• Business

    Ανδρέας Μαρτίνος: Big “hit” με 2 νέα δεξαμενόπλοια

    Ανδρέας Μαρτίνος, εφοπλιστής Minerva Marine


    Η ναυτιλιακή Minerva Marine, της οποίας ηγείται ο Έλληνας εφοπλιστής Ανδρέας Μαρτίνος, συνεχίζει την ανανέωση του στόλου της καθώς ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκε η παραλαβή δύο νεότευκτων δεξαμενόπλοιων που κατασκευάστηκαν σε γιάρδες της Νότιας Κορέας και της Ρουμανίας.

    Ειδικότερα, η ναυτιλιακή ανακοίνωσε ότι την Παρασκευή (3 Μαρτίου του 2017) προστέθηκε στο στόλο της το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο μεταφοράς αργού πετρελαίου τύπου suezmax Minerva Kalypso (χωρητικότητας 159.051-dwt και κατασκευής 2017), το οποίο κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries, της Νότιας Κορέας, τα ναυπηγεία της οποίας ο κ. Μαρτίνος έχει εμπιστευτεί πολλές φορές για την κατασκευή των πλοίων του στόλου της Minerva Marine.

    Το Minerva Kalypso είναι το δεύτερο δεξαμενόπλοιο που προστίθεται στο στόλο της ναυτιλιακής από την αρχή του 2017. Το πρώτο που παραδόθηκε φέτος (στις 16 Ιανουαρίου) ήταν το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς αργού πετρελαίου τύπου aframax Minerva Coralia (χωρητικότητας 113.850-dwt και κατασκευής 2017), το οποίο κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία Daewoo Mangalia Heavy Industries (θυγατρικά του νοτιοκορεάτικου ομίλου Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering και της γιάρδας “2 Mai” Mangalia Shipyard) που βρίσκονται στη Μαύρη Θάλασσα στην κομητεία της Κωνστάντζας της Ρουμανία.

    Ανδρέας Μαρτίνος
    Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς αργού πετρελαίου τύπου suezmax “Minerva Doxa” της Minerva Marine είναι χωρητικότητας 159.438-dwt και κατασκευής του έτους 2007)

    Αξίζει να αναφερθεί ότι η Minerva Marine, κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου του 2016, παρέλαβε ακόμη ένα νεότευκτο δεξαμενόπλοιο μεταφοράς αργού πετρελαίου τύπου aframax, το Minerva Kythnos (χωρητικότητας 115.674-dwt και κατασκευής 2016), το οποίο κατασκευάστηκε στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Samsung Heavy Industries και η παραλαβή ολοκληρώθηκε στις 30 Δεκεμβρίου.

    Τη ναυτιλιακή την ίδρυσε στην Αθήνα ο κ. Μαρτίνος το έτος 1996 και από τότε παραμένει ιδιωτική και ανεξάρτητη, καθώς ο εφοπλιστής δεν επεξεργάζεται καθόλου το ενδεχόμενο εισαγωγής της σε κάποιο Χρηματιστήριο. Αρχικά, η εταιρεία ξεκίνησε με στόλο έξι πλοίων και στην πορεία εξειδικεύτηκε στα δεξαμενόπλοια τύπου aframax, τα οποία – 30 κομμάτια στο σύνολό τους – αποτελούν την πλειοψηφία του στόλου της.

    Ωστόσο, η Minerva Marine διαθέτει έναν αρκετά διευρυμένο στόλο που αποτελείται από δεξαμενόπλοια τύπου suezmax και VLCC καθώς και από χημικά τάνκερς και πλοία μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου τύπου MR, ενώ διαθέτει παρουσία και στις μεταφορές ξηρού φορτίου με 5 φορτηγά πλοία τύπου capesize.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Εγκαταλείπει τα σχέδια για IPO στη Νέα Υόρκη η Quintana Shipping

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Είναι επίσημο: Ο Πέτρος Παππάς αγοράζει πλοία για πρώτη φορά από το 2014

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Β. Βαλέντης: Με το βλέμμα στις επενδύσεις, παρά τις διευρυμένες ζημίες



    ΣΧΟΛΙΑ