Τις πρωτοβουλίες, τα αποτελέσµατα και τους στόχους της για το περιβάλλον, την κοινωνία και τους εργαζοµένους της παρουσίασε για ακόµα µία χρονιά η ΑΒ Βασιλόπουλος στον Εταιρικό Κοινωνικό της Απολογισµό για το 2024.

Με στοχευµένες ενέργειες και µετρήσιµα αποτελέσµατα, όπως η µείωση της χρήσης πλαστικού κατά 18%, η δωρεά πάνω από 18 εκατοµµυρίων γευµάτων και οι δωρεές πάνω από 530.000 ευρώ, η εταιρεία αποδεικνύει έµπρακτα ότι η βιώσιµη ανάπτυξη αποτελεί βασικό άξονα της στρατηγικής της.

1

«Στην ΑΒ Βασιλόπουλος αναπτυσσόμαστε σταθερά, με ευθύνη και όραμα: να είμαστε το σούπερ μάρκετ – σημείο αναφοράς για κάθε οικογένεια στην Ελλάδα, προσφέροντας προϊόντα υψηλής ποιότητας σε προσιτές τιμές, αλλά και καινοτόμες υπηρεσίες που αναβαθμίζουν την εμπειρία των καθημερινών αγορών. Το 2024 ήταν μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις, μας έδωσε όμως τη δυνατότητα να αναβαθμίσουμε το δίκτυό μας. Εστιάζουμε στο περιβάλλον, την κοινωνία και τον άνθρωπο, κάνοντας πράξη τη βιωσιμότητα για όλους», σημειώνει ο Νίκος Λαβίδας, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Περιβάλλον: Πράξεις µε αντίκτυπο και μετρήσιμα αποτελέσματα

Το 2024 η ΑΒ Βασιλόπουλος πέτυχε µείωση πλαστικού κατά 18% (σε σύγκριση µε το 2021), µέσα από τον εκσυγχρονισµό συσκευασιών, τη χρήση ανακυκλωµένων υλικών και την αντικατάσταση µη ανακυκλώσιµων προϊόντων, επιτυγχάνοντας τον στόχο της έναν χρόνο νωρίτερα. Παράλληλα, σε συνεργασία µε τους προµηθευτές της, στοχεύει σε µείωση του ανθρακικού αποτυπώµατος κατά 38% έως το 2030, µέσα από στοχευµένα µέτρα σε κάθε κρίκο της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Η συµβολή των πελατών υπήρξε καθοριστική: περισσότερες από 3 εκατ. συσκευασίες ανακυκλώθηκαν στα Κέντρα Ανακύκλωσης ΑΒ, ενώ το Κινητό Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης εκπαίδευσε 7.883 παιδιά και ανακύκλωσε 10.000 συσκευασίες µέσα από το ειδικό µηχάνηµα του Κέντρου.

Η κατανάλωση ενέργειας στις εγκαταστάσεις της εταιρείας µειώθηκε κατά 12,4% (σε σύγκριση µε το 2018), χάρη σε συστηµατικές λύσεις εξοικονόµησης, όπως φωτοβολταϊκά, φυσικά ψυκτικά µέσα και real-time παρακολούθηση ενέργειας. Η εταιρεία ενίσχυσε επίσης το πρόγραµµα ηλεκτροκίνησης, διαθέτοντας 762 σηµεία φόρτισης ΔΕΗ Blue σε 168 καταστήµατα. Παράλληλα, το 56% των πωλήσεων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας αντιστοιχεί πλέον σε υγιεινές διατροφικές επιλογές. Την ίδια στιγµή, η ΑΒ στηρίζει έµπρακτα την εγχώρια παραγωγή, µε το 80% των προµηθευτών της να προέρχονται από την Ελλάδα.

Κοινωνία: Σταθερά δίπλα σε όσους έχουν ανάγκη

Το 2024 η ΑΒ Βασιλόπουλος διέθεσε 530.636 ευρώ σε δωρεές και πρόσφερε περισσότερα από 18 εκατοµµύρια γεύµατα (αξίας άνω των 7,5 εκατ. ευρώ) µέσω του προγράµµατος “Τρόφιµα Αγάπης”. Επιπλέον, προσφέρθηκαν 123.000 υγιεινά γεύµατα σε µαθητές σε όλη τη χώρα µέσω του προγράµµατος “ΔΙΑΤΡΟΦΗ”, ενώ 9.390 παιδιά εκπαιδεύτηκαν σε θέµατα υγιεινής διατροφής µέσω του διαδραστικού προγράµµατος “Διατροφοπεριπέτειες”, ενισχύοντας τη σηµασία της πρόληψης και της σωστής διατροφικής εκπαίδευσης.

Η ΑΒ γιόρτασε τη 14η Ηµέρα Εθελοντισµού µε τη συµµετοχή άνω των 5.500 εργαζοµένων, που έλαβαν µέρος σε 200 δράσεις σε όλη την Ελλάδα, προσφέροντας στήριξη σε κοινότητες και ευάλωτες οµάδες. Ακόµα, η εταιρεία υποστήριξε νοσοκοµεία και κοινωνικές δοµές, καλύπτοντας κρίσιµες ανάγκες σε εξοπλισµό και υπηρεσίες.

Το ίδιο έτος, η ΑΒ Βασιλόπουλος ενίσχυσε το ανθρώπινο δυναµικό της µε επενδύσεις 268 εκατ. ευρώ σε µισθούς και παροχές, µαζί µε 10 εκατ. ευρώ σε πόντους επιβράβευσης, ενώ η εκπαίδευση παρέµεινε κεντρικός πυλώνας, µε 363.782 ώρες αφιερωµένες σε ανάπτυξη δεξιοτήτων.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Απολογισμός για το 2024, 18% λιγότερο πλαστικό, δωρεά πάνω από 18 εκατ. γευμάτων

Η δέσµευση της ΑΒ στη διαφορετικότητα και τη συµπερίληψη ενισχύθηκε το 2024 µε τη δηµιουργία δύο νέων ακαδηµιών: σε συνεργασία µε το International Rescue Committee (IRC) για την ενίσχυση της κοινωνικής ένταξης προσφύγων και µεταναστών και µε την ΕΛΕΠΑΠ και την Πανελλήνια Οµοσπονδία Κοινωνικών Συνεταιρισµών Περιορισµένης Ευθύνης (ΠΟΚοιΣΠΕ) για την εκπαίδευση και την ένταξη ατόµων µε αναπηρία. Επιπροσθέτως, ο Μήνας Διαφορετικότητας & Υπερηφάνειας πλαισιώθηκε από δράσεις ευαισθητοποίησης, όπως webinars για τη νευροδιαφορετικότητα, την ψυχική υγεία και την LGBTQ+ κοινότητα, µε πάνω από 700 συµµετοχές. Η κοινότητα Young AB ενίσχυσε τη συµµετοχή των εργαζοµένων, µε 450 νέους να συµµετέχουν σε δράσεις δηµιουργικότητας και κοινωνικής προσφοράς.

Διακυβέρνηση: Διαφάνεια και υπευθυνότητα

Η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζει να επιδεικνύει ολιστική δέσµευση στη βιωσιµότητα, τη διαφάνεια και την ηθική επιχειρηµατικότητα, ενσωµατώνοντας τις αρχές του ESG σε κάθε στρατηγική απόφαση. Με αυστηρά πλαίσια συµµόρφωσης, πολιτικές ασφαλείας προϊόντων και έλεγχο ποιότητας, η εταιρεία διασφαλίζει την ακεραιότητα των διαδικασιών της.

Η διαχείριση των προσωπικών δεδοµένων εφαρµόζεται µε απόλυτο σεβασµό και αυστηρή συµµόρφωση στις κανονιστικές απαιτήσεις, ενισχύοντας την εµπιστοσύνη πελατών, εργαζοµένων και συνεργατών. Ταυτόχρονα, µέσα από διαφανείς σχέσεις µε προµηθευτές και συµµετοχικές διαδικασίες µε όλα τα ενδιαφερόµενα µέρη, καλλιεργείται ένα ισχυρό δίκτυο υπευθυνότητας και συνεργασίας.

Για να δείτε όλες τις δράσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος, µπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά την Έκθεση “Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2024”.

Σχετικά µε την ΑΒ Βασιλόπουλος

Στην ΑΒ Βασιλόπουλος έχουµε επάξια κατακτήσει µια θέση στο τραπέζι κάθε ελληνικού νοικοκυριού, µέσα από την αδιαπραγµάτευτη ποιότητά µας, τη µοναδική µας εξυπηρέτηση και την ξεχωριστή ποικιλία µας. Με οδηγό τον σκοπό µας να δίνουµε τον καλύτερό µας εαυτό για να κάνουµε τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων, είµαστε πάντα δίπλα στους 2,2 εκατοµµύρια πελάτες µας µε θάρρος, ακεραιότητα, οµαδικότητα, φροντίδα και χιούµορ.

Πάντα δίπλα σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας, εκεί όπου χτυπάει η καρδιά µας µέσα από το δίκτυό µας, που ανέρχεται περίπου στα 600 καταστήµατα σε όλη την Ελλάδα. Εκεί όπου οι άνθρωποί µας γίνονται οι δικοί σας άνθρωποι, έτοιµοι να σας εξυπηρετήσουν µε χαρά και µεράκι και να προσφέρουν µια µοναδική αγοραστική εµπειρία σε όλους και σε καθέναν ξεχωριστά.

 

Διαβάστε επίσης 

Attica Group: Αναβαθμίζει την ταξιδιωτική εμπειρία των επιβατών της με την εφαρμογή “seamore”

Metlen: Εξασφαλίζει νέα EPC συμβόλαια ύψους £34,8 εκατ. στο Ηνωμένο Βασίλειο για έργα ΑΠΕ

Unibios: Ολοκληρώθηκε η στρατηγική συνεργασία με την OSMOSUN – Κατοχή 65% των δικαιωμάτων ψήφου