• Business

    Αλ. Βασιλικός (ΞΕΕ): «Βαλίτσες για το εξωτερικό» ετοιμάζει το ελληνικό πρωινό

    O πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας Αλέξανδρος Βασιλικός


    Αφού κέρδισε το στοίχημα της εδραίωσης στην εγχώρια ξενοδοχειακή αγορά, το ελληνικό πρωινό ετοιμάζεται να «ταξιδέψει» στο εξωτερικό. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας, Αλέξανδρο Βασιλικό, έχει γίνει ήδη μεγάλη προετοιμασία για την προβολή και προώθησή του, ώστε οι ξένοι καταναλωτές και εν δυνάμει επισκέπτες της χώρας μας να γνωρίσουν από πρώτο χέρι τα πολλά και διαφορετικά τοπικά προϊόντα της χώρας μας.

    «Ήρθε η ώρα να το επικοινωνήσουμε και στο εξωτερικό. Θα είναι πολύ ευχάριστο να κερνάμε λίγο Ελλάδα», ανέφερε χαρακτηριστικά στο πλαίσιο της συνέντευξης τύπου για την έκθεση Horeca που πραγματοποιήθηκε χθες σε κεντρικό ξενοδοχείο της πρωτεύουσας.

    Για τον κ. Βασιλικό, το ελληνικό πρωινό μπορεί να στηρίξει τους Έλληνες παραγωγούς καθώς ήδη αποτελεί το «βαρύ πυροβολικό» στη σύνδεση του γαστρονομικού και τουριστικού προϊόντος της χώρας. Δεν υπάρχει άλλο προϊόν, όπως είπε, που να συμβάλει τόσο πρακτικά στη σύνδεση του τουρισμού με τη γαστρονομία, τονίζοντας πως συμμετέχει με πάνω από 10% με 12% στην ελληνική ξενοδοχεία.

    Επιπλέον, καθώς τα περισσότερα ξενοδοχεία λειτουργούν με μπουφέ, το ελληνικό πρωινό είναι και μια μοναδική ευκαιρία να επικοινωνήσει ο ξενοδόχος τον πλούτο των ελληνικών προϊόντων στον επισκέπτη, αλλά και να βοηθήσει την τοπική οικονομία και τους Έλληνες παραγωγούς.

    «Ο ρόλος του τουρισμού είναι να βοηθάει και άλλες επαγγελματικές ομάδες. Πρέπει λοιπόν να εκμεταλλευθούμε την εξωστρέφεια που μπορεί να δημιουργήσει ο ελληνικός τουρισμός», υπογράμμισε ο κ. Βασιλικός.

    Ο πρόεδρος του ΞΕΕ επεσήμανε πως ως Επιμελητήριο προσπαθεί να εκπαιδεύσει τα μέλη του να επιλέγουν τα ελληνικά προϊόντα, και να αντιληφθεί την υπεραξία που προσφέρουν στην επιχείρησή του, ωστόσο παραδέχθηκε πως δεν μπορεί να περιορίσει την παλέτα των εισαγόμενων προϊόντων που προσφέρονται στον κάθε επαγγελματία. Εξάλλου, όπως τόνισε, είναι πολλά τα κριτήρια που οι επαγγελματίες κάνουν τις αγορές τους, όπως οι ποσότητες που είναι διαθέσιμες αλλά και η τιμή των τοπικών προϊόντων.

    Κλείνοντας ο κ. Βασιλικός αναφέρθηκε και στην πρακτική του all inclusive που ακολουθείται κατά κόρον από τους ξενοδόχους, κυρίως στους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της χώρας, λέγοντας πως σε πολλές περιπτώσεις είναι μονόδρομος, προκειμένου να κλείσουν συμφωνίες με τους tour operators ενώ διαφώνησε με την άποψη πως είναι μια επιζήμια πρακτική για τις τοπικές οικονομίες.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Κίνδυνος «λουκέτου» σε τέσσερις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες-Αγωνία για 400 εργαζόμενους

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μειώθηκαν οι διανυκτερεύσεις των Ελλήνων σε ξενοδοχεία και καταλύματα το 2018

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Λάμψα: Τα επόμενα βήματα για το «Sheraton Rhodes Resort» και το νέο πεντάστερο ξενοδοχείο στο Σύνταγμα



    ΣΧΟΛΙΑ