• Business

    AB Βασιλόπουλος: Κάτω από τα 2 δισ. ο τζίρος το 2018-Απώλειες 114 εκατ. ευρώ

    O Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, Βασίλης Σταύρου


    Κάμψη 5,42% εμφάνισαν οι πωλήσεις της AB Βασιλόπουλος για το 2018 και διαμορφώθηκαν στα 1,986 δισ. ευρώ από 2,1 δισ. ευρώ που ήταν το 2017.

    Την ίδια ώρα καθοδικά κινήθηκαν και τα κέρδη της αλυσίδας τόσο σε επίπεδο προ φόρων όσο και μετά φόρων. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το δημοσιευμένο ισολογισμό τα κέρδη προ φόρων υποχώρησαν στα 54 εκατ. ευρώ από 88,5 εκατ. ευρώ  ενώ και τα κέρδη μετά από φόρους μειώθηκαν  στα 34,6 εκατ. ευρώ έναντι 57,5 εκατ. ευρώ το 2017.

    Σε ότι αφορά τα κέρδη προ φόρων χρηματοδοτικών επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων αυτά μειώθηκαν στα 130,17 εκατ. ευρώ από 152,98 εκατ. ευρώ το 2017.

    Υπενθυμίζεται πως πρόσφατα η ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσε την ενσωμάτωση νέων υπηρεσιών στα καταστήματά της, αλλά και την είσοδό της σε νέες προϊοντικές κατηγορίες σε μια προσπάθεια να τονώσει τις πωλήσεις της και να προσελκύσει περισσότερους καταναλωτές.

    Όπως ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Βασίλης Σταύρου σε ειδική εκδήλωση,  στα καταστήματα μεταξύ άλλων δημιουργούνται ειδική χώροι όπου θα διατίθενται από βιολογικά προϊόντα μέχρι επιλογές για vegans και προϊόντα χωρίς γλουτένη, φρέσκοι φυσικοί χυμοί, αλλά και μεγάλη ποικιλία από εκλεκτά τυριά και έτοιμα γεύματα. Επιπλέον, δημιουργπούνται ψηφιακά σημεία πληροφοριών για προσφορές ενώ τοποθετούνται ψηφιακές οθόνες και αυτόματα ταμεία πληρωμών για την γρήγορη εξυπηρέτηση.

    Το «κερασάκι» στην τούρτα, είναι και η τοποθέτηση ενός ρομπότ, το οποίο θα εξυπηρετεί τους καταναλωτές στα καταστήματά ΑΒ Ελληνικό και AB Μακεδονία. Στη νέα στρατηγική της ΑΒ Βασιλόπουλος ιδιαίτερη έμφαση δίδεται και στις εξατομικευμένες προσφορές, οι οποίες θα ενεργοποιούνται απλά και γρήγορα μέσα από το πρόγραμμα πιστότητας AB Plus.



    ΣΧΟΛΙΑ