• Business

    Έκπληξη:  Οι Έλληνες αγοράζουν ΙΧ και κόβουν το φαγητό

    αυτοκίνητα


    Ποιος να το περίμενε: την ώρα που η υπερφορολόγηση και η μείωση των εισοδημάτων αναγκάζει όλο και περισσότερους Έλληνες να «κόβουν» δαπάνες από παντού, ακόμα και όσον αφορά τα τρόφιμα που μπαίνουν στο σπίτι, στην ελληνική αγορά καταγράφεται μία ασυνήθιστη αύξηση της ζήτησης για… ΙΧ αυτοκίνητα!

    Ακούγεται όντως παράδοξο, όμως είναι αλήθεια: τα στοιχεία δείχνουν ότι κατά τη διάρκεια του 2016 έχει σημειωθεί μία αξιοσημείωτη άνοδος των πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ελλάδα, γεγονός που πηγές της αγοράς αποδίδουν αφενός στο γεγονός ότι πολλοί οδηγοί αναγκάστηκαν να προχωρήσουν σε αγορά κάποιου φτηνού έστω αυτοκινήτου, επειδή λόγω της κρίσης τα προηγούμενα χρόνια το απέφευγαν, με αποτέλεσμα τα παλιά αυτοκίνητά τους να είναι πλέον… για πέταμα, και αφετέρου στην καλή τουριστική σεζόν, που ευνόησε τις παραγγελίες αυτοκινήτων από επιχειρήσεις ενοικίασης οχημάτων.

    Δεν είναι άλλωστε τυχαίο το γεγονός ότι πολλές εταιρείες του κλάδου της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως η Σφακιανάκης, καταγράφουν φέτος σημαντικά αυξημένες πωλήσεις, χάρη στις οποίες έχουν καλύψει μέρος των απωλειών των προηγούμενων ετών, όπου ο κλάδος πραγματικά υπέφερε από τις υποτονικές πωλήσεις – και το σημαντικότερο είναι ότι η τάση αυτή αναμένεται να συνεχιστεί, γεμίζοντας με αισιοδοξία τους ανθρώπους του κλάδου για το μέλλον.

    Όμως την ώρα που για τους συγκυριακούς λόγους που αναφέραμε η αυτοκινητοβιομηχανία ζει… μεγάλες μέρες, άλλοι κλάδοι που έχουν πληγεί βαριά από την οικονομική κρίση όχι μόνο δεν ανακάμπτουν, αλλά αντίθετα τα πράγματα φαίνονται να γίνονται ακόμα χειρότερα γι’ αυτούς. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το λιανεμπόριο, που στη διάρκεια του 2016, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, καταγράφει μείωση του συνολικού κύκλου εργασιών του σε ποσοστό άνω του 3%, αν και τα πολυκαταστήματα εμφανίζονται ανθεκτικά στις πιέσεις, σημειώνοντας αύξηση του κύκλου εργασιών τους – αντιθέτως, οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες του κλάδου είναι αυτοί που είναι οι πλέον εκτεθειμένοι σε αυτές τις πιέσεις, σε μία εποχή που περισσότεροι είναι αυτοί που βγαίνουν στα μαγαζιά για μία βόλτα, παρά για να ψωνίσουν…

    Αντίστοιχη είναι και η τάση για τα είδη διατροφής, καθώς ο κύκλος εργασιών των καταστημάτων του κλάδου έχει υποχωρήσει κατά 3,6% φέτος, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ – ενδεικτικό του πόσο έχει επηρεαστεί η πραγματική οικονομία από τα όσα έχουν συμβεί τον τελευταίο χρόνο και κάτι, με τους πολίτες να καταρρέουν υπό το βάρος των δυσβάσταχτων φόρων και να κάνουν περικοπές ακόμα και σε προϊόντα όπως το ψωμί και το γάλα…

    Διαβάστε ακόμα στο mononews.gr:

    http://www.mononews.gr/sokari-protasi-gia-foro-50-sta-adilota-kefalea-simfonia-dichos-noima-meta-apo-7-chronia-krisis/79955



    ΣΧΟΛΙΑ