• Business Of Fashion

    Ο Comme des Garcons συνεργάζεται με τους οίκους Burberry, Gucci, Maison Margiela για μια εορταστική συλλογή

    • NewsRoom


    Η ξεχωριστή συλλογή για τα Χριστούγεννα του Comme des Garcons αφορά αποκλειστικά τη “χωρίς αποκλεισμούς συνύπαρξη και συνεργασία των ανθρώπων” σύμφωνα με τον Άντριαν Τζοφ, πρόεδρο της Comme des Garcons International.

    Ο Τζοφ και η σύζυγος του, ιαπωνικής καταγωγής σχεδιάστρια, Ρέι Καβακούμπo που έχτισαν την αυτοκρατορία Comme des Garcons επιστράτευσαν τη μεγαλύτερη λίστα συνεργατών για να βοηθήσουν στη σύλληψη της capsule εορταστικής συλλογής του οίκου: Τον Αλεσάντρο Μικέλε του οίκου Gucci, τον Ρικάρντο Τίσι του Burberry, καθώς και τους Τζον Γκαλιάνο, Ζαν Πολ Γκοτιέ, Σιμόν Ρόσα, Γκρεγκ Γκριν, Μαρίν Σερ, Βάλτερ Βαν Μπέιρεντονκ και την εταιρεία Stussy.

    Απ’ όλους ζητήθηκε να προτείνουν ένα εμβληματικό κομμάτι του brand τους για επανέκδοση. Η Ρέι Καβακούμπο πρόσθεσε στη συνέχεια τη δική της ερμηνεία στα σχέδια, μετατρέποντας ένα φουλάρι Burberry σε γραβάτα, δημιουργώντας μία τσάντα Gucci εμπνευσμένη από χάρτινη σακούλα και εκσυγχρονίζοντας ένα T-shirt του Maison Margiela για τον αγώνα κατά του AIDS.

    View this post on Instagram

    Comme des Garçons Tokyo Aoyama

    A post shared by Comme des Garcons (@commedesgarcons) on

    “Πάντα απολαμβάνουμε τις συνέργειες, οι οποίες έχουν να κάνουν με εμπιστοσύνη και το σεβασμό” δήλωσε στο WWD Άντριαν Τζοφ. “Η Ρέι δεν θέλει δύο καπετάνιους σε ένα πλοίο. Έτσι, είτε το αφήνουμε σε εκείνους, είτε ζητάμε από εκείνους να τα αφήσουν όλα σε εκείνη. Οι εκπρόσωποι των εννέα brand ήταν πολύ ευτυχείς που τα άφησαν αυτή τη φορά σε εκείνη”.

    View this post on Instagram

    Comme des Garçons Tokyo Aoyama

    A post shared by Comme des Garcons (@commedesgarcons) on

    H συλλογή “Friends and Comme des Garcon’s Happy Holidays” είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στο Dover Street Market Ginza στο Τόκιο και από τις 6 Δεκεμβρίου και σε άλλα καταστήματα.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Το κατακόκκινο Pre-Fall 2019 fashion show του Valentino στο Τόκιο (video)

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η νέα καμπάνια του οίκου Burberry μας ταξιδεύει στις βρετανικές χριστουγεννιάτικες παραδόσεις (video)

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Δημήτρης Σγουρός (Hook on Chic): Ένα πρωτότυπο website ενοικίασης επώνυμων ρούχων σε χαμηλές τιμές



    ΣΧΟΛΙΑ