Business

Coca Cola 3E: Υψηλές προσδοκίες για τα Costa Coffee στην Ελλάδα – Στοχεύει σε μερίδιο άνω του 10% μέσα στην επόμενη διετία

Γιάννης Παπαχρήστου, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον


Με την φιλοδοξία να πρωταγωνιστήσει στην εγχώρια αγορά του καφέ, κατακτώντας διψήφιο μερίδιο μέσα στην επόμενη διετία η Coca Cola 3E παρουσίασε και επίσημα στην κυκλοφορία της νέας σειράς προϊόντων Costa Coffee στην Ελλάδα.

Η διοικητική ομάδα της εταιρείας στο πλαίσιο διαδικτυακής συνέντευξης τύπου αναφέρθηκε στη στρατηγική που θα ακολουθήσει για την ανάπτυξη και περιέγραψε τους στόχους για επέκταση στην κατηγορία του καφέ, η οποία υπολογίζεται σε περίπου 1 δισ. ευρώ (σε επίπεδο B2B).

«Θέλουμε να γίνουμε ο νούμερο ένα coffee partner», σημείωσε χαρακτηριστικά ο Γενικός Διευθυντής της Coca Cola 3E, Γιάννης Παπαχρήστου, τονίζοντας πως με την κυκλοφορία των προϊόντων Costa Coffee η εταιρεία προσφέρει ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο. Ο κ. Παπαχρήστου σημείωσε πως η Coca Cola 3Ε στάθηκε δίπλα την αγορά στη διάρκεια του lockdοwn, υποστηρίζοντας μεταξύ άλλων την ρευστότητα των επαγγελματιών του Horeca, ενώ τόνισε πως παρά τις πρωτόγνωρες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία, ο όμιλος επιδιώκει να συμβάλει στην ανάκαμψη της οικονομίας, μέσα από εμπροσθοβαρείς πρωτοβουλίες. «Εμπιστευόμαστε τις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας και δεσμευόμαστε να είμαστε στην πρώτη γραμμή της επανεκκίνησης», δήλωσε χαρακτηριστικά. «Εταιρείες όπως η Coca Cola», συνέχισε, «οφείλουν να αναλάβουν περισσότερο βάρος και είμαστε χαρούμενοι που η αγορά ανταποκρίθηκε. Τώρα, πρέπει να επικεντρωθούμε στην ανάπτυξη των πωλήσεων».

Η Γενική Διευθύντρια της Coca Cola Hellas, Λίλιαν Νεκταρίου ανέφερε πως η εξαγορά της Costa Coffee, ένα από τα μεγαλύτερα brand καφέ στον κόσμο με πορεία 45 χρόνων και έμφαση στην ποιότητα αποδεικνύει τη δέσμευση της Coca Cola για συνεχή εξέλιξη ενώ τόνισε πως μόνο την τελευταία τριετία στην Ελλάδα έχουν κυκλοφορήσει πάνω από 20 προϊόντα της εταιρείας. Η κ. Νεκταρίου επεσήμανε πως η κατηγορία του καφέ αποτελεί σημαντική προτεραιότητα για την Coca Cola στην Ελλάδα ενώ κλείνοντας την τοποθέτησή της, αναφέρθηκε στη βούληση της εταιρείας να στηρίξει την ανάκαμψη της ελληνικής αγοράς. «Θεωρούμε καθήκον μας να συμβάλουμε στην επανεκκίνηση της εθνικής μας οικονομίας», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.

Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Hellas

Ο Premium Spirits, Snacks & Coffee BU Manager της Coca Cola 3E, Βασίλης Βελισκιώτης σημείωσε πως στόχος της εταιρείας είναι να αναβαθμίσει την εμπειρία του καταναλωτή στην αγορά του καφέ, προσθέτοντας πως τα προϊόντα Costa Coffee θα είναι διαθέσιμα σε όλα τα κανάλια, μεταξύ των οποίων το οργανωμένο λιανεμπόριο (με κάψουλες από τον Σεπτέμβριο) και η Horeca μέσα από ένα ευρύ κωδικολόγιο. Ο κ. Βελισκιώτης είπε πως η εταιρεία προκειμένου την υποστήριξη των επαγγελματιών της εστίασης σκοπεύει να δημιουργήσει ένα πανελλαδικό δίκτυο εκπαίδευσης ενώ παράλληλα έχει συσταθεί ειδική ομάδα πωλήσεων, η οποία θα βρίσκεται καθημερινά δίπλα στους ιδιοκτήτες των καταστημάτων καφεστίασης.

Βασίλης Βελισκιώτης, Spirits, Snacks & Coffee Unit Manager της Coca-Cola Τρία Έψιλον

Τέλος η Coffee Development Manager Coca Cola 3E, Φωτεινή Φαφούτη έκανε εκτενή αναφορά στην ιστορία της Costa Coffee, και την ισχυρή παρουσία που έχτισε στο Ηνωμένο Βασίλειο προτού επεκταθεί σε παγκόσμιο επίπεδο και έως την εξαγορά της το 2019, από τον όμιλο της Coca Cola (Πρόκειται για την μεγαλύτερη εξαγορά που υλοποίησε η Coca Cola) και επεσήμανε πως στόχος είναι να καθιερωθεί έως το coffee brand στον κόσμο μέχρι το 2030. Όσον αφορά στα προϊόντα που θα κυκλοφορήσουν στην ελληνική αγορά, η κα Φαφούτη ανέφερε πως επικεντρώνονται στον εσπρέσο, την κατηγορία καφέ με την μεγαλύτερη ανάπτυξη. Συγκεκριμένα, όπως είπε, στο οργανωμένο λιανεμπόριο θα κυκλοφορήσουν 5 διαφορετικές συσκευασίες αλεσμένου εσπρέσο ενώ από τον Σεπτέμβριο, θα βρίσκονται στα ράφια κάψουλες Costa Coffee σε 7 διαφορετικούς κωδικούς, κατάλληλες για μηχανές εσπρέσο.

Φωτίνα Φαφούτη, Coffee Development Manager, Coca-Cola Τρία Έψιλον

Η είσοδος της Costa Coffee στην ελληνική αγορά θα συνδυαστεί με ένα εκτεταμένο και δυναμικό πρόγραμμα προβολής σε όλα τα Μέσα ενώ τα προϊόντα θα είναι διαθέσιμα μέσα και από τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Η εταιρεία δεν σκοπεύει να δημιουργήσει δίκτυο αυτόνομων καταστημάτων με το σήμα Costa Coffee στην Ελλάδα, αλλά θα επιδιώξει να επεκταθεί μέσα από τα υφιστάμενα σημεία καφεστίασης. Στόχος της είναι μέσα στην επόμενη τριετία να συνεργάζεται με περισσότερες από 1.500 επιχειρήσεις HORECA μέσα στην επόμενη τριετία.

Γιάννης Παπαχρήστου, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον & Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Hellas


ΣΧΟΛΙΑ