• Business

    Γ. Κούστας: Κινδυνεύει η Danaos από την Hanjin Shipping;

    Γιάννης Κούστας. Ιδιοκτήτης Danaos Corporation


    Αρνητικές επιπτώσεις σε 22 πλοιοκτήτες, μεταξύ των οποίων και ο Έλληνας εφοπλιστής Γ. Κούστας, θα έχει τυχόν επιδείνωση της οικονομικής κατάστασης της εταιρίας Hanjin Shipping, η οποία αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες.
    Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας σε μέσα ενημέρωσης της Νοτίου Κορέας, αναφέρουν ότι η ναυτιλιακή μπορεί να χρειαστεί ελάφρυνση του χρέους της εκτός και αν έχει τη δυνατότητα να επαναδιαπραγματευτεί το ύψους των ναύλων στα μισθωμένα της πλοία.
    Hanjin Shipping's
    Σύμφωνα με τον Amit Mehrotra, αναλυτή με εξειδίκευση στα ναυτιλιακά θέματα της Deutsche Bank, η Hanjin έχει ναυλώσει 56 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, που ανήκουν σε 22 διαφορετικούς ιδιοκτήτες. Η λίστα των πλοιοκτητών είναι μεγάλη, ωστόσο, κανείς δεν έχει πάνω από οκτώ πλοία μισθωμένα στη Hanjin, ενώ ο μεγαλύτερος εκμισθωτής είναι η Danaos Corp, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιάννη Κούστα.
    Επίσης, η Seaspan Corp είναι η μόνη ναυτιλιακή με έκθεση στη Hanjin, που περιλαμβάνεται στη λίστα εταιριών που καλύπτει η Deutsche Bank.
    “Η Seaspan έχει τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μισθωμένα στη ναυτιλιακή, από τα οποία κερδίσει 43.000 δολάρια ημερησίως μέχρι το 2024″, επισημαίνει ο Mehrotra. “Παράλληλα είναι μέτοχος με ποσοστό 10,8% στην Greater China Intermodal (GCI), η οποία έχει μισθώσει τέσσερα πλοία στη Hanjin, με 10ετή ναυλοσύμφωνα που λήγουν στα μέσα της επόμενης δεκαετίας.”
    Ο αναλυτής της Deutsche Bank εκτιμά ότι αυτά τα τρία πλοία προσθέτουν περίπου 13 εκατ. δολάρια έκαστο στα κέρδη EBITDA της Seaspan ετησίως. 
    Ωστόσο, επισημαίνει ότι είναι νωρίς για να βγουν συμπεράσματα για το ποιες θα είναι οι επιπτώσεις στις συνεργαζόμενες πλοιοκτήτριες εταιρίες, στην περίπτωση που επιδεινωθεί η οικονομική κατάσταση της Hanjin Shipping.
    ImageHandler-1-620x330



    ΣΧΟΛΙΑ