ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αποκατάσταση της διαδικτυακής σύνδεσης μεταξύ του πυρηνικού σταθμού στη Ζαπορίζια και του ΔΟΑΕ, σύμφωνα με την ουκρανική Energoatom
Η κρατική εταιρία πυρηνικής ενέργειας της Ουκρανίας Energoatom ανακοίνωσε σήμερα ότι βοήθησε στην αποκατάσταση μιας διαδικτυακής σύνδεσης μεταξύ της Διεθνούς Οργανισμού Ατομικής Ενέργειας (ΔΟΑΕ) και των σέρβερ του πυρηνικού σταθμού στη Ζαπορίζια, που τελεί υπό τον έλεγχο των ρωσικών στρατιωτικών δυνάμεων.
Σε μία ανακοίνωση, η Energoatom ανακοίνωσε ότι η σύνδεση με τους σέρβερ του πυρηνικού σταθμού χάθηκε στις 30 Μαΐου, αλλά αποκαταστάθηκε στις 10 Ιουνίου, επιτρέποντας στον ΔΟΑΕ να επανακτήσει την παρακολούθηση των δεδομένων ελέγχου των πυρηνικών υλικών στο αναφερόμενο σταθμό ατομικής ενέργειας.
Διαβάστε επίσης:
ΝΑΤΟ: Ηγέτες εννέα χωρών ζητούν ενίσχυση της ανατολικής πτέρυγας της Συμμαχίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης οδήγησε στην Υπερειδική Διαδρομή (video)
- ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Η Multi-Pathway στρατηγική της Toyota Hellas
- Ευρωαγορές: Θετικό άνοιγμα με «όχημα» πετρέλαιο και τεχνολογία
- Χρηματιστήριο: Αγορές σε ΕΤΕ και Άλφα, φρένο λόγω μερισμάτων από ΒΙΟ, Metlen και ράλι από την Άκτωρ
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.