• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    H Burberry, με το νέο μονόγραμμα, κερδίζει το στοίχημα και απογειώνεται

    • Bloomberg


    Η Burberry Group Plc απογειώνεται, καθώς τα ανανεωμένα προϊόντα που δημιούργησε ο νέος -γνωστός στα social media- σχεδιαστής της, γνωρίζουν τεράστια ζήτηση στην Κίνα.

    Οι πωλήσεις στα καταστήματα έχουν αυξηθεί κατά 4% σε συγκρίσιμη βάση, κατά το τρίμηνο που έληξε τον Ιούνιο, ποσοστό διπλάσιο από τις προβλέψεις των αναλυτών. Οι νέες κολεξιόν του Ricardo Tisci, ο οποίος ξεκίνησε τη συνεργασία του με το γνωστό βρετανικό οίκο πολυτελών ειδών πέρυσι, έχοντας γίνει γνωστός από τη συνεργασία του με το γαλλικό οίκο Givenchy, έφεραν ισχυρό, διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης, ανακοίνωσε η Burberry.

    Οι μετοχές της εταιρείας σημείωσαν άνοδο 11% στην αγορά του Λονδίνου, την μεγαλύτερη ενδοσυνεδριακή άνοδο από το 2012.

    O Tisci σηματοδότησε την άφιξή του στη Burberry, λανσάροντας το νέο, φανταχτερό μονόγραμμα σε όλα τα καταστήματα και τις διαφημιστικές πινακίδες, καθώς και σε προϊόντα όπως τσάντες, παπούτσια με ψηλό τακούνι και παλτά, σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί τις υπόλοιπες εταιρείες πολυτελών ειδών, που εστιάζουν στο λογότυπο τους, όπως η ναυαρχίδα του οίκου LVMH, η  Louis Vuitton.

     

     

    Από την πρώτη επίδειξη του Tisci με το νέο εμπορικό σήμα το περασμένο φθινόπωρο, η Burberry αγωνίζεται για να τοποθετήσει τα προϊόντα αυτά στα καταστήματα, καθώς η νέα εμφάνιση προβλήθηκε έντονα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram και το WeChat της Κίνας.

    Οι πωλήσεις στην ηπειρωτική Κίνα σημείωσαν σημαντική άνοδο κατά τη διάρκεια του τριμήνου, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών, παρόλο που η χώρα παρουσίασε τη βραδύτερη οικονομική ανάπτυξη των τελευταίων τριών δεκαετιών.

    Το νέο μονόγραμμα

    “Το μονόγραμμα έχει μεγάλο αντίκτυπο στους Κινέζους”, δήλωσε ο CFO της εταιρείας Julie Brown σε τηλεφώνημα με δημοσιογράφους. “Έχουμε προσελκύσει περισσότερους millenials σε αυτή την περιοχή.”

    Η εταιρεία διατήρησε τις εκτιμήσεις της για σταθερά έσοδα, καθώς η ταχύτερη ανάπτυξη από τις συλλογές του Tisci θα βοηθήσει στην αντιστάθμιση του αντίκτυπου του κλεισίματος των καταστημάτων. Η Burberry αποσύρει τα προϊόντα της από μη πολυτελή και εκπτωτικά καταστήματα, προκειμένου να ενισχύσει τη δυναμική του brand της.

    Η Burberry είναι η πρώτη ευρωπαϊκή εταιρεία πολυτελών ειδών που ανακοίνωσε αποτελέσματα τριμήνου, και η ισχυρή της εικόνα μπορεί να ενισχύσει τις προοπτικές της στον κλάδο, παρά τα ερωτηματικά σχετικά με την πορεία της ζήτησης από την Κίνα.

    Ο Tisci έχει δώσει νέα πνοή στα σχέδια του γνωστού οίκου, αφού η ανάπτυξη της είχε παραμείνει στάσιμη στο τέλος της θητείας του προηγούμενου σχεδιαστή της Christopher Bailey. Ωστόσο, τα προηγούμενα χρόνια ο Bailey βοήθησε να πενταπλασιαστούν τα έσοδα της Burberry λανσάροντας το κομψό βρετανικό στυλ.

    Kanye West, Riccardo Tisci, Kim Kardashian

    Rihanna, Madonna

    Κατά τη θητεία του στο Givenchy, ο Tisci δημιούργησε συμμαχίες μεταξύ του ιστορικού γαλλικού οίκου πολυτελείας και των νέων ειδώλων της ποπ,  όπως η Beyonce και η Kim Kardashian. Στη Burberry, οι πρώτοι που υιοθέτησαν τη νέα κολεξιόν ήταν μεταξύ άλλων η Rihanna, η Madonna και η Irina Shayk – ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητα του εμπορικού σήματος στο διαδίκτυο.

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ