• Business Of Fashion

    Roger Federer: Θεαματική αύξηση πωλήσεων για την εταιρεία υποδημάτων όπου έχει επενδύσει ο διάσημος τενίστας

    • Bloomberg

    Roger Federer


    Για την ελβετική εταιρεία κατασκευής παπουτσιών για τρέξιμο On AG, η αποκλειστική τεχνολογία απορρόφησης κραδασμών της οποίας υπήρξε πόλος έλξης και για τον διάσημο τενίστα Roger Federer αλλά στον ρόλο του επενδυτή, τα lockdown είχαν θετική επίδραση.

    Οι διαδικτυακές πωλήσεις σχεδόν τριπλασιάστηκαν τους τρεις μήνες έως τον Μάιο, καθώς οι καταναλωτές που συνηθίζουν να αθλούνται αλλά ήταν επιφυλακτικοί με τα γυμναστήρια στράφηκαν στις υπαίθριες αθλητικές δραστηριότητες, σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας David Allemann. Η ζήτηση παρέμεινε εξίσου ισχυρή μετά το άνοιγμα των καταστημάτων, αποδεικνύοντας ότι η τάση αυτή μπορεί να διατηρηθεί ακόμη και μετά την επαναλειτουργία των γυμναστηρίων.

    «Ολόκληρο το lockdown έχει μεταμορφώσει τους καταναλωτές και τη βιομηχανία μας”, δήλωσε ο Allemann σε συνέντευξή του. «Αυτή η ισχυρή τάση για άθληση σε υπαίθριους χώρους αναμένεται να στηρίξει πραγματικά τη δυναμική της μάρκας μας».

    Το εμπορικό σήμα μπορεί να σημειώσει μία ακόμη ανοδική κίνηση καθώς ο Federer, ο οποίος έγινε μέτοχος της εταιρείας με έδρα τη Ζυρίχη τον Νοέμβριο, παρουσίασε το τελευταίο παπούτσι της On, στη σχεδίαση του οποίου συνέβαλε ο ίδιος. Αυτό μπορεί να βοηθήσει το brand να ανταγωνιστεί γίγαντες όπως η Nike Inc., η οποία έχει λανσάρει μια σειρά με το όνομα Michael Jordan και την Adidas AG, η οποία πουλά παπούτσια Stan Smith.

    Τα παπούτσια της On έχουν κοίλα εξαρτήματα τύπου καουτσούκ κατασκευασμένα από καουτσούκ ή αφρό στις εξωτερικές σόλες, που υπόσχονται στους δρομείς μια μαλακή προσγείωση, ενώ είναι πολύ σταθερά όταν το πόδι σηκώνεται από το έδαφος – πρόκειται για μια πατενταρισμένη τεχνολογία που ονομάζεται Cloudtec, η οποία είναι εφεύρεση της εταιρείας.

    Το  μοντέλο “The Roger” είναι ένα πανέμορφο λευκό sneaker εμπνευσμένο από το τένις, κατασκευασμένο με Cloudtec αντί για βαριά λαστιχένια σόλα. Η σειρά είναι περιορισμένη σε μόνο 1.000 ζεύγη και έχει τιμή 249,99 δολάρια.

    Η ελβετική ετικέτα έχει αναδειχθεί σε μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες παπουτσιών για τρέξιμο στον κόσμο από τότε που ιδρύθηκε πριν από μια δεκαετία. Η ιδιωτική εταιρεία δεν έχει αποκαλύψει στοιχεία για την ιδιοκτησία ή τα οικονομικά αποτελέσματα της. Κατατάσσεται στην 6η θέση στην κατηγορία παπουτσιών για τρέξιμο στις ΗΠΑ, με μερίδιο αγοράς 6,6%, έναντι 26% που έχει η Brooks, η μεγαλύτερη μάρκα στην αγορά των 475 εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας NPD.

    Η κατασκευάστρια παπουτσιών συνεργάζεται με περίπου 6.000 λιανοπωλητές παγκοσμίως και πρόκειται να παρουσιάσει το πρώτο μεγάλο της κατάστημα “ναυαρχίδα” στην οδό Lafayette του Μανχάταν μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, μετά από δύο δοκιμαστικά καταστήματα στη Σαγκάη. Το αν η εταιρεία θα προσθέσει περισσότερα καταστήματα εξαρτάται από τον τρόπο με τον οποίο η πανδημία θα αλλάξει τη συμπεριφορά των καταναλωτών.

    «Θα παρατηρήσουμε τους επόμενους μήνες πώς διαμορφώνεται το τοπίο στην αγορά της λιανικής και εάν έχει νόημα θα συνεχίσουμε σε αυτό το μοτίβο”, δήλωσε ο Alleman. «Θα θέλαμε επίσης να δούμε τι θα συμβεί στα μεγάλα εμπορικά κέντρα όπως το Λονδίνο, αν οι άνθρωποι ταξιδεύουν λιγότερο. Όλα αυτά είναι ακόμα στον αέρα”.



    ΣΧΟΛΙΑ