• Business

    Φ. Καρακίτσος (SPAR): «Η συνεργασία με την Βερούκας θα επιταχύνει την ανάπτυξή μας»

    SPAR Καρακίτσος

    Ο διευθύνων σύμβουλος της Spar Hellas, Φοίβος Καρακίτσος


    Ακόμη πιο δελεαστική και συμφέρουσα θα καταστήσει την πρόταση της SPAR στη μεσαία λιανική η συνεργασία με τον όμιλο Βερούκα. Αυτό αναφέρει στο mononews.gr ο διευθύνων σύμβουλος της SPAR Hellas, Φοίβος Καρακίτσος, τονίζοντας πως η «συμμαχία» με την Bazaar προσθέτει νέα πιο δυνατά όπλα στην φαρέτρα της εταιρείας. Ο κ. Καρακίτσος υπογραμμίζει πως θα υπάρξουν σημαντικά οφέλη από την σύμπραξη των δυο πλευρών, ειδικά στον τομέα των τιμών, τα οποία θα επιταχύνουν την ανάπτυξη του δικτύου Spar στην ελληνική αγορά.

    «Θα εκμεταλλευθούμε τη διαπραγματευτική δύναμη του oμίλου Βερούκα στην προμήθεια προϊόντων, προκειμένου να πετύχουμε καλύτερες τιμές αλλά και την καλά δομημένη υποδομή logistics που έχει σε όλη την Ελλάδα για την καλύτερη τροφοδοσία των καταστημάτων μας», σημειώνει χαρακτηριστικά, προσθέτοντας πως θα συμβάλει καταλυτικά στην προσπάθεια εδραίωσης της Spar στην χώρα μας.

    Ήδη, όπως λέει, ο ίδιος, το σύστημα SPAR στην Ελλάδα κατάφερε σε μόλις 16 μήνες λειτουργίας να αναπτύσσεται με υψηλούς ρυθμούς παρά την αναιμική ανάκαμψη της κατανάλωσης και να προσελκύει διαρκώς νέους συνεργάτες. Συγκεκριμένα, πέρυσι έκλεισε με άνοδο 26% ενώ και στα ίδια επίπεδα συνεχίζει και στο πρώτο εννεάμηνο του τρέχοντος έτους.

    Υπολογίζεται πως στο σύνολο του 2019, οι συνολικές πωλήσεις των καταστημάτων της στην Ελλάδα θα ανέλθουν σε 140 εκατ. Ευρώ. Επιπρόσθετα, το δίκτυο θα αριθμεί 40 σημεία σε πλήρη λειτουργία υπό το σήμα Spar και περίπου 34 σε καθεστώς ενδιάμεσης φάσης.

    Σύμφωνα με τον κ. Καρακίτσο, η προσθήκη του ομίλου Βερούκα θα ενισχύσει την πρόταση της SPAR, αφού πλέον πέρα από ισχυρό brand name, αποτελεσματικό marketing και μια δυνατή ομάδα στο στήσιμο καταστημάτων, αποκτά και ακόμη πιο ανταγωνιστικές προσφορές.

    Το στέλεχος της SPAR Hellas εκφράζει την αισιοδοξία του για την συνέχεια του εγχειρήματος, λέγοντας πως το εμπορικό μοντέλο της Spar έχει αποδείξει πως είναι το μοναδικό που εξασφαλίζει την αύξηση του τζίρου των συνεργατών της, ειδικά σε τουριστικές περιοχές λόγω της αναγνωρισιμότητας του εμπορικού σήματός της στους ξένους επισκέπτες.

    Υπενθυμίζεται πως χθες η SPAR Hellas ανακοίνωσε τη σύναψη στρατηγικής συνεργασίας με τον όμιλο Βερούκα, ο οποίος αναλαμβάνει την εισαγωγή και διανομή των προϊόντων SPAR για όλα τα καταστήματα του δικτύου, καθώς και την συνολική υποστήριξη logistics, μέσω των κέντρων διανομής της σε όλη την Ελλάδα.



    ΣΧΟΛΙΑ