Φώτα, κάμερα, πάμε! Η Νικόλ Κίντμαν άνοιξε το χθεσινό Vogue World στο κινηματογραφικό στούντιο Paramount Pictures στο Λος Άντζελες. Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός ερμήνευσε το «Put the Blame on Mame», το τραγούδι που συνδέεται με τον ρόλο της Ρίτα Χέιγουορθ ως femme fatale στην κλασική noir ταινία “Gilda” του 1946.

 

1

View this post on Instagram

 

A post shared by Nicole Kidman (@nicolekidman)

Δευτερόλεπτα αργότερα, η Κένταλ Τζένερ εμφανίστηκε στην πασαρέλα φορώντας το κοστούμι της Κίντμαν από τη θρυλική ταινία Moulin Rouge σε σκηνοθεσία του Μπαζ Λουρμάν.

H Κένταλ Τζένερ με το κοστούμι της Κίντμαν

Ο σκηνοθέτης του Moulin Rouge βρισκόταν και αυτός στο σκηνικό του διάσημου στούντιο όπου ξεδιπλώθηκε η γιορτή της μόδας, έσοδα της οποίας θα δωρισθούν στο Κοινοτικό Ταμείο Διασκέδασης (Entertainment Community Fund), ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα που υποστηρίζει ηθοποιούς, εργαζόμενους και δημιουργούς της κινηματογραφικής βιομηχανίας.

Το θέμα και στόχος της ήταν η σύνδεση του Χόλιγουντ με τη μόδα μέσω της επίδειξης εμβληματικών χαρακτήρων από τον χώρο της έβδομης τέχνης. Η Χόλι Γκολάιτλι, Ρικ Μπλέιν και η Ίλσα Λιντ, ο Μαύρος Πάνθηρας, και η Σατίν του Moulin Rouge, μεταξύ άλλων έκαναν πασαρέλα φορώντας παλιές και νέες δημιουργίες των McQueen, Louis Vuitton, Miu Miu, Alaïa, Marc Jacobs, Valentino, και Balmain.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Λουρμάν, η Κίντμαν και η Chanel συνεργάζονται με αποτέλεσμα τη δημιουργία ανεξίτηλων, μοναδικών εικόνων. Στη διαφήμιση για το άρωμα Chanel No. 5, του 2004, διάρκειας 180 δευτερολέπτων, η Kidman υποδύεται μια σταρ του Χόλιγουντ που θέλει απεγνωσμένα να ξεφύγει από τους παπαράτσι.

Η Νικόλ Κίντμαν στη διαφήμιση “The Film” για το άρωμα Chanel No. 5

Δραπετεύει από το κόκκινο χαλί φορώντας ένα παραμυθένιο απαλό ροζ φόρεμα με την ουρά να κυματίζει δραματικά πίσω της. Βρίσκει καταφύγιο σε ένα ταξί με τον συμπρωταγωνιστή της Ροντρίγκο Σαντόρο να είναι μέσα σε αυτό. Την οδηγεί σε ένα ασφαλές σημείο και από εκεί εξελίσσεται η σύντομη αλλά κορυφαία ερωτική τους ιστορία. Tη διαφήμιση σκηνοθέτησε ο Μπαζ Λουρμάν και είναι άμεση αναφορά στην ταινία Moulin Rouge, επίσης δικής του σκηνοθεσίας.

Το φόρεμα έκλεψε τις εντυπώσεις και εξακολουθεί να αποτελεί πηγή έμπνευσης. Είναι φτιαγμένο από ροζ μεταξωτό τούλι, με ουρά μήκους τεσσάρων μέτρων, κεντημένο με 250 ροζ φτερά στρουθοκαμήλου. Το κοσμούν πάνω από 3.000 ασημένια κρύσταλλα και πούλιες.

Νικόλ Κίντμαν
Η Νικόλ Κίντμαν στη διαφήμιση “The Film” για το άρωμα Chanel No. 5

Η κινηματογραφική διαφήμιση παραμένει η πιο ακριβή διαφήμιση που έχει γυριστεί ποτέ – ο προϋπολογισμός της ήταν 33 εκατομμύρια δολάρια – και τα περίτεχνα κοστούμια σχεδιάστηκαν ειδικά από τον ίδιο τον Lagerfeld. Η Kidman φόρεσε ξανά το ίδιο Chanel Haute Couture φόρεμα της εμβληματικής διαφήμισης του αρώματος Chanel No. 5 στο Met Gala 2023 προς τιμήν του Karl.

«Έχω τις πιο ανεξίτηλες αναμνήσεις από τις πρόβες με τον Karl στο ατελιέ και μου άρεσε πολύ να βλέπω την αφοσίωσή του στην τέχνη του», ανέφερε η Kidman για το φόρεμα. «Θυμάμαι το γέλιο του όταν σχεδίασε για πρώτη φορά το φόρεμα και μου έδωσε το σκίτσο. Πάντα με έκανε να γελάω. Σχεδίασε πολλά φορέματα για μένα, αλλά νομίζω ότι αυτό είναι το πιο εντυπωσιακό».

Προσθέτει ότι η ροζ απόχρωση του φορέματος είναι κάτι που ο Lagerfeld συχνά χρησιμοποιούσε όταν σχεδίαζε για εκείνη. «Θυμάμαι ότι μου έφτιαξε ένα ροζ φόρεμα για τα Όσκαρ μια χρονιά», λέει. «Όταν σχεδίαζε, του άρεσε πάντα να με βλέπει με το πιο απαλό ροζ».

Η Νικόλ Κίντμαν με το ίδιο φόρεμα στο Met Gala το 2023

Σήμερα, η σχέση της Κίντμαν με τη μόδα γνωρίζει μεγάλη επιτυχία. Πριν από λίγες εβδομάδες, επέστρεψε ως πρέσβειρα της Chanel, ενώ παρευρέθηκε στην πρώτη επίδειξη μόδας του Matthieu Blazy φορώντας ένα από τα εξαιρετικά πολυζήτητα κεντημένα πουκάμισά του, που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με τον Charvet.

Η Κίντμαν βλέπει τη μόδα ως «μια παράλληλη καλλιτεχνική ζωή», σημειώνοντας ότι θεωρεί τις εμφανίσεις της στο κόκκινο χαλί μια συνεργασία μεταξύ της ίδιας, του στιλίστα της και των σχεδιαστών με τους οποίους συνεργάζεται ξανά και ξανά εδώ και δεκαετίες. «Μερικές φορές είναι πανοπλία», είπε. «Μερικές φορές είναι ένα παιχνίδι, μερικές φορές είναι σέξι. Εξαρτάται από τη διάθεσή μου. Μερικές φορές είναι ανδρόγυνο, μερικές φορές είναι κάτι σαν να λέμε «άντε και χάσου».

Η καλλιτεχνική συμμαχία ανάμεσα σε κινηματογράφο και μόδα ενισχύεται με κάθε τέτοιο γεγονός, δημιουργώντας εικόνες που συνεχίζουν να μαγεύουν το κοινό και να το κάνουν να ονειρεύεται.

Διαβάστε επίσης:

Cartier: Το ίδρυμα για τη σύγχρονη τέχνη επιστρέφει στην καρδιά του Παρισιού μετά από ανακαίνιση 230 εκατομμυρίων 

Ληστεία στο Λούβρο: Οι ζημιές αγγίζουν τα 88 εκατομμύρια ευρώ 

Hermès: Η τσάντα Haut à Courroies της Jane Birkin και του Serge Gainsbourg σε δημοπρασία του Christie’s