Business

Μεγάλη ήττα για την κυβέρνηση. Οι τουρίστες που ακύρωσαν την Τουρκία δεν ήρθαν ούτε στην Ελλάδα

  • NewsRoom


Σημαντική μείωση στις κρατήσεις για Τουρκία κατέγραψε ο διεθνής τουριστικός οργανισμός Thomas Cook για την τουριστική περίοδο του 2016, ως αποτέλεσμα των πολυάριθμων τρομοκρατικών επιθέσεων στη γειτονική χώρα.

Ο δεύτερος σε σειρά προτίμησης του κόσμου προορισμός του tour operator Thomas Cook παρουσίασε πτώση, για πρώτη φορά στα χρονικά και μάλιστα την περίοδο κατά την οποία όλες οι κρατήσεις για τα υπόλοιπα μέρη στα οποία δραστηριοποιείται η εταιρία, αυξήθηκαν κατά 8%.

Ένα αποτυχημένο στρατιωτικό πραξικόπημα και ο φόβος για κάποιο πιθανό τρομοκρατικό χτύπημα αποτέλεσαν τις κύριες αιτίες για τους τουρίστες που είχαν κανονίσει τις καλοκαιρινές διακοπές τους στην Τουρκία, να αλλάξουν τον προορισμό τους με τις Βαλεαρίδες Νήσους, τις ΗΠΑ, τα Κανάρια Νησιά και όχι με την Ελλάδα.

Η TUI Γερμανίας

Τη δεύτερη θέση στην κατάταξη της TUI Γερμανίας με τους δημοφιλέστερους προορισμούς για διακοπές αυτό το φθινόπωρο καταλαμβάνει η Ελλάδα. Σύμφωνα με την κατάταξη, οι Γερμανοί προτιμούν να ταξιδεύουν το φθινόπωρο σε προορισμούς που διατηρούν υψηλές θερμοκρασίες και καλό κλίμα. Κορυφαίος προορισμός για τους Γερμανούς αυτό το φθινόπωρο είναι η Ισπανία, σύμφωνα με τα στοιχεία της TUI, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκεται η Τουρκία (γεγονός πρωτογνώρο), και στην 4η η Γερμανία. Πέμπτη επιλογή είναι οι ΗΠΑ ενώ και η Ταϋλανδη, επίσης μακρινός προορισμός, εντοπίζεται στο top 10, στην 8η θέση.

Από τη δική μας οπτική, η αρνητική αυτή πορεία των κρατήσεων στη γείτονα Τουρκία αλλά και οι σημαντικές ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής δημιουργεί προσδοκίες για επίσκεψη των «αναποφάσιστων» τουριστών στην Ελλάδα ακόμα και τους φθινοπωρινούς μήνες. Ωστόσο αν και η χώρα μας παραμένει μία από τις πρώτες επιλογές για τους τουρίστες παγκοσμίως, το φετινό καλοκαίρι δεν σημείωσε τόσο μεγάλη επιτυχία σε αυτόν τον τομέα…

kountoura_elena_862786346
Η Υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά

Στόχος μας είναι ο τουρισμός 365 μέρες το χρόνο. Μέσα από την τουριστική ανάπτυξη επιδιώκουμε να δημιουργήσουμε πολλαπλά οφέλη σε όλες τις περιοχές της χώρας, ακόμη και τις πιο απομακρυσμένες. Να αναδείξουμε νέους ελληνικούς προορισμούς. Να δημιουργήσουμε νέες πηγές εσόδων και νέες θέσεις εργασίας για τις τοπικές κοινωνίες. Να δώσουμε επαγγελματικό διέξοδο στους νέους μας και να εξασφαλίσουμε μέσα από τον τουρισμό συνθήκες ευημερίας και προόδου για τη χώρα μας. Το φετινό μήνυμα για την προσβασιμότητα, στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού, είναι ένα παγκόσμιο μήνυμα ευαισθησίας και ευαισθητοποίησης. Αποτυπώνει την έντονη κοινωνική διάσταση που έχει κάθε δραστηριότητα στον παγκόσμια αναπτυσσόμενο τομέα του τουρισμού και των ταξιδίων. Αποτελεί ισχυρό δείγμα πολιτισμού των χωρών και των λαών“ δήλωσε η Υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά.

Ωστόσο, όπως άλλωστε δείχνουν και τα στοιχεία από την Τράπεζα της Ελλάδας, ούτε τα ταξίδια ανά την υφήλιο της κυρίας Κουντουρά και της συνοδείας της δεν έχουν αποφέρει τα αναμενόμενα, αφού ήδη τα έσοδα καταγράφουν πτώση 5%, δηλαδή 346 εκατ. ευρώ. Παρ΄όλα αυτά η πολιτική ηγεσία φαίνεται πως εξακολουθεί να εθελοτυφλεί ανακοινώνοντας συνέχεια, ότι στόχος τους είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, 365 ημέρες το χρόνο, αλλά και η ανάδειξη νέων τουριστικών προορισμών.

Πως μπορεί άραγε να επιτευχθεί η επιμήκυνση των 365 ημερών, δεδομένων των τελευταίων στοιχείων; Η απότομη και ραγδαία πτώση του τουριστικού κλάδου της Ελλάδας θα καταφέρει να κάνει το καλοκαιρινό κλίμα της χώρας να ανέβει και πάλι στα ύψη; Θα επιστρέψει ποτέ ο τουρισμός στα μέχρι πριν λίγα χρόνια επίπεδα;

Διαβάστε ακόμη:

http://www.mononews.gr/o-tourismos-argopetheni-ke-ka-kountoura-oramatizete-epimikinsi-365-imeron/77410


ΣΧΟΛΙΑ