• Business

    Γ. Βασιλάκος (Κωτσόβολος): «Πάμε καλύτερα από την αγορά – Στοχεύουμε σε τζίρο μισό δισ. ευρώ»

    Γιάννης Βασιλάκος, Κωτσόβολος


    Με ρυθμούς ανάπτυξης καλύτερους από την υπόλοιπη αγορά κινείται η Κωτσόβολος, παρά τα προβλήματα που εξακολουθούν να ταλανίζουν την κατανάλωση. Όπως αναφέρει μιλώντας στο mononews.gr ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γιάννης Βασιλάκος, η ζήτηση κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού ήταν αρκετά μικρότερη από πέρυσι ειδικά στον κλιματισμό, ένας τομέας που συνεισφέρει σημαντικά στην κερδοφορία. Υπολογίζεται πως οι πωλήσεις κλιματιστικών στο σύνολο της αγοράς υποχώρησαν κατά 10% με 15% ενώ μείωση υπήρξε και στην κατηγορία της ψύξης (ψυγεία κα.).

    Από τις λίγες κατηγορίες που κινήθηκαν ανοδικά ήταν αυτή των τηλεοράσεων λόγω του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου που διεξήχθη στη Ρωσία τον περασμένο Ιούνιο. Σύμφωνα με τον κ. Βασιλάκο, η εξέλιξη αυτή συνέβαλε σημαντικά στην τόνωση των εσόδων και στην αντιστάθμιση των απωλειών στα κλιματιστικά ενώ ενθαρρυντική είναι η εικόνα και στην τεχνολογία, η οποία δείχνει να σταθεροποιείται ύστερα από αρκετό διάστημα.

    Το ερώτημα που απασχολεί πλέον τον κλάδο, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Κωτσόβολος είναι η πορεία της κατανάλωσης τον Νοέμβριο και την εορταστική περίοδο του Δεκεμβρίου. Η μεγάλη πρόκληση δεν είναι άλλη από την Black Friday, η οποία πλέον παίζει καταλυτικό ρόλο στα τεκταινόμενα του χώρου καθώς συγκεντρώνει υψηλό αγοραστικό ενδιαφέρον.

    Όπως λέει ο κ. Βασιλάκος, παρότι είναι δύσκολη στη διαχείρισή της εξαιτίας του μεγάλου όγκου πωλήσεων που πραγματοποιείται σε διάστημα λίγων ημερών, οι αλυσίδες καλούνται στην Black Friday να έχουν πολύ ανταγωνιστικές τιμές για να προσελκύσουν τους καταναλωτές, πιέζοντας ασφυκτικά τα περιθώρια κέρδους.

    «Το ερώτημα είναι τι θα γίνει τη μέρα αυτή, και πόσο θα επηρεάσει τη ζήτηση την περίοδο των εορτών που ακολουθεί», σημειώνει χαρακτηριστικά.

    Παρά τις αντιξοότητες, η διοίκηση της Κωτσόβολος εξακολουθεί να στοχεύει στην επίτευξη τζίρου 500 εκατ. ευρώ την τρέχουσα χρήση και σε ελαφρώς καλύτερη κερδοφορία από πέρυσι.

    «Θέλουμε να αναπτυσσόμαστε καλύτερα από την υπόλοιπη αγορά και να συνεχίσουμε να αυξάνουμε τα μερίδια μας», επισημαίνει ο κ. Βασιλάκος ενώ, κληθείς να σχολιάσει τα διάφορα σενάρια που κυκλοφορούν για τον μέλλον της Media Markt στην Ελλάδα, αρκείται να τονίσει πως η Κωτσόβολος παρακολουθεί, όπως και όλοι οι υπόλοιποι, τις εξελίξεις και περιμένει την τελική έκβαση.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Media Markt: Τα σενάρια αποχώρησης και η επόμενη μέρα στην αγορά



    ΣΧΟΛΙΑ