• Business

    Οι πέντε σημαντικότερες ειδήσεις στη ναυτιλία τώρα

    tanker ναυτιλία δεξαμενόπλοια ναυλαγορά


    Αυτές είναι πέντε από τις σημαντικότερες εξελίξεις στη ναυτιλία που πρέπει να γνωρίζετε.

    Τα επόμενα σχέδια της Frontline

    Η διοίκηση της ναυτιλιακής Frontline, συμφερόντων του Νορβηγού εφοπλιστή John Fredriksen, δήλωσε ότι, πέρα από την απόκτηση της DHT Holdings, επεξεργάζεται σοβαρά κι άλλες επενδυτικές ευκαιρίες με γνώμονα την ανάπτυξη και την επέκταση του στόλου της. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Robert Hvide Macleod, «Ψάχνουμε συνεχώς για κάθε ευκαιρία που μπορεί να παρουσιαστεί εκεί έξω. Η απόρριψη της DHT δε σημαίνει ότι παραιτούμαστε από άλλες ενδεχόμενες επενδύσεις».

    Πλοίο της NewLead εμφάνισε διαρροή

    Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
    Ευριπίδης Κουτσοχρήστος

    Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς προϊόντων ασφάλτου Ioli (χωρητικότητας 3.370-dwt και κατασκευής 2009) της ελληνικής ναυτιλιακής NewLead Holdings εμφάνισε διαρροή στο μηχανοστάσιο. Σύμφωνα με τη νορβηγική εφημερίδα Drammens Tidende, πυροσβέστες κάνουν προσπάθειες να βγάλουν τα νερά από το πλοίο με αντλίες, ενώ οι επισκευές θα ξεκινήσουν όταν η διαδικασία τελειώσει. Σημειώνεται ότι το πλοίο βρίσκεται αγκυροβολημένο στο λιμάνι Drammen της Νορβηγίας από τον Οκτώβριο του 2016, λόγω των οικονομικών προβλημάτων της εταιρείας.

    Ανάκαμψη στο ξηρό φορτίο προβλέπει η Drewry για το 2017

    Η πολυαναμενόμενη ανάκαμψη στη ναυλαγορά ξηρού φορτίου πρόκειται να σημειωθεί από το 2017 και έπειτα, γεγονός στο οποίο θα συμβάλλει η μείωση του χάσματος μεταξύ της προσφοράς και της ζήτησης, όπως ισχυρίζεται η η βρετανική συμβουλευτική εταιρεία Drewry. Οι αναλυτές της εταιρείας προβλέπουν σταθερή ανάκαμψη της προσφοράς με ρυθμό της τάξεως του 3% και αντίστοιχα της ζήτησης στο 1% από το τρέχον έτος και στο εξής.

    Μείωση των ζημιών για την HMM

    Η νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή Hyundai Merchant Marine (HMM) κατόρθωσε να μειώσει τις ζημιές για το σύνολο του 2016, γεγονός που αποδίδεται κατά κύριο λόγο στο ότι προχώρησε σε πωλήσεις πλοίων της κατά τη διάρκεια του έτους που έφυγε. Ωστόσο, η εταιρεία προβλέπει ότι θα συνεχίζει να εμφανίζει ζημίες τουλάχιστον ως τα μέσα και του 2018, εξαιτίας της συνεχιζόμενης αδυναμίας της ναυλαγοράς εμπορευματοκιβωτίων, αλλά και της χρεοκοπίας της Hanjin Shipping.

    Λιγότερο κερδοφόρο το δ’ τρίμηνο του 2016 για τη MISC

    Η μαλαισιανή ναυτιλιακή Malaysia International Shipping Corporation Berhad (MISC Berhad) εμφάνισε μείωση στα κέρδη της για το τέταρτο τρίμηνο του 2016 της τάξεως του 33%, τα οποία διαμορφώθηκαν στα 112,4 εκατ. δολάρια, έναντι κερδών ύψους 169,3 εκατ. δολ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015. Αυτό οφείλεται στα αδύναμα λειτουργικά έσοδα από τις μεταφορές υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) και πετρελαίου αλλά και στον τομέα της βαρείας μηχανικής.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Χ. Οικονόμου: Οδεύει προς Αυστραλία πλοίο της TMS Cardiff Gas

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σ. Παληός: Ναύλωση πλοίου της Diana Containerships σε γερμανική εταιρεία

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Κ. Κωνσταντακόπουλος: Παραμένουν χωρίς ναύλωση τα πέντε νεότευκτα πλοία της Costamare



    ΣΧΟΛΙΑ