• Business

    Γ. Κούστας: Η Danaos διεκδικεί αποζημίωση από τη Hanjin. Στα 560 εκατ. δολ. τα χρέη

    γιαννης κουστας

    Γιάννης Κούστας, εφοπλιστής Danaos Shipping


    Η ναυτιλιακή Danaos Corporation, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιάννη Κούστα, είναι ένας από τους συνολικά 3.000 πιστωτές της χρεοκοπημένης νοτιοκορεάτικης ναυτιλιακής Hanjin Shipping που κατέθεσαν αίτηση στο δικαστήριο της Σεούλ για διεκδίκηση χρηματικής αποζημίωσης, ενώ ο αριθμός των πιστωτών που θα προσφύγουν στο δικαστήριο αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω.

    Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία του κ. Κούστα είναι η ελληνική ναυτιλιακή που έχει τη μεγαλύτερη έκθεση στη Hanjin και βρίσκεται αντιμέτωπη με τεράστιες απώλειες που αγγίζουν το ιλιγγιώδες ποσό των 560 εκατ. δολαρίων. Η Danaos έχει ναυλώσει στην νοτιοκορεάτικη εταιρεία 8 φορτηγά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων – συγκεκριμένα 3 πλοία χωρητικότητας 10.100-teu και 5 πλοία χωρητικότητας 3.400-teu – με ναυλοσύμφωνα μεγάλης διάρκειας, των οποίων οι πληρωμές των ναύλων βρίσκονταν ήδη σε καθυστέρηση προτού η Hanjin καταθέσει αίτηση για πτώχευση.

    Όταν έγινε γνωστή η προσφυγή της Hanjin στο δικαστήριο της Σεούλ για να ζητήσει προστασία από τους πιστωτές της, ο κ. Κούστας είχε δηλώσει ότι η Danaos παρακολουθούσε τα τεκταινόμενα “με απογοήτευση”, ωστόσο, αισιοδοξούσε ότι η εταιρεία θα κατορθώσει να πετύχει την αναδιάρθρωσή της και να αναδυθεί από την διαδικασία της πτώχευσης πιο υγιής και ισχυρή.

    Επιπλέον, η Danaos είχε κάνει πολλές προσπάθειες και επαφές με την πτωχευμένη κορεάτικη ναυτιλιακή προσπαθώντας να τη διευκολύνει με το να μειώσει τις τιμές των ναύλων κατά 20% – όπως είχε πράξει και με τους ναύλους των πλοίων που είχε ναυλώσει στην επίσης νοτιοκορεάτικη Hyundai Merchant Marine (HMM) – ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν συνέβη προτού η Hanjin προσφύγει στη Δικαιοσύνη της Ν. Κορέας.

    Εκτός από την Danaos, ανάμεσα στους 3.000 πιστωτές της Hanjin που κατέφυγαν στο δικαστήριο βρίσκονται και ναυτιλιακές εταιρείες-κολοσσοί διεθνούς εμβέλειας, όπως είναι η Seaspan, η Evergreen, η MOL, η Maersk Line και η Hapag-Lloyd μεταξύ άλλων. Παράλληλα, υπάρχουν και πολλοί άλλοι πιστωτές που θα έχουν το χρονικό περιθώριο να καταθέσουν κι εκείνοι αίτηση για αποζημίωση στο δικαστήριο της Σεούλ ως και τις 25 Οκτωβρίου του 2016.

    Σημειώνεται ακόμη ότι και η Navios Maritime Partners, συμφερόντων της Αγγελικής Φράγκου, επηρεάζεται από την χρεοκοπία της Hanjin, καθώς έχει ναυλώσει στην τελευταία τα φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize, Navios Buena Ventura και Navios Luz.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Νικόλας Τσάκος: Ως συνήθως, στην ώρα του και πλήρες το μέρισμα για τις προνομιούχες μετοχές της TEN

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αποδεσμεύθηκαν οι λογαριασμοί του Ανδρέα Βγενόπουλου

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:

    http://www.mononews.gr/megalos-diagonismos-tou-mononewsgr-5-doroepitages-apo-attica-sinolikis-axias-1000-evro/80036

    mononews_contest 1 year



    ΣΧΟΛΙΑ