The Mononews Lab

ΑΒ Βασιλόπουλος: Φέρνει στην Ελλάδα το σούπερ μάρκετ του αύριο!

  • NewsRoom

Οκτώ δεκαετίες πρωτοπορίας και καινοτομίας. Με πρωτοβουλίες που αποτέλεσαν σημείο αναφοράς και έδειξαν το δρόμο στο ελληνικό λιανεμπόριο. Η ΑΒ Βασιλόπουλος για μια ακόμη φορά κάνει τη διαφορά, λανσάροντας το κατάστημα του αύριο!

Ένα κατάστημα που ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και ανεβάζει την αγοραστική εμπειρία σε άλλο επίπεδο. Ένα κατάστημα που προσφέρει και του «πουλιού το γάλα», με εξελιγμένο πρόγραμμα πιστότητας, νέα concepts και νέες τεχνολογικές εφαρμογές και δεσμεύσεις για το περιβάλλον και την κοινωνία, με στόχο να προσφέρει πάντα το καλύτερο στα 2,5 εκατομμύρια πελάτες που επισκέπτονται καθημερινά το δίκτυό της.

Για την ΑΒ, κάθε πελάτης είναι μοναδικός. Και όπως κάθε πελάτης αλλάζει, έτσι αλλάζει και η σχέση που αναπτύσσει η εταιρεία μαζί του. Μέσα από το εξελιγμένο πρόγραμμα πιστότητας, η ΑΒ προσφέρει σε κάθε πελάτη, αυτά που χρειάζεται, με στοχευμένο περιεχόμενο και προσφορές προσαρμοσμένες στις αγοραστικές προτιμήσεις του.

Με αυτόν τον τρόπο, ενεργοποιεί απλά και γρήγορα προϊόντικές προτάσεις που απευθύνονται μόνο σε εκείνον, σε ένα αγοραστικό ταξίδι που ξεκινάει και ολοκληρώνεται είτε στον online κόσμο της ΑΒ μέσω του click2shop, είτε στο φυσικό κατάστημα και μάλιστα με επιπλέον επιβράβευση έξτρα πόντων στην ΑΒ Plus κάρτα του. Η καινοτομία, ωστόσο, για την ΑΒ επεκτείνεται και σε νέα concepts και προϊόντικές κατηγορίες, οι οποίες θα στεγαστούν σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους μέσα στα καταστήματά της.

 

  1. Ο πρώτος χώρος, με την ονομασία «Αρμονία», θα περιλαμβάνει υγιεινές επιλογές από βιολογικά προϊόντα, προϊόντα ειδικής διατροφής όπως επιλογές για vegans, προϊόντα χωρίς γλουτένη, με χαμηλά λιπαρά, με υψηλή πρωτεΐνη, χωρίς ζάχαρη, προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον και φυτικά καλλυντικά.
  2. Ο δεύτερος, το Juice bar απευθύνεται στους πελάτες που θέλουν να απολαμβάνουν φρέσκους φυσικούς χυμούς και υγιεινά smoothies, είτε κάνοντας τους συνδυασμούς φρούτων και λαχανικών που επιθυμούν είτε επιλέγοντας από τις προτάσεις της ΑΒ.
  3. Ο τρίτος, το La Fromagerie θα διαθέτει μεγάλη ποικιλία από εκλεκτά τυριά από όλο τον κόσμο. Μάλιστα, ειδικός σύμβουλος θα ενημερώνει για τις ιδιαιτερότητες και τα γευστικά χαρακτηριστικά κάθε προϊόντος, θα προτείνει συνδυασμούς με αλλαντικά αλλά και προτάσεις wine pairing για ιδιαίτερες ή και καθημερινές περιστάσεις.
  4. Στον τέταρτο, θα στεγαστούν τα «Έτοιμα Γεύματα ΑΒ You’ll Love». Εκεί οι πελάτες, ήδη, μπορούν να επιλέξουν το αγαπημένο τους πιάτο από την μεγάλη και πλούσια γκάμα ετοίμων γευμάτων με την υπογραφή του Άκη Πετρετζίκη.
  5. Στον πέμπτο, τον Grab & Go θα υπάρχουν γρήγορες και νόστιμες επιλογές on the go.

Ρομπότ, αυτόματα ταμεία και ψηφιακές οθόνες

Από το κατάστημα του μέλλοντος δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι τεχνολογικές εφαρμογές, οι οποίες βελτιώνουν κατακόρυφα το επίπεδο εξυπηρέτησης. Πρόκειται για καινοτόμες τεχνολογίες, οι οποίες φέρνουν την «επανάσταση» στην αγοραστική εμπειρία. Ειδικότερα, οι τεχνολογικές καινοτομίες που εισάγονται στο δίκτυο είναι οι εξής:

  1. Κιόσκια (Ψηφιακά σημεία πληροφοριών) για προσφορές, χρήσιμες πληροφορίες, παιχνίδια, νέα προϊόντα και συνταγές.
  2. Ψηφιακές οθόνες, όπου οι πελάτες θα βλέπουν προσφορές και χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα, τα νέα και τις υπηρεσίες της εταιρείας.
  3. Μηχανισμός για σειρά προτεραιότητας, με ειδοποίηση στο κινητό για την εξοικονόμηση χρόνου μέσα στο κατάστημα ΑΒ.
  4. Αυτόματα ταμεία για γρήγορη κι εύκολη ολοκλήρωση των καθημερινών αγορών, με μετρητά ή κάρτα.
  5. Pepper, το φιλικό ρομπότ που θα υποδέχεται και θα εξυπηρετεί εκείνους που εμπιστεύονται τα καταστήματά ΑΒ Ελληνικό και AB Μακεδονία.

Και όλα αυτά, με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον και την κοινωνία. Γιατί όπως λέει ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, Βασίλης Σταύρου, «θεωρούμε ευθύνη μας να προστατεύσουμε τον πλανήτη, το σπίτι όλων μας, για τα παιδιά μας, για όλη την νέα γενιά. Για το μεγάλο μας «σπίτι», η ΑΒ είναι εδώ και θα είναι εδώ ώστε μαζί να αναλάβουμε σήμερα δράση και να αλλάξουμε συνήθειες».

 

«Τίποτα δεν πάει χαμένο»

Με αυτόν τον τρόπο, η ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσε δυο μεγάλες δεσμεύσεις, για τον περιορισμό της σπατάλης τροφίμων και τη μείωση του πλαστικού. Γιατί με την ΑΒ, #allazoumesinithies!

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία δεσμεύεται να περιορίσει τη σπατάλη τροφίμων κατά 50% μέχρι το 2025 μέσα από την αύξηση της δωρεάς τροφίμων σε φορείς και ανθρώπους που έχουν πραγματικά ανάγκη, τη διερεύνηση της σπατάλης τροφίμων σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα της ΑΒ σε συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, την αξιολόγηση όλων των εσωτερικών διαδικασιών της σε συνεργασία με τo WWF καθώς και την ίδρυση της πρώτης Εθνικής Συμμαχίας
για την Σπατάλη Τροφίμων σε συνεργασία με το Μπορούμε.

Για τη μείωση του πλαστικού, το οποίο αποτελεί μείζον ζήτημα για το περιβάλλον, η ΑΒ δεσμεύεται να μειώσει το πλαστικό κατά 50% μέχρι το 2025. Στο πλαίσιο αυτό, καταργεί τα πλαστικά μιας χρήσης που πωλούνται στα καταστήματα του δικτύου της μέσα στο 2020, μειώνει το βάρος του πλαστικού σε πολλές συσκευασίες και αντικαθιστά το 100% των υπόλοιπων πλαστικών συσκευασιών με συσκευασίες από ανακυκλώσιμο, ανακυκλωμένο ή κομποστοποιήσιμο υλικό.

«Χτίζουμε την ΑΒ του μέλλοντος», σημειώνει ο κ. Σταύρου, δηλώνοντας πως οι άνθρωποι της εταιρείας αντλούν καθημερινά αστείρευτη ενέργεια από τη χαρά να προσφέρουν το καλύτερο, καθημερινά, για όλους και να προχωρούν μπροστά.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος ξεκίνησε πριν από 80 χρόνια, όταν τα αδέλφια Βασιλόπουλοι άνοιξαν το πρώτο κατάστημα στην οδό Βουλής. Το 1992, πέρασε στον βέλγικο όμιλο Delhaize και από το 2015 ανήκει στην ολλανδική Ahold.

Σήμερα, αριθμεί 490 καταστήματα και απασχολεί πάνω από 14.000 εργαζόμενους ενώ καθημερινά εξυπηρετεί 2,5 εκατομμύρια πελάτες. Η γκάμα της περιλαμβάνει περισσότερους από 55.000 κωδικούς και πάνω από 8.000 κωδικούς ιδιωτικής
ετικέτας. Τα τελευταία χρόνια επενδύει κάθε χρόνο περίπου 70 εκατ. Ευρώ για την ανάπτυξή της, ενώ δημιουργεί πάνω από 400 θέσεις εργασίας, στηρίζοντας την ελληνική οικονομία.