• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Burberry: Νέος Διευθυντής Δημιουργικού ο Daniel Lee

    • Bloomberg
    Daniel Lee, Διευθυντής Δημιουργικού της Burberry

    Daniel Lee, Διευθυντής Δημιουργικού της Burberry


    Η Burberry διόρισε τον Daniel Lee, πρώην Διευθυντή Δημιουργικού της Bottega Veneta, ως αντικαταστάτη του Riccardo Tisci, ο οποίος αποχωρεί από την εταιρεία μετά από πέντε χρόνια.

    Με την αποχώρηση του Tisci ολοκληρώνεται η αναδιάρθρωση του πολυτελούς brand, ενώ προηγήθηκε η έξοδος της Οικονομικής Διευθύντριας, Julie Brown, η οποία περίπου μια εβδομάδα πριν ανακοίνωσε ότι αποχωρεί προκειμένου να ενταχθεί στη φαρμακευτική εταιρεία GSK σε παρόμοια θέση.

    Ο Lee θα αναλάβει τη θέση του Διευθυντή Δημιουργικού στις αρχές του Οκτωβρίου, σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε η εταιρεία την Τετάρτη.

    Αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του παρουσιάζοντας την πρώτη του συλλογή στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου, τον ερχόμενο Φεβρουάριο, ενώ θα δίνει αναφορά στον βετεράνο της Versace, Jonathan Akeroyd, ο οποίος ανέλαβε χρέη Διευθύνοντα Συμβούλου της Burberry τον περασμένο Μάρτιο.

    Μετά από αυτή την ανακοίνωση, η Burberry είδε τις μετοχές της να ανεβαίνουν κατά 3,7%.

    Προηγουμένως, ο Lee εργάστηκε με την Phoebe Philo στο Celine και έδωσε μια νέα ενέργεια στην Bottega Veneta, προσφέροντας στο κλασσικό brand -γνωστό για τα υφαντά δερμάτινα αξεσουάρ του- μια πιο σύγχρονη αίσθηση, στήνοντας fashion shows σε μέρη όπως το Βερολίνο και το Ντιτρόιτ.

    Έφυγε από την Bottega Veneta, όπου εργαζόταν τα τελευταία τέσσερα χρόνια, για άγνωστους λόγους μετά από το τελευταίο fashion show που πραγματοποίησε στο Ντιτρόιτ.

    Ο CEO Akeroyd θα παρουσιάσει τη νέα στρατηγική του για τη βρετανική εταιρεία μόδας τον Νοέμβριο, με τον Lee να αποτελεί ρόλο-κλειδί στο σχέδιό του.

    Ο Tisci δεν έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα στην Burberry

    Όταν ο Tisci εντάχθηκε στην Burberry, είχε μόλις ολοκληρώσει μια επιτυχημένη 12ετία στον οίκο Givenchy, όπου έγινε γνωστός για τις εντυπωσιακές τουαλέτες του.

    Θεωρούνταν σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής του πρώην CEO, Marco Gobbetti για την αναβάθμιση του brand.

    Επιχείρησε να κάνει το brand πιο ορατό τοποθετώντας ένα μονόγραμμα με το logo της Burberry πάνω σε προϊόντα, όπως τσάντες. Μια συνταγή που έχει στεφθεί με επιτυχία σε άλλα brands, όπως στη Louis Vuitton.

    Ωστόσο, η εταιρεία άργησε να επαναφέρει τα shows της μπροστά σε ζωντανό κοινό, έπειτα από τα lockdown της πανδημίας του κορονοϊού. Ο Tisci παρουσίασε την πρώτη συλλογή για άνδρες και γυναίκες τον Μάρτιο, ενώ γαλλικά αντίπαλα brands έκαναν live shows από το 2021.

    Την περασμένη Δευτέρα, ο Tisci αποκάλυψε την τελευταία του κολεξιόν για την άνοιξη-καλοκαίρι του 2023 σε μια αποθήκη στο Λονδίνο. Το σόου είχε αναβληθεί λόγω της περιόδου πένθους στην Αγγλία, μετά την κηδεία της βασίλισσας Ελισάβετ Β’.

    «Ο Tisci ήταν στην Burberry για πέντε χρόνια και καθ’ όλη τη διάρκεια της πορείας του, καταλάβαμε ότι τα σχέδιά του δεν έχουν δυνατή απήχηση στα social media και οι αυξήσεις στις πωλήσεις της Burberry σε σχέση με συναδέλφους ήταν άνευρες», αναφέρουν αναλυτές της Jefferies, με ηγέτη τον Flavio Cereda. «Ωστόσο, μια νέα δημιουργική τάση προσθέτει ένα με δύο χρόνια στο χρονοδιάγραμμα για την επαναφορά ενός brand».

    Διαβάστε επίσης:

    Starbucks, Nike, Adidas, Burberry, Gucci: Βουλιάζουν οι πωλήσεις των κολοσσών καταναλωτικών αγαθών στην Κίνα



    ΣΧΟΛΙΑ