Business

Χρήστος Καλογεράκης: Γιατί αποχώρησε από την Public-MediaMarkt – Τι κατάφερε στα 6 χρόνια στο τιμόνι της εταιρείας

Χρήστος Καλογεράκης


Ως ολοκλήρωση ενός επαγγελματικού κύκλου χαρακτηρίζεται η αποχώρηση του Χρήστου Καλογεράκη από τα ηνία της Public-MediaMarkt.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η λύση της συνεργασίας των δυο πλευρών γίνεται σε καλό κλίμα, με τον κ. Καλογεράκη να παραμένει στην εταιρεία μέχρι να ολοκληρωθεί ομαλά η μετάβαση στον νέο CEO.

Η εξαετής πορεία του κ. Καλογεράκη στο τιμόνι των Public, όπως εκτιμούν άνθρωποι της αγοράς, στέφθηκε με επιτυχία καθώς στη διάρκεια της κατάφερε να ισχυροποιήσει το αποτύπωμα του ομίλου μέσα από σημαντικές κινήσεις. Ενδεικτικά αναφέρουν την καθιέρωση της «Black Friday», ενός θεσμού που «σνόμπαραν» οι βασικοί ανταγωνιστές μέχρι να αντιληφθούν τη δυναμική του, τη δημιουργία του μεγαλύτερου marketplace στην Ελλάδα και την εξαγορά της Media Markt, ένα deal που άνοιξε νέες δυνατότητες στον όμιλο και ανέβασε τον τζίρο του σε πάνω από 460 εκατ. ευρώ.

Στα επιτεύγματά του συγκαταλέγεται και το «γύρισμα» της εταιρείας σε λειτουργική κερδοφορία, από τον πρώτο χρόνο που ανέλαβε, και η διαρκής ανάπτυξης των πωλήσεων, η οποία διαμορφώθηκε μεσοσταθμικά στο 5% την τελευταία πενταετία.

Λέγεται πως ο κ. Καλογεράκης δεν έχει ακόμη «κλείσει» το επόμενο επαγγελματικό του βήμα, ωστόσο θεωρείται σίγουρο πως θα αναζητήσει κάτι που θα τον εμπνεύσει και θα του δώσει το απαραίτητο κίνητρο που αναζητά, ως «άνθρωπος των προκλήσεων». Όπως πρόκληση για αυτόν ήταν και η Public.

Ο Χρήστος Καλογεράκης ξεκίνησε να εργάζεται στον Όμιλο Olympia το 2011 αναλαμβάνοντας τη θέση του Εμπορικού Διευθυντή του Public. To 2012 ανέλαβε καθήκοντα Διευθύνοντος Σύμβουλος της Westnet Distribution SA εταιρεία διανομής τεχνολογίας επίσης θυγατρική του Ομίλου Olympia. Το 2015 ανέβαλε τη θέση του Διευθύνων Συμβούλου της Public, ενώ από το 2019 -μετά την υπογραφή της συμφωνίας Public – Media Markt- αποτελεί τον CEO στο νέο σχήμα (PMM). Διαθέτει πλούσια εμπειρία στον τομέα της λιανικής, του ecommerce των τηλεπικοινωνιών και των καταναλωτικών αγαθών στον ιδιωτικό τομέα.

Μεταξύ 2006 και 2009 υπηρέτησε σε θέσεις εμπορικής διαχείρισης στις πολυεθνικές εταιρείες κινητής τηλεφωνίας Vodafone και Wind. Πριν από αυτό εργάστηκε στον τομέα FMCG ως Senior Brand Manager για την Bacardi μετά την έναρξη της καριέρας του όπου εργάστηκε στον τομέα της ναυτιλίας στο Λονδίνο. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο Shipping Trade & Finance από το πανεπιστήμιο City του Λονδίνου, καθώς και προπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση


ΣΧΟΛΙΑ