• Business

    Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά. Αναλυτικά όλες οι κατηγορίες

    tanker ναυτιλία δεξαμενόπλοια ναυλαγορά


    Ανάμικτες οι τάσεις της αγοράς στις τιμές των ναύλων στα πλοία υγρού φορτίου την εβδομάδα 13-17 Φεβρουαρίου. Σύμφωνα με ναυτιλιακούς αναλυτές, στην περιοχή της Μέσης Ανατολής την εβδομάδα που πέρασε παρατηρήθηκε αύξηση των διαθέσιμων πλοίων με τα λίγα φορτία από το Ιράκ να μην είναι επαρκή για να απορροφήσουν το πλεόνασμα σε τονάζ.

    Αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι τιμές των ναύλων σε διαδρομές από την περιοχή αυτή να βρεθούν υπό πίεση αν και οι πλοιοκτήτες κατάφεραν έστω και οριακά να περιορίσουν τις απώλειες.

    Ο μέσος όρος ημερησίων εσόδων παρουσίασε πτώση 18% σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα στα $ 27,082 ημερησίως.

    Έλλη Πατέρα
    Έλλη Πατέρα

    SUEZMAXES 

    Η αυξημένη ζήτηση που παρατηρήθηκε στην περιοχή της Δυτικής Αφρικής στήριξε τις τιμές των ναύλων στην διαδρομή από Δυτική Αφρική προς Μεσόγειο με αποτέλεσμα την άνοδο σε WS80 από WS77.5 που είχε βρεθεί την προηγούμενη εβδομάδα.

    Επιπροσθέτως, η εισροή νέων φορτίων στην περιοχή της Μεσογείου οδήγησε επίσης σε άνοδο στις τιμές των ναύλων στη διαδρομή εντός Μεσογείου σε WS80.

    Ο μέσος όρος ημερησίων εσόδων κινήθηκε ανοδικά κατά 16% σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα στα $ 14,147 ημερησίως.

    AFRAMAXES 

    Η αγορά στις περιοχές της Βόρειας Θάλασσας και της Βαλτικής βελτιώθηκε με τις τιμές των ναύλων στην διαδρομή Baltic-UKC να ανεβαίνουν σε WS115.Στον αντίποδα, στις περιοχές της Μεσογείου και της Μαύρης Θάλασσας η αγορά παρέμεινε σχετικά σταθερή.

    Ο μέσος όρος ημερησίων εσόδων παρουσίασε άνοδο 35% σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα στα $ 18,222 ημερησίως. 

    LR/MR 

    Στον Περσικό κόλπο η αγορά των LR2 και LR1 βελτιώθηκε σημαντικά με τις τιμές των ναύλων στην διαδρομή Gulf-Japanνα ανεβαίνουν σε WS120 και WS130 αντίστοιχα.

    Αντίθετα, η αγορά των MR στην Ασία δεν είχε την ίδια πορεία με τις τιμές των ναύλων και στις δυο διαδρομές από Σιγκαπούρη προς Ανατολική Αυστραλία και από Κορέα προς Σιγκαπούρη να παραμένουν στα ίδια επίπεδα με την προηγούμενη εβδομάδα.

    Στην περιοχή του Ατλαντικού η αγορά των MR παρουσίασε σημάδια επιβράδυνσης με τις τιμές των ναύλων σε όλες τις βασικές διαδρομές της περιοχής να υποχωρούν. 

    Ο καθαρός μέσος όρος ημερησίων εσόδων στα MR παρουσίασε πτώση 5% σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα στα $ 8,234 ημερησίως. 

    Dirty products 

    Νευρική μπορεί να χαρακτηριστεί η αγορά την εβδομάδα που πέρασε στην περιοχή της Βόρειας Θάλασσας και της Μεσογείου όπου και μέχρι το τέλος της οι τιμές των ναύλων και στις δυο διαδρομές Med-USGulf και UKC-USGulf υποχώρησαν από WS145 σε WS112.5.

    Η αγορά στην περιοχή της Καραϊβικής επίσης παρουσίασε σημάδια ύφεσης με τις τιμές των ναύλων στην διαδρομή Caribs-USGulf να υποχωρούν σε WS125.

    Πάραυτα, στην συνέχεια και προς το τέλος της εβδομάδας η αγορά έδειξε σημάδια ανάκαμψης με αποτέλεσμα οι απώλειες στις τιμές στην περιοχή να περιοριστούν.

    Ο μέσος όρος ημερησίων εσόδων παρουσίασε πτώση 37% σε σχέση με τις προηγούμενες εβδομάδες στα $ 9,046 ημερησίως.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Οι πέντε σημαντικότερες ειδήσεις στη ναυτιλία τώρα

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων. Οι κινήσεις της εβδομάδας

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ε. Πιστιόλης: Αγόρασε το… πλοίο του

     

     

     

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ