• Business

    ΔΕΗ: Επαφές με Κωτσόβολο για εμπορική συνεργασία

    • Μαρίνα Πρωτονοταρίου


    Διερευνητικές συζητήσεις με την αλυσίδα Κωτσόβολος πραγματοποιεί, σύμφωνα με πληροφορίες, η ΔΕΗ, προκειμένου να συνάψει εμπορική συμφωνία συνεργασίας για την εξυπηρέτηση των πελατών της σε ώρες λειτουργίας καταστημάτων.

    Σημειώνεται ότι σήμερα η Κωτσόβολος συνεργάζεται με την εταιρεία ενέργειας Green με την οποία, όμως, σύντομα η σύμβαση συνεργασίας ολοκληρώνεται.

    Ο Πρόεδρος της ΔΕΗ, κ. Μ. Παναγιωτάκης, είχε δηλώσει πριν από λίγες ημέρες ότι η ΔΕΗ βρίσκεται  σε προχωρημένες επαφές με μεγάλη εμπορική αλυσίδα, με την οποία αναμένεται σύντομα να συναφθεί εμπορική συμφωνία, με στόχο τη επέκταση των σημείων από τα οποία μπορούν να εξυπηρετηθούν οι πελάτες της ΔΕΗ.

    Αυτά είπε σχολιάζοντας το πρόβλημα με τις μεγάλες ουρές στα υφιστάμενα καταστήματα της ΔΕΗ σήμερα σημειώνοντας επίσης ότι προγραμματίζεται το άνοιγμα τριών νέων καταστημάτων της ΔΕΗ στην Αττική μέχρι το φθινόπωρο. Πληροφορίες από την αγορά αναφέρουν ότι η αλυσίδα με την οποία συνομιλεί η ΔΕΗ είναι η Κωτσόβολος.

    Αν ευοδωθούν οι επαφές και καταλήξει σε εμπορική συνεργασία με μια μεγάλη εμπορική αλυσίδα, όπως η Κωτσόβολος, το όφελος για τη ΔΕΗ θα είναι σημαντικό όσον αφορά τη δυνατότητα εξυπηρέτησης των πελατών της.

    Για την αλυσίδα, ωστόσο, μια συνεργασία με τη ΔΕΗ που δεν είναι σε φάση ανάπτυξης και προσέλκυσης νέων πελατών, δεν προσφέρει οικονομικό όφελος  από την εξασφάλιση νέων πελατών. Όμως το πλεονέκτημα για την αλυσίδα από το ενδεχόμενο συνεργασίας με τη  ΔΕΗ είναι η μεγάλη αύξηση του traffic, της κίνησης δηλαδή στα καταστήματα, από τις επισκέψεις των πολυπληθών πελατών της ΔΕΗ.

    Σε κάθε περίπτωση, οι δύο πλευρές μελετούν όλες τις όψεις μιας τέτοιας συνεργασίας η οποία, αν ευοδωθεί, θα ανακοινωθεί το επόμενο διάστημα.

    Σημειώνεται ότι  οι συνεργασίες μεταξύ αλυσίδων τεχνολογίας και εταιρειών ενέργειας είναι ιδιαίτερα συνηθισμένες στην αγορά, καθώς  οι  εταιρείες ενέργειας καλύπτουν την ανάγκη άμεσης πρόσβασης στη λιανική χωρίς να πρέπει να αναπτύξουν δικό τους δίκτυο, και οι αλυσίδες, προσφέρουν ακόμη ένα προϊόν στην γκάμα τους, εξασφαλίζοντας ένα έξτρα έσοδο από τον κάθε νέο πελάτη που προσθέτουν στο πελατολόγιο της ενεργειακής εταιρείας.

    Σήμερα, όλες σχεδόν οι αλυσίδες τεχνολογίας συνεργάζονται με κάποια ενεργειακή εταιρεία: Τα Public με την Elpedison, τα Wind stores με την HΡΩΝ, τα Vodafone stores με το Φυσικό αέριο Αττικής, οι Cosmote και Germanos με την Protergia, η Media Markt με την Elpedison, η Κωτσόβολος με την Green (που όμως η σύμβασή τους σύντομα λήγει) και το Πλαίσιο… με καμία.



    ΣΧΟΛΙΑ