• Business

    Φ. Καρακίτσος (Spar): «Ξεπέρασαν τις προσδοκίες τα αποτελέσματα- Θέλουν και άλλοι να έρθουν μαζί μας»

    SPAR Καρακίτσος

    Ο διευθύνων σύμβουλος της Spar Hellas, Φοίβος Καρακίτσος


    Χρονιά δυναμικής ανάπτυξης θα είναι το 2019 για την SPAR Hellas, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Φοίβο Καρακίτσο. H Ολλανδική αλυσίδα, η οποία επέστρεψε στην Ελλάδα στις αρχές της περασμένης χρονιάς σε συνεργασία με τον όμιλο αγορών «Αστέρας» ετοιμάζεται να «ντύσει» στα χρώματα της SPAR δεκάδες σούπερ μάρκετ, τα οποία σήμερα βρίσκονται στο στάδιο της μετατροπής.

    Όπως λέει ο κ. Καρακίτσος στο mononews.gr, μέσα στις επόμενες εβδομάδες προβλέπεται να ενταχθούν πολλά νέα καταστήματα στο δίκτυο SPAR τόσο στην Αττική όσο και σε άλλα μέρη της χώρας και τονίζει πως σταδιακά θα προστίθενται και άλλα σημεία στη διάρκεια του χρόνου, διευρύνοντας το αποτύπωμά της εταιρείας στην ελληνική αγορά.

    «Αυτή τη στιγμή στο δίκτυό μας υπάρχουν συνολικά 68 σούπερ μάρκετ διάσπαρτα στην ελληνική επικράτεια, με τα 19 καταστήματα να είναι πλήρως ολοκληρωμένα SPAR και τα υπόλοιπα να βρίσκονται στην ενδιάμεση φάση μετατροπής, στα οποία έχει ξεκινήσει η διαδικασία αλλαγών (πλανογράμματα, κωδικολόγιο, χρωματισμοί, φωτισμός κτλ.), ενώ ο καταναλωτής μπορεί να βρει τα προϊόντα SPAR, τις ενέργειες promotion κτλ.»

    Η μετατροπή ενός καταστήματος, σύμφωνα με τον κ. Καρακίτσο, δεν είναι εύκολη υπόθεση και σίγουρα δεν περιορίζεται στην ανάρτηση μιας πινακίδας. Αντίθετα, χρειάζεται μεθοδική και συστηματική προετοιμασία, ώστε το μείγμα των προϊόντων να ανταποκρίνεται στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και το εισόδημα των καταναλωτών της περιοχής, αλλά και ένα διάστημα έως ότου τελειοποιηθούν τα συστήματα.

    «Θέλουμε να φτιάχνουμε σύγχρονα καταστήματα, όπου θα υπάρχει πλούσια γκάμα προϊόντων και γρήγορη εξυπηρέτηση ενώ ταυτόχρονα θα έχουν υψηλή απόδοση και κερδοφορία για τον συνεργάτη μας», υπογραμμίζει χαρακτηριστικά.

    Νέες συνεργασίες και ενίσχυση PL

    Οι πρωτοβουλίες της SPAR Hellas και του ΑΣΤΕΡΑ για την επέκταση του δικτύου επεκτείνονται στην προσέλκυση και άλλων λιανέμπορων. Αυτή τη στιγμή, σύμφωνα με τον κ. Καρακίτσο είναι σε εξέλιξη διεργασίες και εκτιμάται πως το επόμενο διάστημα θα υπάρξουν ανακοινώσεις, οι οποίες προσδιορίζονται για μέσα στο πρώτο πεντάμηνο του έτους.

    «Σημαντικές εταιρείες από τον χώρο του λιανεμπορίου ενδιαφέρονται να συνεργαστούν μαζί μας, και θεωρώ πως πολύ σύντομα θα ενώσουμε δυνάμεις», επισημαίνει χαρακτηριστικά.

    Κινήσεις γίνονται και για την ενίσχυση της ιδιωτικής ετικέτας, μέσα από την σύναψη νέων συμβολαίων με τις ελληνικές βιομηχανίες, το οποίο είναι βασικός προσανατολισμός για την SPAR Hellas.

    Ήδη, σαράντα κωδικοί έχουν τοποθετηθεί στα ράφια των συνεργαζόμενων καταστημάτων ενώ μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου αναμένεται να προστεθούν ακόμη 160 κωδικοί προϊόντων από χαρτικά, μαρμελάδες και όσπρια μέχρι δημητριακά, ξηρούς καρπούς και αλλαντικά.

    Καλύτερα των προσδοκιών

    Ο κ. Καρακίτσος σχολιάζοντας τις προοπτικές του εγχειρήματος για τη νέα χρονιά δηλώνει αισιόδοξος και υπογραμμίζει τη βούληση της διοίκησης να χτίσει» πάνω στην επιτυχημένη πορεία του 2018.

    Όπως λέει, η πορεία των πωλήσεων στα καταστήματα που εντάχθηκαν στο σύστημα SPAR ξεπέρασε τις προσδοκίες, με τη μέση αύξηση να διαμορφώνεται μεταξύ 23% και 25%, παρά τις ασφυκτικές πιέσεις που δέχθηκε η κατανάλωση το τελευταίο τετράμηνο της περσινής χρονιάς.

    Ενδεικτικό της ικανοποίησης που επικρατεί στον Ολλανδικό όμιλο, ήταν τα εύσημα που έδωσε στην ελληνική διοίκηση και τα μέλη-επιχειρηματίες για τα επιτεύγματά τους, ο επικεφαλής του Ολλανδικού ομίλου στο πλαίσιο του SPAR International Partnership Forum που διοργάνωσε πρόσφατα ο όμιλος στο Amsterdam, αναγνωρίζοντας πως πέτυχαν σημαντικά πράγματα μέσα σε σύντομο διάστημα (δεν έχει συμπληρωθεί ακόμη ένας χρόνος από τη λειτουργία του πρώτου SPAR στην Ελλάδα ξεκίνησε τον Μάιο του 2018).

    Εξίσου ενδεικτικό της βούλησης να επενδύσουν στο εγχείρημα οι βασικοί μέτοχοι της SPAR Hellas (Αστέρας και SPAR) είναι η απόφαση που πήραν στο τέλος της περσινής χρονιάς να προχωρήσουν σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου το επόμενο διάστημα για την κάλυψη των χρηματοδοτικών αναγκών.

    Να σημειωθεί πως η εταιρεία στοχεύει έως τα τέλη του 2020 να έχει φτάσει τα 175 και τα ενδιάμεσης φάσης τα 80, ενώ το 2021 προσδοκά το συνολικό της δίκτυο να αριθμεί πάνω από 300 καταστήματα.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Tobias Wasmuht (SPAR) στο mononews: «Έχουμε δυναμικά σχέδια για την Ελλάδα»

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Το σχέδιο της Spar για 330 καταστήματα στην Ελλάδα – Τι δείχνουν τα πρώτα αποτελέσματα
     
    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ξετυλίγεται το σχέδιο της Spar στην Ελλάδα: Τα πρώτα καταστήματα και τα επόμενα βήματα



    ΣΧΟΛΙΑ