ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Halsey πρωταγωνιστεί στη φθινοπωρινή καμπάνια της DKNY για τα 30α γενέθλια της μάρκας.
Με την επιμέλεια του φωτογράφου Amy Troost και του στυλίστα Carlos Nazario, η τραγουδίστρια, με την ακλόνητη αυτοπεποίθησή της και το γνήσιο ταλέντο της, εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο τον χαρακτήρα της DKNY, διαχέοντας παντού την αύρα της Νέας Υόρκης.
Στη φθινοπωρινή καμπάνια, όπου επικρατεί το ασπρόμαυρο περιβάλλον, το έντονο κόκκινο και το χαρακτηριστικό λογότυπο της DKNY, η Halsey αναβιώνει εικόνες από τις καινοτόμες καμπάνιες της μάρκας της δεκαετίας του ’90, αναδεικνύοντας τέλεια τις καλύτερες προτάσεις για το φθινόπωρο του 2019, όπως ριγέ suits, leopard και athleisure σύνολα.

«Όταν ανεβαίνω στη σκηνή, βγάζω τον καλύτερό μου εαυτό», αναφέρει η Νεοϋορκέζα τραγουδίστρια, φορώντας τα πιο δυνατά κομμάτια της συλλογής.
Η punk στάση και το casual ύφος της τραγουδίστριας την έχουν καθιερώσει ως την καλύτερη εκπρόσωπο της γενιάς της, ενώ η επιτυχία του single της «Without me» την καθιστούν ως ανερχόμενη δύναμη στη μουσική βιομηχανία παγκοσμίως.

«Είναι τιμή μου που αποτελώ μέρος των 30 χρόνων της DKNY».
«H DKNY αποτελεί το πνεύμα της Νέας Υόρκης. Είναι το κίνητρο και η ποικιλομορφία. Λένε πως, όταν μια μέλισσα φεύγει από την κυψέλη μόνη της, πεθαίνει. Η DKNY διατηρεί τη Νέα Υόρκη στην καρδιά μου και την μαγεία της στο μυαλό μου», είπε χαρακτηριστικά η τραγουδίστρια.
Η Halsey, μαζί με τους πρωταγωνιστές της ανδρικής σειράς της DKNY, τους The Martinez Brothers, εμφανίστηκαν στο blockbuster party που διοργάνωσε ο Οίκος για τα 30α του γενέθλιά κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης.



ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ηλεκτρικό ρέυμα: Τι φέρνουν οι αρνητικές τιμές στην αγορά ενέργειας
- Loulis Food: Γιατί επενδύει στην Kenfood
- Τι συμβαίνει στον Σκάι, το deal Ευαγγελάτου – Τατιάνας, λιγότερος Πορτοσάλτε, τι θα κάνει η Μενεγάκη, αλλαγές στα κανάλια
- Γουόρεν Μπάφετ : Τι θα κάνει με τα 334 δισ. δολάρια μετρητά; Άραγε περιμένει την «τέλεια καταιγίδα» για να κινηθεί;
