• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Kering: Βουτιά της μετοχής της ομίλου προκάλεσε η επιβράδυνση της ανάπτυξης του brand Gucci

    • Bloomberg
    Ο Φρανσουά Ανρί Πινό, CEO του ομίλου Kering, με τη σύζυγο του Σάλμα Χάγιεκ

    Ο Φρανσουά Ανρί Πινό, CEO του ομίλου Kering, με τη σύζυγο του Σάλμα Χάγιεκ


    Σημαντική πτώση σημείωσε η μετοχή του ομίλου πολυτελών ειδών Kering, μετά την επιβράδυνση της ανάπτυξης του κορυφαίου brand του χαρτοφυλακίου του, Gucci.

    Οι πωλήσεις του ιταλικού εμπορικού σήματος αυξήθηκαν κατά 3,8% στο τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, πολύ λιγότερο από τις εκτιμήσεις των αναλυτών για ανάπτυξη 9,3%.

    Οι επιδόσεις της εταιρείας επηρεάστηκαν από τους περιορισμούς της πανδημίας, που έπληξαν τη ζήτηση στην Κίνα, τη Νέα Ζηλανδία, την Αυστραλία και αλλού, δήλωσε ο Jean-Marc Duplaix, οικονομικός διευθυντής της Kering, σε τηλεφωνική επικοινωνία με δημοσιογράφους. Η μετοχή υποχώρησε έως και 5,8% κατά την έναρξη των συναλλαγών στο Παρίσι.

    Η Gucci, η οποία παράγει περισσότερα από τα μισά έσοδα της Kering, κυκλοφόρησε τη συλλογή της Aria στα τέλη του περασμένου μήνα. Η σειρά, που γιορτάζει την εκατονταετηρίδα του brand, διαθέτει σουέτ μπουφάν και λουλουδάτα μοτίβα που θυμίζουν τη δεκαετία του ’70. Η Gucci εξαρτάται ιδιαίτερα από τη ζήτηση για τα νέα προϊόντα της, οπότε οι αντιδράσεις των αγοραστών είναι σημαντικές.

    Σε μια κλήση με αναλυτές, ο Duplaix επισήμανε ότι αναμένει πως οι πωλήσεις της Gucci να ενισχυθούν από τη νέα συλλογή, προσθέτοντας ότι ο όμιλος είναι ευχαριστημένος με τη στρατηγική τιμολόγησης και τις πρόσφατες τάσεις πωλήσεων. Το μείγμα προϊόντων της σειράς είναι επίσης ευρύτερο, διευρύνοντας την ελκυστικότητά του, τόνισε ο Duplaix.

    Το πάρτι αναβλήθηκε

    “Το πάρτι Gucci αναβάλλεται”, έγραψε ο αναλυτής της Bernstein, Luca Solca, μετά τα αποτελέσματα. Η Gucci συνεχίζει να υποαποδίδει σε σχέση με τα άλλα “μεγάλα εμπορικά σήματα”, όπως η Louis Vuitton του ομίλου LVMH, πρόσθεσε.

    Οι πωλήσεις της Kering για τους πρώτους εννέα μήνες του 2021 ανήλθαν σε 12,2 δισεκατομμύρια ευρώ (14,2 δισεκατομμύρια δολάρια), ξεπερνώντας τα επίπεδα του 2019. Η Saint Laurent σημείωσε την καλύτερη επίδοση κατά το τρίτο τρίμηνο, με τις πωλήσεις του παρισινού εμπορικού σήματος να αυξάνονται κατά 28%.

    Ο όμιλος LVMH, που έχει μεγάλα brands κάτω από την ομπρέλα του,  συμπεριλαμβανομένων των Louis Vuitton και Dior, την περασμένη εβδομάδα δήλωσε ότι βρίσκεται σε καλό δρόμο για να φτάσει τα έσοδα του 2019, δείχνοντας πόσο γρήγορα έχουν ανακάμψει ορισμένοι γίγαντες του κλάδου ειδών πολυτελείας. Η Hermes International θα ανακοινώσει τις πωλήσεις της την Πέμπτη.

    Στο μεταξύ, η ταινία House of Gucci, που αφηγείται τη δολοφονία του κληρονόμου της οικογένειας Maurizio Gucci το 1995, θα προβληθεί τον επόμενο μήνα. Η ταινία, με πρωταγωνιστές τη Lady Gaga και τον Adam Driver, αναμένεται να φέρει στο προσκήνιο το brand κατά την διάρκεια των αγορών στις διακοπές των εορτών, εκτιμά η Claire Roblet, επικεφαλής των επενδυτικών σχέσεων της Kering.

    Ένα άλλο γεγονός στο οποίο ποντάρει η Gucci είναι η επικείμενη συνεργασία της με την Balenciaga, για την κυκλοφορία τζάκετ και λευκών κοστουμιών που θα φέρουν τα λογότυπα και των δύο εμπορικών σημάτων. Η νέα σειρά αναμένεται να κυκλοφορήσει τον επόμενο μήνα.

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ