ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τη λίστα με τα κορυφαία brands για το 2018 αποκάλυψε η Interbrand.
Οι επωνυμίες έχουν υπολογιστεί βάσει τριών παραγόντων: το ρόλο που παίζει το εμπορικό σήμα επηρεάζοντας τις αποφάσεις αγοράς, τη δύναμή τους σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό και τις οικονομικές επιδόσεις τους.
Στην κορυφή του καταλόγου βρίσκονται οι τεχνολογικοί κολοσσοί Apple και Google και μάλιστα για έκτη συνεχόμενα χρονιά.
Οι εταιρείες που σημείωσαν τη μεγαλύτερη πρόοδο αυξάνοντας κατακόρυφα τις μετοχές τους είναι η Αmazon, το Netflix και η Gucci.
Στην πρώτη δεκάδα, κατακτώντας τον κόσμο της αγοράς, βρίσκονται οι εξής:
1. Apple ($214,480 εκατ.)
2 Google ($155,506 εκατ.)
3. Amazon ($100,764 εκατ.)
4. Microsoft ($92,715 εκατ.)
5. Coca-Cola ($66,341 εκατ.)
6. Samsung ($59,890 εκατ.)
7. Toyota ($53,404 εκατ.)
8. Mercedes ($48,601 εκατ.)
9. Facebook ($45,168 εκατ.)
10. McDonald’s ($43,417 εκατ.)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Πυρ και μανία οι χρήστες των νέων iPhones: Δεν φορτίζουν σωστά και η Apple δεν έχει απάντηση
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς έχασε 3,5 δισ. δολ. σε μία ημέρα ο μεγιστάνας της Louis Vuitton
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Μια βόλτα στο πρώτο «σπίτι» της Google, το 1998 (video)
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αναλυτές για Metlen: Ισχυρό το β’ εξάμηνο- ΑΠΕ και ενέργεια ωθούν την κερδοφορία
- Γιατί πήγε στο Μαξίμου ο CEO ενός κολοσσού της Υγείας – Η Ελλάδα στο ραντάρ ξένων εταιρειών για επενδύσεις
- Χάρης Αντωνίου: Τις επενδύσεις 1 με 2 τρισ. δολάρια για την ανανέωση των ελληνόκτητων ποντοπόρων πλοίων να προσπαθήσουμε να τις περάσουμε μέσα από το ΑΕΠ της Ελλάδας
- Patrico στην Πάρο: Επανερμηνεύοντας τη μνήμη του τόπου
