Ναυτιλία

Eλληνική ναυτιλιακή επιστρέφει στην αγορά μεταχειρισμένων μετά από τρία χρόνια

  • Δανάη Στρατή 
ναυτιλία ναυλαγορά


Η ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή Minoa Marine προχώρησε στην αγορά και δεύτερου πλοίου από την ιαπωνική Fukujin Kisenν, με στόχο την ανανέωση του στόλου της.

Σύμφωνα με ναυλομεσίτες, η Minoa απέκτησε το χωρητικότητας 88,300-dwt Ikan Kedewas (κατασκευής 2006), το οποίο η Fukujin πούλησε στην τιμή των 12,5 εκατ.δολ.

Η Minoa, ιδρύθηκε το 2015 και διαχειρίζεται πέντε πλοία panamax κατασκευής μεταξύ 1999 και 2006. Το πέμπτο εξαγόρασαν πελάτες της τον περασμένο Μάρτιο από την Fukujin. Πρόκειται για το χωρητικότητας 76,800-dwt panamax Drake (το οποίο μετονομάστηκε σε­Anthea, κατασκευής 2006), που άλλαξε χέρια στην τιμή των 13 εκατ. δολ.

Το Ikan Kedewas θα είναι το έκτο και μεγαλύτερο πλοίο της Minoa Marine. Σύμφωνα με την Equasis, το συγκεκριμένο πλοίο αλλά και το Drake αποτελούσαν τα μεγαλύτερα πλοία της Fukujin, η οποία διαθέτει στόλο με 30 πλοία, κυρίως bulkers.

O στόλος της έχει μέση ηλικία τα έξι χρόνια και η ιαπωνική εταιρία συνηθίζει να πουλά τα παλαιότερης κατασκευής πλοία της, κατά κύριο λόγο σε Έλληνες εφοπλιστές. Μερικά από τα τάνκερ και bulkers που κατείχε η ναυτιλιακή βρίσκονται πλέον στους στόλους των εταιριών Minerva Marine, Safe Bulkers και Empire Bulkers.

Στόχος της Minoa είναι η σταδιακή ανάπτυξη και διαχείριση δέκα πλοίων, μεταφοράς ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοιων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Μ. Μποδούρογλου: H Αllseas πούλησε το τελευταίο handysize. Τα επόμενα σχέδια

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Κασιδόκωστας-Λάτσης: Σε ελληνικά χέρια και πάλι το πλοίο που πούλησε η Ivy Shipping

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:   Προχωρά με διαδικασία-εξπρές ο διαγωνισμός για το FSRU της Αλεξανδρούπολης. Ο ρόλος της GasLog