Business Of Fashion

Η νέα καμπάνια της Τζένιφερ Λόπεζ και της Ντονατέλα Βερσάτσε έχει «άρωμα 00s»

  • NewsRoom


Τι και αν περάσανε 20 χρόνια από την εκτυφλωτική και πολυσυζητημένη εμφάνιση της Τζένιφερ Λόπεζ στα μουσικά βραβεία Grammy του 2000, το φόρεμα «Jungle» ήταν, είναι και θα είναι μια από τις πιο συναρπαστικές «στιγμές» της μόδας.

Μετά τον πάταγο που έκανε το φόρεμα του ιταλικού οίκου Versace στο κόκκινο χαλί των Grammys, η Ντονατέλα Βερσάτσε συνεργάστηκε αρκετές φορές με την καταξιωμένη τραγουδίστρια και φίλη της, για την δημιουργία διάφορων παραλλαγών του φορέματος για κάποιες συγκεκριμένες εμφανίσεις της JLO. Υπενθυμίζεται πως η  pop star είχε κλείσει το fashion show του οίκου στην εβδομάδα μόδας του Μιλάνου τον Σεπτέμβριο του 2019, φορώντας και πάλι το jungle print σε μία άκρως αποκαλυπτικό δημιουργία.

Κάπως έτσι η  Τζένιφερ με την Ντονατέλα αποφάσισαν να «ανοίξουν» τη νέα δεκαετία φέρνοντας εικόνες από τα 00s, δημιουργώντας μια collection επικεντρωμένη στο iconic jungle σχέδιο.

Από την καμπάνια του ιταλικού οίκου για την Άνοιξη – Καλοκαίρι 2020 δεν θα μπορούσε να λείπει και το πασίγνωστο μοντέλο Κένταλ Τζένερ. Την καμπάνια φωτογράφισε το δίδυμο της επιτυχίας, Mert Alas και Marcus Piggott, σε μια σειρά φωτογραφιών και βίντεο που έχουν θέμα τη μόδα και την τεχνολογία, το self-love και τη ματαιοδοξία, τα προσωπικά στοιχεία και την ιδιωτικότητα.