• Business Of Fashion

    Brooks Brothers: 200 χρόνια ιστορίας στην εντατική λόγω πανδημίας – Πώς κατέρρευσε η εταιρεία που είχε ντύσει μέχρι και τον Λίνκολν

    • Bloomberg


    Αίτηση υπαγωγής στο Κεφάλαιο 11 του αμερικανικού Πτωχευτικού Κώδικα κατέθεσε ο όμιλος Brooks Brothers, χάνοντας τον έλεγχο της κατάστασης μετά το ισχυρό πλήγμα της πανδημίας στις πωλήσεις ενδυμάτων, το οποίο ήρθε να προστεθεί στα μεγάλα χρέη της εταιρείας.

    Με την υπαγωγή της στο σχετικό κεφάλαιο, η εταιρεία ενδυμάτων, η οποία μετρά δύο αιώνες ζωής, θα έχει τη δυνατότητα να συνεχίσει να λειτουργεί ενόσω επεξεργάζεται σχέδιο αναδιάρθρωσης για την ανάκαμψή της και την αποπληρωμή των χρεών της.

    Το πλήγμα της πανδημίας στην Brooks Brothers ήταν σφοδρότατο, καθώς με το κλείσιμο των γραφείων, λόγω lockdown, επλήγη και η ζήτηση για επαγγελματικά σύνολα, αφού οι άνθρωποι εργάζονταν από το σπίτι.

    Σύμφωνα με το Bloomberg όμως, η εταιρεία αναζητούσε αγοραστή από πέρυσι, καθώς πολλά από τα περίπου 250 καταστήματά της στις ΗΠΑ παρουσίαζαν ήδη μείωση πωλήσεων. Τώρα, η προσπάθεια ανεύρεσης αγοραστή θα συνεχιστεί στο πλαίσιο πλειστηριασμού κατά τη διάρκεια της διαδικασίας πτώχευσης, η οποία, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Brooks Brothers, θα ολοκληρωθεί σε λίγους μήνες.

    Η Brooks Brothers απασχολούσε προ πανδημίας περίπου 4.025 άτομα, σύμφωνα με δικαστικά έγγραφα.

    Έντυνε προέδρους

    Με το πρώτο της κατάστημα, που άνοιξε τις πύλες του στις 7 Απριλίου 1818 στη γωνία των οδών Cherry και Catherine στην περιοχή του Μανχάταν, τα απλά, κλασικά κοστούμια της εταιρείας έγιναν βασικό είδος στη Wall Street.

    Η Brooks Brothers που, σύμφωνα με τα λεγόμενά της, είναι η παλαιότερη εταιρεία λιανικής πώλησης ενδυμάτων στις ΗΠΑ, έχει ντύσει μάλιστα και Αμερικανούς προέδρους, συμπεριλαμβανομένου του Αβραάμ Λίνκολν, ενώ πλέον πουλά ανδρικά, γυναικεία και παιδικά ρούχα.

    Το πρώτο κατάστημα της Brooks Brothers στο Μανχάταν (Brooks Brothers (1845)
    Πηγή: D.T. Valentine’s Manual, 1864)

    Η εταιρεία τη διεθνή επέκτασή της με το κατάστημα «ναυαρχίδα» του Τόκιο το 1979 και έφτασε να έχει πάνω από 250 καταστήματα εκτός των ΗΠΑ. Τα καταστήματα, όμως, έγιναν βάρος, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται σε πιο casual ρούχα εργασίας και αγορές μέσω Internet.

    Η εταιρεία ζητά τώρα την έγκριση του δικαστηρίου για να τιμήσει μη εξαργυρωμένες δωροκάρτες αξίας περίπου 35 εκατομμυρίων δολαρίων και να συνεχίσει το πρόγραμμα αφοσίωσης πελατών της, καθώς και τις πολιτικές επιστροφής και αλλαγής προϊόντων.



    ΣΧΟΛΙΑ