• Business

    Αλλάζει ριζικά το μοντέλο λειτουργίας του ΟΤΕ μέχρι το τέλος του έτους

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    ΟΤΕ: Στις 19/7 η ακύρωση και διαγραφή 3,47 εκατ. μετοχών

    Μιχάλης Τσαμάζ, επικεφαλής ΟΤΕ


    Στην τελική ευθεία εισέρχεται μετά τις καλοκαιρινές διακοπές ο μετασχηματισμός του ΟΤΕ με τη δημιουργία τριών θυγατρικών, έπειτα από την απόσχιση των κλάδων Εξυπηρέτησης Πελατών (Customer Service), Καταστημάτων (Shops) και Τεχνικών Υπηρεσιών Πεδίου (Technical Field Operations).

    Με τον σχεδιασμό του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου, Μιχάλη Τσαμάζ, μετασχηματίζονται ουσιαστικά οι βασικές λειτουργίες της επιχείρησης που έρχονται σε επαφή με τον πελάτη. Ο στόχος, όπως περιγράφεται από τη διοίκηση, είναι η εξυπηρέτηση πελατών, τα καταστήματα λιανικής και οι τεχνικοί πεδίου, υπό την ομπρέλα ξεχωριστών θυγατρικών ιδιοκτησίας 100% του ομίλου ΟΤΕ, να έχουν την αυτονομία και την ευελιξία να ενισχύσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημά τους και να αναζητήσουν νέες πηγές εσόδων.

    Μέχρι στιγμής το διοικητικό συμβούλιο του ΟΤΕ έχει εγκρίνει την έναρξη της διαδικασίας απόσχισης των κλάδων. Τα επόμενα στάδια που θα εξελιχθούν έως το τέλος του 2020 περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, νέα απόφαση του ΔΣ και απόφαση της γενικής συνέλευσης των μετόχων, όταν θα υποβληθούν για έγκριση οι συμβάσεις απόσχισης, ενημέρωση και διαβούλευση με την ΟΜΕ – ΟΤΕ και λήψη των αναγκαίων εγκρίσεων από τις αρμόδιες αρχές.

    Πρόκειται για ριζική αλλαγή του μοντέλου λειτουργίας του ΟΤΕ η οποία, σύμφωνα με τον κ. Τσαμάζ, επιβάλλεται προκειμένου η μεγαλύτερη τηλεπικοινωνιακή επιχείρησης της χώρας να παραμείνει βιώσιμη και ανταγωνιστική, να μειώσει το κόστος της και να δημιουργήσει νέες πηγές εσόδων.

    Παράλληλα εξελίσσεται και ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ΟΤΕ με κεντρικούς πυλώνες την ψηφιακή εμπειρία των πελατών, τη δημιουργία σύγχρονων τεχνολογικών υποδομών και το νέο εσωτερικό ψηφιακό μοντέλο λειτουργίας. Στο πλαίσιο αυτό έχει αναβαθμιστεί το My COSMOTE app που έχει ξεπεράσει τους 3 εκατ. χρήστες, εισάγονται αυτοματισμοί στη διαχείριση των δικτύων και αυτοματοποιούνται εσωτερικές διαδικασίες (π.χ. ηλεκτρονική υπογραφή).

    Το μεγαλύτερο μέρος του προσωπικού του ΟΤΕ θα μεταφερθεί στις νέες θυγατρικές, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι εκπονείται και νέο πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου για εργαζόμενους, που θα απευθύνεται κυρίως σε όσους βρίσκονται κοντά στη συνταξιοδότηση. Πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου είναι και τώρα σε εξέλιξη. Αφορά εργαζόμενους στην καθαριότητα και περιφερειακές υπηρεσίες ανά την Ελλάδα οι οποίες με τον μετασχηματισμό που επιχειρείται θα πάψουν να υπάρχουν.



    ΣΧΟΛΙΑ