• Business

    Eλληνογερμανική μάχη για την… πρωτιά στη ναυτιλία

    bulker ναυλαγορά ναυτιλία


    Νικητές αναδεικνύονται μέχρι στιγμής οι Γερμανοί εφοπλιστές στις αγοραπωλησίες πλοίων για το 2018, αφήνοντας στη δεύτερη θέση του Έλληνες πλοιοκτήτες. Έτσι η εικόνα που έχει διαμορφωθεί, τις δύο πρώτες εβδομάδες του 2018, βρίσκει τους Γερμανούς να έχουν προσθέσει στους στόλους τους 13 πλοία, όλα τους δεξαμενόπλοια, με το συνολικό ποσό που έχει δαπανηθεί, όμως, να μην έχει γνωστοποιηθεί. Στη δεύτερη θέση, σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Allied, βρίσκονται οι Έλληνες εφοπλιστές  οι οποίοι έχουν δαπανήσει 179,2 εκατομμύρια δολάρια, για την αγορά 10 πλοίων, εκ των οποίων έξι είναι δεξαμενόπλοια και τέσσερα bulk carriers.

    Στη τρίτη θέση της σχετικής λίστας βρίσκονται οι Κινέζοι, οι οποίοι έχουν αγοράσει εννέα φορτηγά πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, συνολικής αξίας 72,8 εκατομμυρίων δολαρίων.

    Η εικόνα αυτή, με τους Έλληνες στη δεύτερη θέση, αναμένεται να αλλάξει κατά τη διάρκεια του έτους.

    Το αξιοσημείωτο είναι πως οι Έλληνες πλοιοκτήτες, για ακόμη μία χρονιά, δεν περιορίζονται σε μία κατηγορία πλοίων, αλλά επενδύουν σε όλους τους τύπους, καθώς η δημιουργία μικτών στόλων βοηθάει στην καλύτερη διαχείριση των προβλημάτων που ενδέχεται να προκύψουν στις αγορές της ναυτιλίας.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Πάνος & Θανάσης Λασκαρίδης: Γιατί επένδυσαν 200 εκατ. ευρώ σε ξηρά και θάλασσα το τελευταίο τρίμηνο

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: SHIPPING FOCUS: 180 εκατομμύρια για τέσσερα νεότευκτα από την Berge Bulk

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Θ. Μαρτίνος: Νέο super deal για τον «ασταμάτητο» εφοπλιστή



    ΣΧΟΛΙΑ