• Big Story

    Wells Fargo: Αυτές είναι οι προβλέψεις μας για Τσάκο και Φράγκου

    Νίκος Τσάκος

    Nίκος Τσάκος, εφοπλιστής Tsakos Energy Navigation


    Διχασμένος εμφανίστηκε ο Michael Webber, ο αναλυτής της Wells Fargo, για την πορεία του κλάδου των δεξαμενόπλοιων, καθώς προχώρησε σε μείωση των προβλέψεων για τα κέρδη αρκετών ναυτιλιακών εταιρειών για το 2016 (ανάμεσά τους και μεγάλες ελληνικές εταιρείες), ενώ την ίδια στιγμή αύξησε τις προβλέψεις του για τα κέρδη των εταιρειών αυτών για το έτος 2017.

    Με αυτόν τον τρόπο, ο Webber συγκαταλέγεται με πολλούς άλλους αναλυτές – όπως είναι οι Doug Mavrinac της Jefferies, Magnus Fyhr της Seaport Global, Eirik Haavaldsen και Oystein Dalby της Pareto Securities και Herman Hildan και Frode Morkedal της Clarksons – που εμφανίζονται απαισιόδοξοι στις εκτιμήσεις τους για την πορεία του κλάδου των δεξαμενόπλοιων, μετά την απροσδόκητη πτώση που κατέγραψε κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2016.

    wells fargo
    Michael Webber, αναλυτής Wells Fargo

    Συγκεκριμένα, ο Webber μείωσε τις προβλέψεις του για την πορεία των κερδών των ναυτιλιακών Ardmore Shipping, DHT Holdings, Euronav, Navios Maritime Acquisition (συμφερόντων της Αγγελικής Φράγκου), και Teekay Tankers, ενώ μόνο η Frontline του Νορβηγού εφοπλιστή, John Fredriksen και η Tsakos Navigation Partners (Tsakos Energy Navigation-TEN) του Νίκου Τσάκου έλαβαν θετική πρόβλεψη για το έτος 2016.

    Παράλληλα, για το έτος 2017, ο αναλυτής της Wells Fargo, αυξάνει τις προβλέψεις του για τα κέρδη των DHT, Frontline, Navios, Teekay και Tsakos Navigation Partners, ενώ τις μειώνει αντίστοιχα για τις εταιρείες Ardmore και Euronav.

    Ο Webber επίσης αναφέρθηκε και στις τιμές των ναύλων των δεξαμενόπλοιων, για την πορεία των οποίων στο υπόλοιπο του 2016 εμφανίστηκε απαισιόδοξος.

    tsakos
    Το δεξαμενόπλοιο τύπου VLCC “Ulysses” της Tsakos Energy Navigation

    Συγκεκριμένα, για τις τιμές των ναύλων στα δεξαμενόπλοια τύπου VLCC εκτιμά ότι θα διαμορφωθούν στα 39.600 δολάρια ημερησίως, έναντι 41.500 δολαρίων που ήταν η προηγούμενη εκτίμηση.

    Όσον αφορά τα δεξαμενόπλοια τύπου suezmax, ο αναλυτής της Wells Fargo, θεωρεί ότι οι ναύλοι θα κινηθούν στα 26.900 δολάρια ημερησίως, έναντι 29.300 δολαρίων που ήταν η αρχική πρόβλεψη, ενώ για τα δεξαμενόπλοια τύπου MR, οι ναύλοι θα διαμορφωθούν στα 13.800 δολάρια ημερησίως, έναντι 15.200 δολαρίων, όπως είχε προβλεφθεί αρχικά.

    Παρά το γεγονός ότι οι τιμές των ναύλων στον κλάδο των δεξαμενόπλοιων σημείωσαν αύξηση πρόσφατα, αυτό δεν φάνηκε να είναι αρκετό για να ενισχυθούν τα κέρδη των εταιρειών για το τρίτο τρίμηνο του έτους. Ωστόσο, σύμφωνα με τον Webber, αυτή η αύξηση είναι θετικό σημάδι για την ανάκαμψη της αγοράς.

    αγγελικη φραγκου
    Αγγελική Φράγκου. Πρόεδρος και Διευθύνουσα σύμβουλος της Navios Maritime Holdings Inc

    Τέλος, ο αναλυτής της Wells Fargo υποστήριξε ότι τα διυλιστήρια, μειώνοντας τα αποθέματά τους σε αργό πετρέλαιο, θα συμβάλλουν στην αύξηση της ζήτησης για δεξαμενόπλοια ώστε τα αποθέματα αυτά να αποκατασταθούν. Γεγονός που με τη σειρά του θα οδηγήσει στην ανάκαμψη των μετοχών των ναυτιλιακών που δραστηριοποιούνται στις μεταφορές πετρελαίου.

    Χαρακτηριστικά ο Webber υποστήριξε ότι “Για να συνεχίσουμε να αισιοδοξούμε για την πορεία των μετοχών των εταιρειών στον κλάδο των δεξαμενόπλοιων, είναι απαραίτητο τα διυλιστήρια να μειώνουν σε σταθερή βάση τα αποθέματά τους σε αργό”.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Χατζηπατέρας: Οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζει η Dorian και το ενδεχόμενο στρατηγικού επενδυτή

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γρ. Ζήκος: Θετικοί οι αναλυτές για τις επόμενες κινήσεις της Costamare

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:

    http://www.mononews.gr/megalos-diagonismos-tou-mononews-dinoume-5-doroepitages-apo-ta-attica-axias-1000-evro/82999

     



    ΣΧΟΛΙΑ