ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αλαλούμ επικρατεί σχετικά με το αν γίνεται δωρεάν η διέλευση των μονίμων κατοίκων στην Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου στο ρεύμα προς Κόρινθο από το μόνο διαθέσιμο δρόμο, ο οποίος ανήκει στην παραχώρηση της Ολυμπίας Οδού.
Ο υφυπουργός υποδομών, Νίκος Ταχιάος, έχει δηλώσει ότι αποτελεί στοίχημα να επιτευχθεί αδαπάνως η μετακίνηση ίδιους, όλων όσοι μέχρι τώρα έκαναν χρήση του τμήματος της Παλαιάς Εθνικής Οδού, που για αρκετούς μήνες θα παραμείνει αποκλεισμένο. Γεγονός και το οποίο σημαίνει ότι δεν έχει ληφθεί ακόμα κάποια σχετικά απόφαση.
Ωστόσο, ο Δήμαρχος ο δήμαρχος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων, Γιώργος Γκιόνης σύμφωνα με δημοσιεύματα έχει έρθει σε επαφές με τους αρμόδιους φορείς, ενώ έχει συναντηθεί και με τον επικεφαλής της γαλλικής Vinci (σ.σ. πρόκειται για το leader της κοινοπραξίας της Ολυμπίας Οδού) στην Ελλάδα, Παναγιώτη Παπανικόλα και το διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας λειτουργίας, Κώστα Παπανδρέου.
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης αυτή αποφασίστηκε οι μετακινήσεις από το Λουτράκι προς τους Αγ. Θεοδώρους και τις γύρω περιοχές να γίνεται δωρεάν για τους μόνιμους κατοίκους και των εργαζομένων σε επιχειρήσεις που βρίσκονται στις περιοχές αυτές.
Υπενθυμίζεται ότι όσοι μόνιμοι κάτοικοι χρησιμοποιούσαν την Παλαιά Εθνική Οδό προκειμένου να γλιτώσουν το κόστος των διοδίων, δεν έχουν πλέον αυτή τη δυνατότητα από το βράδυ της Παρασκευής καθώς ανετράπη στο ύψος της γέφυρας του Ισθμού Κορίνθου βυτιοφόρο και αποφασίστηκε η κατεδάφιση της.
Ως αποτέλεσμα η μοναδική επιλογή των μόνιμων κατοίκων και των εργαζομένων στις επιχειρήσεις της περιοχής είναι η χρήση της Ολυμπίας Οδού, η οποία ωστόσο απαιτεί την καταβολή διοδίων.
Διαβάστε επίσης:
Χρήστος Σταϊκούρας: Τους επόμενους μήνες νέα γέφυρα στην Αθηνών -Κορίνθου
Ίδρυμα Στέλιου Χατζηιωάννου: 7 Υποτροφίες για ειδικότητα κυβερνήτη σκαφών αναψυχής
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Φόνος στο Μονακό: Ποιος ήταν ο δισεκατομμυριούχος τραπεζίτης Έντμοντ Σάφρα, πώς έχτισε την αυτοκρατορία του και τελικά, ποιος ευθύνεται για τον θάνατό του;
- ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στην τελική ευθεία η παραχώρηση της Εγνατίας Οδού – Στα ταμεία του Δημοσίου έως 1,3 δισ. ευρώ
- Αποκάλυψη για ΔΕΣΦΑ: Τέλος η Μαρία Ρίτα Γκάλι από CEO – Οι λόγοι που οδηγούν στην αποχώρησή της μετά από 5 χρόνια
- Τι λέει το smart money για Πειραιώς, Metlen και JUMBO, γιατί έδιωξαν την Μαρία Ρίτα Γκάλι, τι συμβαίνει με Προκοπίου και Αστέρα, ο λογιστής των ΕΑΣ, και μια συνάντηση με σημασία του ΚΜ στο σπίτι του Μανιά