• Business

    ΑΒ Βασιλόπουλος: Στην πρώτη θέση παρά τις προκλήσεις

    • NewsRoom


    Mε καθαρές πωλήσεις 2,17 δισ. ευρώ έκλεισε το 2016 για την εταιρεία ΑΒ Βασιλόπουλος, σε μια χρονιά ιδιαίτερων προκλήσεων για τον κλάδο των σουπερμάρκετ. 

    Η ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία το 2016 βρέθηκε στην πρώτη θέση της λίστας των αλυσίδων σουπερμάρκετ, κατέβαλε μέσα στο 2016 για φόρους 197 εκατ. ευρώ έναντι 163 εκατ. ευρώ το 2015, ενώ προχώρησε και σε δωρέες 2,4 εκατ. ευρώ έναντι 1,4 εκατ. ευρώ το 2015.

    Σήμερα το δίκτυο της αλυσίδας αριθμεί 378 καταστήματα – τα 39 δημιουργήθηκαν μέσα στο 2016 – απασχολεί 14.214 εργαζόμενους (έναντι 12.700 το 2015) ενώ συνεργάστηκε με 1.819 προμηθευτές (εκ των οποίων οι 186 ήταν νέες συμφωνίες).

    Σύμφωνα με τον 9ο Εταιρικό Κοινωνικό Απολογισμό για τις δράσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος το 2016, στα ράφια της αλυσίδας είχαν παρουσία 38.774 είδη, με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας να φτάνουν τα 8.931 είδη, αρκετά αυξημένα σε σχέση με το 2015, λόγω του περιορισμού του διαθέσιμου εισοδήματος των καταναλωτών.

    Όσον αφορά τους εργαζομένους από το σύνολο που απασχολεί η αλυσίδα στα καταστήματα της το 67,24% είναι γυναίκες και το 37,26% άντρες. Επίσης 421 είναι εργαζόμενοι άλλων εθνικών προελεύσεων, ενώ 45 είναι εργαζόμενοι με αναπηρία.

    Η αλυσίδα επένδυσε 216.610 συνολικές ώρες για την εκπαίδευση του ανθρωπίνου δυναμικού της, ενώ το ποσοστό που θα σύστηναν την ΑΒ Βασιλόπουλος ως ένα εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας ανέρχεται στο 91,25%.

    Σημαντική αύξηση όμως παρατηρείται και στις online αγορές  μέσω του διαδικτυακού καταστήματος της αλυσίδας, όπου υπάρχουν 140.000 online λογαριασμοί και οι καταναλωτές μπορούν να βρουν 8.500 προϊόντα.

    Όσον αφορά τα χρήματα που δαπανούν οι καταναλωτές για τις online παραγγελίες τους, ανέρχονται στα 60 ευρώ κατ’ ελάχιστο.

    Στον απολογισμό, παρουσιάζονται οι άξονες και στόχοι της ΑΒ Βασιλόπουλος μέχρι το 2020, οι διακρίσεις της αλυσίδας για το τρέχον διάστημα καθώς και τα ολοκληρωμένα προγράμματα που σχεδιάζει και υλοποιεί με συνέπεια η εταιρεία. Ενδεικτικά αναφέρονται:

    – Οι πρωτοποριακές πρωτοβουλίες ευθύνης που αναλαμβάνει η εταιρεία για τα μέλη της ΑΒητικής οικογένειας και κάθε ελληνική γειτονιά στην οποία δραστηριοποιείται (Τρόφιμα Αγάπης, προσφορά γευμάτων σε μαθητές 52 σχολείων σε όλη τη χώρα).

    – Τα προγράμματα για τη διαρκή βελτίωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος καθώς και την προστασία του φυσικού πλούτου, οι πρωτοβουλίες που εφαρμόζει για την ασφάλεια και την ποιότητα των τροφίμων που διατίθενται στα καταστήματα της.

    – Η συστηματική προσπάθεια για μια βιώσιμη εφοδιαστική αλυσίδα (η επέκταση της συνεργασίας με τη WWF, για τη βελτίωση της βιωσιμότητας τους αλιευτικού στόλου, που αποτελεί πρωτοποριακό πρόγραμμα για την Ελλάδα και τη Μεσόγειο).

    Με αφορμή την έκδοση του απολογισμού ο Λεωνίδας Βρεττάκος, COO του Ομίλου ΑΒ Βασιλόπουλος, δήλωσε: «Η ΑΒ Βασιλόπουλος ως αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνίας, δείχνει καθημερινά, 79 χρόνια τώρα, την υπευθυνότητα που πηγάζει από το όραμα της να προσφέρει προϊόντα άριστης ποιότητας, υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης, με ασφάλεια και αξιοπιστία για όλους. Αναπτύσσοντας σχέσεις ευθύνης και ισχυρούς δεσμούς με όλους τους κοινωνικούς της εταίρους, ανταποδίδει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών που την έχουν φέρει στην πρώτη θέση του ελληνικού λιανεμπορίου».

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Σούπερ μάρκετ VS προμηθευτές: Βγαίνουν ξανά τα μαχαίρια για τις τιμές

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Προς νέο «deal» η Green Cola: Συζητά συνεργασία με εμφιαλωτή στην Κ. Ελλάδα



    ΣΧΟΛΙΑ