• Business

    Ο «ταλαντούχος» κ. Δανιηλίδης και η νέα εποχή της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

    Αλέξανδρος Δανιηλίδης Αθηναϊκή Ζυθοποιία

    Αλέξανδρος Δανιηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος Αθηναϊκής Ζυθοποίιας


    Έφυγε ως επιτυχημένος εμπορικός διευθυντής, επιστρέφει ως καταξιωμένος μάνατζερ. Ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης ύστερα από έξι παραγωγικά χρόνια στην Heineken Σερβίας κλήθηκε να αναλάβει τα ηνία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας σε μια κομβική στιγμή για την εταιρεία και την χώρα…

    Άνθρωποι που γνωρίζουν πράγματα και καταστάσεις κάνουν λόγο για την καλύτερη επιλογή που θα μπορούσαν να κάνουν τα κεντρικά για την «μετά Μηνά εποχή». Μια εποχή που φαινομενικά φαντάζει ευκολότερη σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν, ωστόσο εξακολουθεί να ελλοχεύει κινδύνους και να κρύβει παγίδες για τις εταιρείες-κολοσσούς…

    Το μεγάλο προσόν του κ. Δανιηλίδη, πέραν των ηγετικών ικανοτήτων που διαθέτει είναι ότι ξέρει καλά που έρχεται και τι ευθύνη αναλαμβάνει. Με άλλα λόγια, ξέρει πόσο «βαριά είναι η φανέλα της Αθηναϊκής».

    Με είκοσι συνολικά χρόνια εμπειρία στις πωλήσεις, δυο εκ των οποίων ως επικεφαλής του εμπορικού τμήματος γνωρίζει από πρώτο χέρι που πλεονεκτεί και που υστερεί η εταιρεία. Και το κυριότερο που πρέπει να δώσει έμφαση, πως να αντιμετωπίσει τις ιδιαιτερότητες της ελληνικής αγοράς μπίρας και πως να διαχειριστεί τα «ανοιχτά μέτωπα» που έχει σε εξέλιξη η εταιρεία…(πχ. η δικαστική μάχη για την περαιτέρω μείωση ή και εξάλειψη του προστίμου των περίπου 30 εκατ. ευρώ από την Επιτροπή Ανταγωνισμού).

    Η μεγαλύτερη ωστόσο πρόκληση που έχει μπροστά του ο κ. Δανιηλίδης είναι η αναθέρμανση του αγοραστικού ενδιαφέροντος για τα σήματα της εταιρείας. Καλείται όπως λένε άνθρωποι της αγοράς να αφουγκραστεί τον παλμό της αγοράς και να παρουσιάσει καινοτομίες που θα φέρουν την εταιρεία ξανά στο επίκεντρο, συνεχίζοντας στα βήματα του κ. Μηνά.

    Η αποστολή, σημειώνουν οι ίδιοι, δεν είναι εύκολη. Πέραν της πίεσης που δέχονται οι πολυεθνικές από την στροφή των καταναλωτών στις ελληνικές μάρκες, έχει να αντιμετωπίσει την υψηλή φορολογία και την παρατεταμένη κάμψη της κατανάλωσης μπίρας.

    Πάντως, όσοι τον γνωρίζουν εμφανίζονται πεπεισμένοι πως θα έχει μια εξίσου επιτυχημένη πορεία όσο ο προκάτοχός του. Όπως λένε είναι ένας χαρισματικός μάνατζερ που έχει αποδείξει πως μπορεί να φέρει σε πέρας «δύσκολες αποστολές» με αποκορύφωμα την θητεία του στην Heineken Σερβίας, την οποία εκτόξευσε στην κορυφή από την τρίτη θέση, διπλασιάζοντας τις πωλήσεις και αναπτύσσοντας την κερδοφορία της.

    Ο κ. Δανιηλίδης ξεκίνησε στην Αθηναϊκή το 1992. Ανέλαβε διάφορες θέσης ευθύνης στη Διεύθυνση Πωλήσεων, με τελευταία αυτή του Εμπορικού Διευθυντή, το 2010.Το 2012 τοποθετήθηκε γενικός διευθυντής στην Heineken Σερβίας. Θεωρείται από τους πιο επιτυχημένους και ταλαντούχους πωλητές που πέρασαν ποτέ από την Αθηναϊκή και είναι ένας από τους νεότερους Έλληνες CEO που ανέλαβαν την ευθύνη της εταιρείας. Έχει σπουδάσει Οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και είναι πενήντα χρονών.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Απίστευτη απόφαση από τη UNILΕVER: Πουλάει την Άλτις. Ήταν τελικά καταστροφικό το management της Ηρούς Αθανασίου;

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ευ. Μυτιληναίος: Μόνο με αυτόν τον τρόπο θα βγει η Ελλάδα από την κρίση

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ανδρέας Βγενόπουλος: Πού είναι τα λεφτά και ποιος τα κυνηγάει;



    ΣΧΟΛΙΑ