• Business

    Alexander Zinell (Fraport Greece): Επένδυση 25 εκατ. ευρώ για το νέο κυκλαδίτικης αρχιτεκτονικής αεροδρόμιο στη Μύκονο

    φραπορτ ζινελ

    Alexander Zinell, CEO Fraport Greece


    Το 2021 αναμένεται να ολοκληρωθεί η επένδυση της Fraport Greece στο αεροδρόμιο της  Μυκόνου ύψους 25 εκατ. ευρώ. Τα αρχιτεκτονικά σχέδια του νέου αεροδρομίου παρουσίασε σε ειδική εκδήλωση στη Μύκονο η εταιρεία παρουσία εκπροσώπων τοπικών αρχών, τοπικής κοινωνίας, επιχειρηματιών και συνεργατών από τον ευρύτερο κλάδο της αεροναυτιλίας και των κατασκευών.

    Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Fraport Greece, κ. Alexander Zinell, ανέφερε στο πλαίσιο της εκδήλωσης: «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό του νέου αεροδρομίου Μυκόνου ο οποίος συνδυάζει το όραμα όχι μόνο της εταιρείας αλλά και της τοπικής κοινωνίας, καθώς η πρόταση αυτή είναι αποτέλεσμα των συζητήσεων και του ανοιχτού διαλόγου μαζί τους. Το νέο αεροδρόμιο Μυκόνου το 2021 θα αποτελεί συνώνυμο της Κυκλαδίτικης αρχιτεκτονικής. Μέχρι σήμερα έχουμε υλοποιήσει μια σειρά αναβαθμίσεων σε λειτουργικό κυρίως επίπεδο ενώ τα κατασκευαστικά έργα συνεχίζονται απρόσκοπτα. Με την ολοκλήρωσή τους σε δυο χρόνια και συνολικές επενδύσεις ύψους 25 εκατ. ευρώ, το αεροδρόμιο της Μυκόνου θα αναδειχθεί σε ένα από τα πλέον σύγχρονα αεροδρόμια- μια πύλη τουρισμού εφάμιλλη του πανέμορφου αυτού τόπου.

    Τα σχέδια που παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό ανέδειξαν τη βασική φιλοσοφία πίσω από την νέα όψη του αεροδρομίου Μυκόνου που θα συνδυάζει τη σύγχρονη αρχιτεκτονική με τον παραδοσιακό χαρακτήρα των Κυκλάδων.

    Εμπνευσμένη από τους περιστερώνες του Αιγαίου, τα χαρακτηριστικά αυτά κτίρια λαϊκής αιγαιοπελαγίτικης αρχιτεκτονικής, η σχεδιαστική προσέγγιση «παντρεύει» την παράδοση της Μυκόνου με την μοντέρνα- σύγχρονη πλευρά της.

    Έτσι, το 2021, όταν ολοκληρωθεί το αεροδρόμιο, θα αποτελεί συνέχεια της αισθητικής και της αρχιτεκτονικής του τοπίου προσκαλώντας τους ταξιδιώτες και χρήστες του να ανακαλύψουν το νησί και μέσα από το αεροδρόμιό του. 

    Η πρόκληση για τις ομάδες εργασίας των αρχιτεκτονικών γραφείων που ανέλαβαν το έργο, K-STUDIO και ΒΕΤΑPLAN, ήταν μεγάλη, καθώς κλήθηκαν να δώσουν μια ενιαία μορφή σε ένα κτίριο που – από το 1971 οπότε και θεμελιώθηκε – αποτέλεσε αντικείμενο συνεχών επεκτάσεων και αναδιαρρυθμίσεων.

    Στόχος ήταν να δοθεί ένας ενιαίος χαρακτήρας στις όψεις του κτιρίου, ο οποίος θα έχει αναφορά στις ιδιαίτερες μορφολογικές αρχές της μυκονιάτικης αρχιτεκτονικής αλλά ταυτόχρονα θα ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές ενός μοντέρνου αεροδρομίου.

    Υπενθυμίζεται πως εκτός από την ανακαίνιση του αεροσταθμού, τα σχέδια της Fraport Greece για την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Μυκόνου μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν:

        • Επέκταση στην βόρεια πλευρά του υφιστάμενου κτηρίου συνολικής επιφάνειας 2000m2, η οποία θα στεγάσει το νέο τμήμα αφίξεων του αεροδρομίου.
        • Επέκταση κατά 500m2 του υφιστάμενου κτηρίου για τη δημιουργία περισσοτέρων πυλών αναχώρησης
        • Πλήρη αναδιαμόρφωση – ανακαίνιση των εσωτερικών χώρων
        • Δημιουργία νέων εμπορικών καταστημάτων και εστίασης στον χώρο των αναχωρήσεων.
        • Πλήρη ανακαίνιση των υφιστάμενων χώρων υγιεινής
        • Δημιουργία δύο νέων χώρων διακεκριμένων επιβατών.
        • Τοποθέτηση νέου αυτοματοποιημένου συστήματος διαχείρισης αποσκευών
        • Επανασχεδιασμό ολόκληρης της περιοχής κυκλοφορίας οχημάτων στην είσοδο του αεροσταθμού 



    ΣΧΟΛΙΑ