• Business

    Γ. Χανδρής: Επιστρέφει στη δραστηριότητα πλοίο της Chandris Hellas μετά το δυστύχημα στην Κίνα

    Γιάννης Χανδρής ναυτιλία

    Γιάννης Χανδρής, εφοπλιστής Chandris Hellas


    Επανέρχεται στην εμπορική του δραστηριότητα το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς αργού πετρελαίου τύπου VLCC Australis (χωρητικότητας 299.100-dwt και κατασκευής 2003) της ελληνικής ναυτιλιακής Chandris Hellas, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιάννη Χανδρή, τρεις βδομάδες μετά τη μοιραία σύγκρουση που είχε με αλιευτικό σκάφος στην Κίνα.

    Σε σχετική ανακοίνωσή της, η ελληνική ναυτιλιακή αναφέρει τα εξής:

    “Κατόπιν κοινής έρευνας της Chandris Hellas με τις κινεζικές Αρχές, το πλοίο (το Australis) απέπλευσε νωρίτερα στις 18 Νοεμβρίου 2016 από το λιμάνι της Yuhuan της Κίνας σε κατάσταση έρματος, με προορισμό τη Σιγκαπούρη για εμπορική δραστηριότητα. Οι έρευνες για το δυστύχημα συνεχίζονται και τα ευρήματα θα ανακοινωθούν με το που ολοκληρωθούν”.

    Επιπλέον, η Chandris Hellas εξέφρασε στην ανακοίνωσή της τα συλλυπητήρια και τη στήριξή της στους συγγενείς των θυμάτων.

    chandris hellas
    Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς αργού πετρελαίου τύπου VLCC “Australis” της Chandris Hellas είναι χωρητικότητας 299.100-dwt και κατασκευής του έτους 2003

    Τι συνέβη στην Yuhuan της Κίνας

    Σημειώνεται ότι στις 28 Οκτωβρίου του 2016 το εν λόγω δεξαμενόπλοιο είχε συγκρουστεί με ένα αλιευτικό σκάφος, σχεδόν αμέσως μετά την αναχώρησή του από το λιμάνι της Yuhuan στην Κίνα με προορισμό τη Σιγκαπούρη. Σύμφωνα με όσα είχε δηλώσει τότε σε ανακοίνωσή της η Chandris, το αλιευτικό διέσχισε την πλώρη του Australis μετά από πολλές μανούβρες.

    Αμέσως μετά τη σύγκρουση, ο κυβερνήτης του πλοίου διέταξε στροφή 180 μοιρών ώστε να παραμείνει στο σημείο και να βοηθήσει στην περισυλλογή των έξι ανδρών και κατόπιν επικοινώνησε με τις κινεζικές Αρχές.

    Ωστόσο, το περιστατικό είχε τραγική κατάληξη, καθώς οι έξι ψαράδες που επέβαιναν στο αλιευτικό, έχασαν τελικά τη ζωή τους.

    Η ορατότητα τη στιγμή της σύγκρουσης ήταν περιορισμένη, σύμφωνα με όσα ισχυρίστηκε τότε η ναυτιλιακή, ενώ η πλοήγηση στην περιοχή γενικά είναι αρκετά δύσκολη καθώς υπάρχουν πάρα πολλά αλιευτικά σκάφη που δραστηριοποιούνται εκεί.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Β. Μαρινάκης: Πρωταγωνιστής στις εξαγορές πλοίων. Οι νέες κινήσεις του εφοπλιστή

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Αγγελικούσης: Αυτά είναι τα επόμενα σχέδια του πανίσχυρου Έλληνα εφοπλιστή

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Π. Παππάς: Προβλήματα με τη βρετανική δικαιοσύνη για τη Star Bulk



    ΣΧΟΛΙΑ