• Business Of Fashion

    Η νέα κίνηση της H&M που αναμένεται να επαναφέρει τις χαμένες πωλήσεις

    • NewsRoom


    Μέσα στα περισσότερα από 4.300 καταστήματα της H&M σε όλον τον κόσμο, ο κόσμος ξέρει πάντα τι περιμένει να δει: ράφια γεμάτα με παντελόνια, φούστες και φορέματα και συχνά ένα «πνιγμένο» περιβάλλον.

    Τα στελέχη της H&M όμως δεν θεωρούν ότι αυτό πλέον είναι αρκετό. Οι πωλήσεις έχουν πέσει τα τελευταία χρόνια και οι μετοχές της εταιρίας έχουν χάσει σχεδόν τα 2/3 της αξίας τους από το 2015, ενώ οι ανταγωνιστές της έχουν προσαρμοστεί καλύτερα σε μια αγορά  που αλλάζει με ταχύτατους ρυθμούς.

    Στα κεντρικά της H&M στην Στοκχόλμη, η εταιρία εξετάζει νέα σενάρια που θα λύσουν τα δεσμά της με το παρελθόν – εν μέρει ακολουθώντας τακτικές που οι ανταγωνιστές της έχουν ήδη εφαρμόσει για να προσελκύσουν νέους πελάτες.

    Δραστικές αλλαγές

    Το κατάστημα της H&M στη γειτονιά Karlaplan στη σουηδική πρωτεύουσα προσφέρει μικρότερη ποικιλία επιλεγμένων ρούχων, τα οποία εκτίθενται σε ράφια που βρίσκονται στον αέρα και σε πολύχρωμα τραπέζια, ενώ σερβίρει καφέ στους πελάτες και τους προσκαλεί σε αποκλειστικά events.

    H Η&Μ σχεδίασε το κατάστημα έχοντας στο μυαλό της ντόπιους ευκατάστατους πελάτες, κάνοντας στροφή από τα στάνταρ προϊόντα που προσφέρονται στα καταστήματά της στην καλύτερη εξυπηρέτηση των τοπικών προτιμήσεων.

    «Πρέπει να ανεβάσουμε το επίπεδο της ποιότητας: να έχουμε λιγότερα προϊόντα στα καταστήματά μας, με καλύτερη παρουσίασή τους», ανέφερε στο Reuters ο CEO Karl-Johan Persson, εγγονός του ιδρυτή της H&M.

    «Στόχος είναι να μπορέσουμε να πουλήσουμε περισσότερο με λιγότερα προϊόντα και να το καταφέρουμε με έναν οικονομικό τρόπο», συμπλήρωσε.

    Κακές πωλήσεις

    Έπειτα από δεκαετίες ραγδαίας ανάπτυξης, η H&M είχε 4.801 καταστήματα σε 69 χώρες στο τέλος του περασμένου Μαΐου, ακολουθώντας την Inditex ως ο δεύτερος μεγαλύτερος λιανοπωλητής στο χώρο της μόδας. Δύο χρόνια κακών πωλήσεων, ωστόσο, άφησαν την εταιρία με ένα απόθεμα 4,1 δισ. δολαρίων απούλητων προϊόντων.

    Η ανάκαμψη των πωλήσεων που παρουσίασε η H&M το τρίτο τρίμηνο μπορεί να προαναγγέλλει μια ανακοπή της κακής πορείας, ωστόσο οι αναλυτές υποπτεύονται ότι αυτό ήταν αποτέλεσμα των μειωμένων τιμών.

    Τα πλήρη οικονομικά στοιχεία του τρίτου τριμήνου θα παρουσιαστούν στις 27 Σεπτεμβρίου.

    Το πιλοτικό νέο κατάστημα στη Στοκχόλμη δείχνει ότι η H&M έπιασε επιτέλους το «νόημα».

    «Μετά από συζήτηση με τους πελάτες, θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα πιο ζεστό και πιο προσωπικό περιβάλλον», εξηγεί στο Reuters η Anna Tillberg, επικεφαλής του think-tank της εταιρίας που δουλεύει το νέο concept.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Η H&M εξέπληξε τους αναλυτές, θετικά αυτή την φορά

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: H&M: 10 φθινοπωρινά πουκάμισα για casual και κομψές εμφανίσεις έως 15 ευρώ!



    ΣΧΟΛΙΑ