Υ.Α. Ζ1-1262/2007, άρθρο 3 παρ.2 και 3 (ΦΕΚ Β΄ 2122)].
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- BriQ Properties: Πούλησε δύο ακίνητα σε Βόλο και Αθήνα για πάνω από 4,8 εκατ. ευρώ
- Aktor: Το εύρος απόδοσης για το ομόλογο έως 140 εκατ. ευρώ διαμορφώνεται στο 4,7% – 5%
- Goldman Sachs: Στο 5% ανέβασε την πρόβλεψη για την οικονομική ανάπτυξη της Κίνας το 2025
- Η μινωική Κρήτη στις δέκα σπουδαιότερες ανακαλύψεις στον κόσμο για το 2025