• Business

    Σ. Παληός: Οι φόβοι των αναλυτών για τα αποτελέσματα της Diana Shipping δεν επαληθεύτηκαν

    Συμεών Παληός ναυτιλία

    Συμεών Παληός, επικεφαλής των ναυτιλιακών εταιρειών Diana Shipping και Diana Containerships


    Τα αποτελέσματά της για το τέταρτο τρίμηνο και το σύνολο του έτους 2016 ανακοίνωσε η ναυτιλιακή Diana Shipping, της οποίας ηγείται ο εφοπλιστής Συμεών Παληός, όπου εμφάνισε μεν ζημίες, αλλά μικρότερες από εκείνες που προέβλεπαν οι αναλυτές.

    Ειδικότερα, για το τέταρτο τρίμηνο του 2016 η ναυτιλιακή ανακοίνωσε ζημίες ύψους 24,7 εκατ. δολαρίων, έναντι ζημιών ύψους 23,4 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015. Ωστόσο, για το σύνολο του έτους οι ζημίες αυξήθηκαν κατά πολύ και διαμορφώθηκαν στα 170 εκατ. δολάρια, έναντι 70,5 εκατ. δολαρίων που είχαν διαμορφωθεί το 2015.

    Οι ζημίες ανά μετοχή για το τέταρτο τρίμηνο του 2016 κυμάνθηκαν στα 0,31 δολάρια, έναντι 0,3 δολαρίων ανά μετοχή το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015, ενώ για το σύνολο του 2016 οι αντίστοιχες ζημίες αυξήθηκαν και κυμάνθηκαν στα 2,11 δολάρια/μετοχή, έναντι ζημιών ύψους 0,89 δολαρίων/μετοχή για το 2015.

    Συμεών Παληός

    Μεγάλη μείωση παρουσίασαν και τα έσοδα της Diana Shipping, τα οποία για το τέταρτο τρίμηνο του 2016 διαμορφώθηκαν στα 28,02 εκατ. δολάρια, έναντι εσόδων ύψους 38,3 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015. Αντίστοιχα, μεγάλη μείωση εμφάνισαν τα έσοδα και για το σύνολο του 2016, τα οποία διαμορφώθηκαν στα 114,3 εκατ. δολάρια, έναντι εσόδων ύψους 157,7 για το σύνολο του 2015.

    Το ισοδύναμο χρονοναύλωσης (Time Charter Equivalent-TCE) για τα πλοία του στόλου της ναυτιλιακής το τέταρτο τρίμηνο του 2016 διαμορφώθηκε στα 6.319 δολάρια ημερησίως, έναντι TCE 9.169 δολαρίων ημερησίως το τέταρτο τρίμηνο του 2015. Αντίστοιχα, το TCE για το σύνολο του 2016 διαμορφώθηκε στα 6.106 δολάρια την ημέρα, έναντι TCE ύψους 9.739 δολαρίων την ημέρα για το σύνολο του 2015.

    Πρόκειται για την τέταρτη συνεχή χρονιά που η Diana Shipping εμφανίζει ζημίες στα αποτελέσματά της – γεγονός που αποδίδεται στην κατάσταση της αγοράς – παρόλα αυτά, η ρευστότητά της διαμορφώθηκε στα 98,1 εκατ. δολάρια, με το σύνολο, παράλληλα, των περιουσιακών της στοιχείων να αξίζει 1,7 δισ. δολάρια.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Οι πέντε σημαντικότερες ειδήσεις στη ναυτιλία τώρα

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Το scrapping η «θεραπεία» στην κρίση που πλήττει τη ναυλαγορά των containers

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Αγγ. Φράγκου: Γιατί οι αναλυτές συστήνουν “πώληση” των μετοχών της Navios Acquisition



    ΣΧΟΛΙΑ