• Business Of Fashion

    Αυτό είναι το μυστικό e-shop της Amazon με luxury brands

    • NewsRoom


    Στον κόσμο των luxury brands εισέρχεται η Amazon με τη δημιουργία της ιστοσελίδας VRSNL (versional), μέσα από την οποία πωλούνται ρούχα και αξεσουάρ μερικών από των διασημότερων high-end brands.

    Η ιστοσελίδα ανήκει στην θυγατρική Zappos του κολοσσού και από τον Σεπτέμβριο προσφέρει μια μεγάλη γκάμα από ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ 36 μεγάλων brands, όπως Gucci, Rick Owens, Bottega Veneta και Burberry.

    Τα συγκεκριμένα κομμάτια είναι αποκλειστικά διαθέσιμα στην ιστοσελίδα VRSNL και δεν υπάρχουν στο Amazon, αλλά ούτε στην πλατφόρμα της εταιρείας Shopbop, που είναι αφιερωμένη σε medium-high brands.

    Αυτό που κάνει, όμως, εντύπωση είναι ότι το νέο e-shop δεν έχει διαφημιστεί πουθενά.

    Αν και διαθέτει λογαριασμό στο Instagram, δεν έχουν αναρτηθεί ούτε εκεί φωτογραφίες ή βίντεο, ενώ μέχρι στιγμής το προφίλ ακολουθούν 39 followers.

    Ο λόγος ύπαρξης της συγκεκριμένης ιστοσελίδας είναι ανεξήγητος. Το πρότζεκτ πάντως διεξάγεται από την Amazon με σκοπό να εισέλθει στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου πολυτελών ειδών, ενώ ήδη η εταιρεία έχει διαθέσει, σύμφωνα με πληροφορίες, ένα σημαντικό κεφάλαιο για μια γιγαντιαία μάρκετινγκ καμπάνια εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων.

    Άτομο από το κοντινό περιβάλλον της διοίκησης της Amazon είπε στο Business of Fashion, ότι τις ερχόμενες εβδομάδες αναμένεται η προσθήκη ακόμη περισσότερων brands, όπως Napa by Martine Rose, United Standard και ROA, ενώ έπεται το επίσημο launch της ιστοσελίδας.

    Δεδομένου του ότι η Nike σταμάτησε τις πωλήσεις προϊόντων της στο Amazon, τον περασμένο Νοέμβριο και ο όμιλος LVMH έχει γνωστοποιήσει δημοσίως ότι δεν ενδιαφέρεται να κάνει πωλήσεις μέσω της πλατφόρμας, η VRSNL θα μπορούσε να αποτελέσει ένα «γυμναστήριο», όπου η Amazon διακριτικά μπορεί να προετοιμάζεται για την είσοδό της στο luxury e-commerce.



    ΣΧΟΛΙΑ