bloomberg
Sponsored by

Bloomberg

Η Nintendo ποντάρει στα Pokemon για να πουλήσει περισσότερα Switch

  • Bloomberg


Η Nintendo ποντάρει στο ότι μπορεί να πουλήσει εκατομμύρια κονσόλες Switch αυτήν την εορταστική περίοδο, λανσάροντας ένα νέο παιχνίδι Pokémon που αλληλεπιδρά με το επιτυχημένο φορητό παιχνίδι Pokemon Go, καθώς και έναν νέο χαρακτήρα.

Τα Let’s Go Pikachu και Let’s Go Eevee κυκλοφορούν την Παρασκευή σε όλο τον κόσμο, οι πρώτοι τίτλοι της δημοφιλούς σειράς για την τελευταία κονσόλα της Nintendo. Εξοπλισμένα με εμπλουτισμένα γραφικά, τα παιχνίδια είναι σχεδιασμένα για να προσελκύσουν τους 850 εκατομμύρια οπαδούς που έχουν παίξει το Pokémon Go. Μόνο όσοι αγοράζουν τα νέα παιχνίδια Let’s Go μπορούν να συγχρονίσουν τα smartphones τους και τις κονσόλες Switch μέσω σύνδεσης Bluetooth. Με αυτόν τον τρόπο, οι χρήστες μπορούν να μεταφέρουν τα τερατάκια τσέπης μεταξύ της εφαρμογής για κινητά και των παιχνιδιών του Switch και επίσης να ξεκλειδώσουν τον Meltan, τον νέο χαρακτήρα.

Η Nintendo στοχεύει να ενισχύσει τις πωλήσεις Switch κατά τη διάρκεια ενός κατά τ’ άλλα αδύναμου έτους για τις κυκλοφορίες λογισμικού. Οι αναλυτές θυμούνται το 2016, όταν το ντεμπούτο του Pokemon Go αναζωπύρωσε το ενδιαφέρον για την αγορά κονσολών 3DS για να παίζουν περισσότερα παιχνίδια της σειράς. Εκτιμούν ότι ο Meltan μπορεί να βοηθήσει να πουληθούν 7,5 εκατομμύρια κομμάτια από τους νέους τίτλους μέχρι τον Μάρτιο, σύμφωνα με προβλέψεις τεσσάρων αναλυτών που συνέταξε το Bloomberg. Ο όρος “Meltan” ήταν trending στους χρήστες των κοινωνικών μέσων που ασχολούνται με τα Pokemon μέσα σε λίγες ώρες από την κυκλοφορία του παιχνιδιού.

Συγκριτικά, η σειρά Pokémon έχει πωλήσει 101 εκατομμύρια τίτλους στις συσκευές Nintendo από το 2004, δεύτερη πίσω μόνο από το franchise του Super Mario με 121 εκατομμύρια, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nintendo.

«Το Pokémon Go είχε σημαντικό θετικό αντίκτυπο στις πωλήσεις του 3DS και των παιχνιδιών Pokémon, οπότε πιστεύω πως υπάρχει το ενδεχόμενο να υπάρξει παρόμοιος αντίκτυπος στο Switch», δήλωσε ο Piers Harding-Rolls, επικεφαλής της έρευνας παιχνιδιών στην IHS Markit. «Η Nintendo πιστεύει ότι αυτό θα είναι ένα εξαιρετικό προϊόν για δώρα κατά τη διάρκεια της περιόδου των γιορτών και αυτός είναι ένας βασικός λόγος που δεν έχει μειώσει την πρόβλεψη παραδόσεων για το σύνολο του έτους».

Η Nintendo πρέπει να κερδίσει την υποστήριξη περισσότερων παικτών όπως η Christina Grybel, μία φανατική παίκτρια Pokémon στις Η.Π.Α., η οποία σχεδιάζει να αγοράσει ένα Switch για να αποκτήσει το νέο τερατάκι τσέπης. «Ο κύριος λόγος για να πάρεις το παιχνίδι Let’s Go είναι για τον Meltan», ανέφερε σε συνέντευξη.

Ταυτόχρονα, η κίνηση σύνδεσης των νέων τίτλων παιχνιδιών στο Switch με το Pokemon Go έχει αποξενώσει μερικά μέλη της κοινότητας των Pokémon, που υποστηρίζουν ότι η εισαγωγή του Meltan είναι μια φτηνή κίνηση που απευθύνεται σε οπαδούς που θέλουν να συλλέξουν κάθε διαθέσιμο χαρακτήρα. Αυτό, λένε, αναγκάζει τους παίκτες να ξοδέψουν τουλάχιστον 360 δολάρια για να αγοράσουν ένα Switch και ένα παιχνίδι Let’s Go. Ως αποτέλεσμα, ορισμένοι λένε ότι η Nintendo κάνει πολύ δύσκολο για τους οπαδούς να επιτύχουν το σύνθημα της σειράς «Gotta Catch ‘Em All» (πρέπει να τα πιάσεις όλα).

«Μερικοί άνθρωποι δεν θα μπορέσουν ποτέ να ολοκληρώσουν τις συλλογές τους στο Pokémon Go, το οποίο είναι λυπηρό και αντίθετο με όσα εκπροσωπούν τα Pokémon», δήλωσε η Lisa Zahn, μία φανατική παίκτρια Pokémon από τη Γερμανία. Άλλοι βετεράνοι παίκτες απειλούν επίσης να μποϋκοτάρουν τις αγορές, Χαρακτηριστικά όπως οι μάχες έχουν απλοποιηθεί υπερβολικά για να προσελκύσουν τους παίκτες από smartphones. Οι αρνητικές κριτικές δε βοηθούν, με τους νέους τίτλους να λαμβάνουν μερικές από τις χαμηλότερες βαθμολογίες της σειράς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Η Goldman ωθεί υψηλότερα το πετρέλαιο. Κέρδη άνω του 1,5% για αμερικανικό αργό και brent

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Υπέκυψε στις τεχνολογικές πιέσεις το Τόκιο, θετικά πρόσημα στην υπόλοιπη Ασία

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Οι νέες business του Τσακαλώτου και του Μαξίμου με την JP Morgan και τον κ. Στ. Παπαδόπουλο