ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αποκατάσταση της διαδικτυακής σύνδεσης μεταξύ του πυρηνικού σταθμού στη Ζαπορίζια και του ΔΟΑΕ, σύμφωνα με την ουκρανική Energoatom
Η κρατική εταιρία πυρηνικής ενέργειας της Ουκρανίας Energoatom ανακοίνωσε σήμερα ότι βοήθησε στην αποκατάσταση μιας διαδικτυακής σύνδεσης μεταξύ της Διεθνούς Οργανισμού Ατομικής Ενέργειας (ΔΟΑΕ) και των σέρβερ του πυρηνικού σταθμού στη Ζαπορίζια, που τελεί υπό τον έλεγχο των ρωσικών στρατιωτικών δυνάμεων.
Σε μία ανακοίνωση, η Energoatom ανακοίνωσε ότι η σύνδεση με τους σέρβερ του πυρηνικού σταθμού χάθηκε στις 30 Μαΐου, αλλά αποκαταστάθηκε στις 10 Ιουνίου, επιτρέποντας στον ΔΟΑΕ να επανακτήσει την παρακολούθηση των δεδομένων ελέγχου των πυρηνικών υλικών στο αναφερόμενο σταθμό ατομικής ενέργειας.
Διαβάστε επίσης:
ΝΑΤΟ: Ηγέτες εννέα χωρών ζητούν ενίσχυση της ανατολικής πτέρυγας της Συμμαχίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στην Ολομέλεια της Βουλής ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης
- Global Ship Lease (Γιώργος Γιουρούκος): Νέα παραγγελία πέντε πλοίων αξίας 423 εκατ. δολ. – Ναυπηγεί συνολικά 15 πλοία κοντέινερ
- Φάρμα Μητσόπουλος: Το χοιρινό της ΑΒ αποκτά ονοματεπώνυμο
- Πρώτη δημόσια εμφάνιση σήμερα για το The Ellinikon Sports Park
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.