Στον τομέα των μέσων ενημέρωσης στην Walt Disney θα πουλήσει το μεγαλύτερο μέρος των δραστηριοτήτων του το National Football League, έναντι ενός 10% των αθλητικών δικτύων ESPN, εμβαθύνοντας τους δεσμούς μεταξύ του πρωταθλήματος και ενός από τους κορυφαίους συνεργάτες του στον τομέα των ραδιοτηλεοπτικών μεταδόσεων.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα περιουσιακά στοιχεία περιλαμβάνουν το NFL RedZone, μια υπηρεσία με συνδρομητικές μεταδόσεις, και το καλωδιακό κανάλι NFL Network.

1

Με την ολοκλήρωση του deal, η Disney θα αποκτήσει επίσης τη δυνατότητα να μεταδώσει περισσότερους αγώνες NFL.

Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί τον επόμενο χρόνο, σύμφωνα με την ανακοίνωση.

Υπενθυμίζεται ότι το ESPN ανήκει από κοινού στην Disney, με ποσοστό 80%, και στην Hearst Communications, η οποία κατέχει το 20%.

Η μετοχή της Disney σημείωσε άνοδο 2,2% προσυνεδριακά σήμερα, Τετάρτη, ωστόσο το μεσημέρι σημείωνε μικρή πτώση 0,86% στη Νέα Υόρκη.

Νέα υπηρεσία streaming

Όπως αναφέρει το Bloomberg, η συμφωνία έρχεται καθώς το δίκτυο ESPN ετοιμάζεται να λανσάρει μια νέα υπηρεσία streaming.

Με την απλή ονομασία ESPN, θα κοστίζει 30 δολάρια το μήνα και θα δίνει στους φιλάθλους πρόσβαση σε όλα τα παραδοσιακά τηλεοπτικά κανάλια της εταιρείας.

Η Disney θα προσφέρει επίσης το νέο ESPN ως μέρος ενός πακέτου με το Hulu και το Disney+ για 36 δολάρια το μήνα, με προωθητική τιμή 30 δολαρίων μηνιαίως για τον πρώτο χρόνο.

Ωστόσο, οι πελάτες που ήδη λαμβάνουν το ESPN μέσω συνδρομής καλωδιακής ή δορυφορικής τηλεόρασης θα αποκτήσουν την έκδοση streaming χωρίς επιπλέον κόστος.

Το NFL ετοιμάζει επίσης μερικούς αγώνες για ένα νέο πακέτο μέσων που θα μπορούσε να πουλήσει σε πιθανούς συνεργάτες streaming, σύμφωνα με πληροφορίες του Bloomberg από άτομα που γνωρίζουν τα σχέδια.

17 εκατομμύρια τηλεθεατές

Το Bloomberg αναφέρει ότι το πρωτάθλημα έχει εξασφαλίσει τέσσερα παιχνίδια που μεταδίδονται αυτήν τη στιγμή στο NFL Network, ενώ τα παιχνίδια θα μπορούσαν να πωληθούν σε έναν νέο αγοραστή streaming, όπως η Apple ή να προστεθούν στη σειρά νεότερων συνεργατών όπως το Netflix και το YouTube της Alphabet.

Σημειώνεται ότι οι αγώνες του NFL προσέλκυσαν κατά μέσο όρο περισσότερους από 17 εκατομμύρια τηλεθεατές την περασμένη σεζόν, σημειώνοντας μείωση 2,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Το άθλημα με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στις ΗΠΑ συνεχίζει να κυριαρχεί στα νούμερα τηλεθέασης και αποτελούσε τη συντριπτική πλειοψηφία των 50 πιο δημοφιλών μεταδόσεων σε prime-time το 2024.

Διαβάστε επίσης: 

L&G: Δυναμική ανάπτυξη από την πρόωρη συνταξιοδότηση των Βρετανών – Νέες συμφωνίες ύψους £42 δισ.

Novo Nordisk: Σε χαμηλό 4ετίας η ανάπτυξη – Δυσοίωνες προβλέψεις για Wegovy και Ozempic

Siemens Energy: Aναβαθμίζει το guidance για το 2025 – Ισχυρή ζήτηση στις ΗΠΑ