Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη

Σημαντική ανάπτυξη πέτυχαν για άλλη μια χρονιά τα Αττικά Πολυκαταστήματα, διευρύνοντας το αποτύπωμα τους στην ελληνική αγορά. Η πελατοκεντρική προσέγγιση και η ικανότητα προσαρμογής στις σύγχρονες ανάγκες εκτιμάται πως αποτέλεσαν τα κλειδιά για την ανοδική πορεία που διαγράφει σταθερά η επιχείρηση όλα τα τελευταία χρόνια.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα συνολικά έσοδα ανήλθαν σε περίπου 188 εκατ. ευρώ το 2018, αυξημένα κατά 2%. Ορισμένα καταστήματα κατάφεραν να εμφανίσουν μεγαλύτερη ανάπτυξη, η οποία διαμορφώθηκε στα επίπεδα του 4%.

Ισχυρή άνοδο 11% παρουσίασαν και τα EBITDA, τα οποία έφθασαν στα 18 εκατ. ευρώ ενώ ενισχυμένα κατά 11%ήταν και τα κέρδη μετά τις αποσβέσεις, που ξεπέρασαν τα 17 εκατ. ευρώ.

Σε θετικό έδαφος κινήθηκε και η θυγατρική των Attica, Cosmobrands που ασχολείται με την εμπορία καλλυντικών και παραφαρμακευτικών προϊόντων και παράλληλα έχει παρουσία στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Συγκεκριμένα, ο τζίρος της διαμορφώθηκε στα 9 εκατ. Ευρώ, εκ των οποίων τα 3,2 εκατ. Ευρώ από τη δραστηριότητα του e-shop.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η καλή πορεία του e-shop της cosmobrands ανοίγει τον δρόμο για την επέκταση και των attica stores στον χώρο των ηλεκτρονικών πωλήσεων.

Η απήχηση που έχουν τα Αττικά Πολυκαταστήματα οδήγησε τους μετόχους στην απόφαση να επεκτείνουν τους χώρους πώλησης, προκειμένου να ικανοποιήσουν την αυξημένη ζήτηση. Έτσι, σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρεία σκοπεύει να αυξήσει τα τετραγωνικά που καταλαμβάνουν οι χώροι πώλησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη στα 65.000 τετραγωνικά μέτρα από 51.000 τετραγωνικά μέτρα που είναι σήμερα, είτε συνάπτοντας νέες εμπορικές με οίκους μόδας είτε διευρύνοντας τις υφιστάμενες.

Ψηλά τίθεται ο πήχης και για την Retail United, την κοινή εταιρεία που έχουν συστήσει η Αττικά Πολυκαταστήματα και ο επιχειρηματίας Αλέξανδρος Στράτος.

Ειδικότερα, στόχος είναι οι πωλήσεις της εταιρείας στον πρώτο χρόνο πλήρους λειτουργίας να φθάσουν στα 10 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων στο 1,5 εκατ. ευρώ, μέσα από την ενίσχυση του χαρτοφυλακίου με νέες μάρκες.

Να σημειωθεί πως η εν λόγω εταιρεία έχει αποκτήσει ήδη την Scotch & Soda.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Attica Stores: «Ψήνεται γάμος» με τον βρετανικό κολοσσό Sports Direct

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Στα Αττικά Πολυκαταστήματα το 10,5% του ποσοστού της Folli Follie στα Attica Stores

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γιατί το αφεντικό της Εθνικής Τράπεζας Παύλος Μυλωνάς δεν θέλει αναπληρωτές CEO

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Please enter your comment!
Please enter your name here