• Big Story

    Ανατροπή! Θ. Αγγελόπουλος – Α. Αλαφούζος: Ναυάγιο για ένα από τα μεγαλύτερα ναυτιλιακά deals;

    Με μία νέα παραγγελία η ναυτιλιακή Metrostar Management, συμφερόντων της του εφοπλιστή Θεόδωρου Αγγελόπουλου, επιστρέφει στην αγορά των suezmax τάνκερ

    Θεόδωρος Αγγελόπουλος, επιχειρηματίας και εφοπλιστής


    Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις σε ένα από τα μεγαλύτερα εγχώρια ναυτιλιακά deals μεταξύ των εφοπλιστών Αριστείδη Αλαφούζου και Θεόδωρου Αγγελόπουλου, καθώς πηγές της αγοράς υποστηρίζουν ότι η συμφωνία εξαγοράς των δύο τελευταίων δεξαμενόπλοιων της Metrostar Management από τη Glafki Maritime Company ναυάγησε.

    Ειδικότερα, η συμφωνία “κολλάει” στο γεγονός ότι η τιμή πώλησης των δύο δεξαμενόπλοιων μεταφοράς αργού πετρελαίου τύπου VLCC – η οποία κυμαίνεται περίπου στα 80 εκατ. για το καθένα – κρίνεται “πολύ χαμηλή”.

    Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν πληροφορίες που θέλουν  τη ναυτιλιακή του κ. Αλαφούζου να συνεχίζει τις προσπάθειες εξεύρεσης “κοινού τόπου” ώστε να μην καταρρεύσει το σημαντικό αυτό deal. Στο μεταξύ, τα δύο δεξαμενόπλοια παραμένουν διαθέσιμα στην αγορά, με το ενδεχόμενο να τα διεκδικήσει κάποιος άλλος αγοραστής – ακόμα και ξένη εταιρεία – να είναι πολύ μεγάλο.

    αριστειδης αλαφουζος
    Αριστείδης Αλαφούζος, εφοπλιστής

    Σε αυτό το σημείο υπενθυμίζεται ότι τα δύο αυτά VLCCs, όπως είχε γράψει το mononews.gr στις 14 Οκτωβρίου, επρόκειτο να τα εξαγοράσει ο κ. Αλαφούζος στην τιμή των 83-84 εκατ. δολαρίων το καθένα (το σύνολο της εξαγοράς θα κυμαίνονταν περίπου στα 170 εκατ. δολάρια), με τη συμφωνία ανάμεσα στους δύο άντρες να θεωρείται σχεδόν ολοκληρωμένη.

    Και θεωρούνταν ότι βρισκόταν στο τελικό στάδιο καθώς, όπως είχε κυκλοφορήσει τότε στην αγορά, ο κ. Αλαφούζος είχε ήδη εξασφαλίσει ναυλοσύμφωνα μεγάλης διάρκειας και για τα δύο πλοία με την ινδικών συμφερόντων ναυτιλιακή Reliance Industries, τα οποία θα είχαν διάρκεια 3 ετών και οι τιμές των ναύλων θα κυμαίνονταν στο ποσό των 29.000 δολαρίων την ημέρα.

    Το γεγονός είναι πως, αν όντως αυτή η συμφωνία οδηγήθηκε σε ναυάγιο, ο μεγάλος ζημιωμένος από αυτή την ιστορία δε θα είναι άλλος από τον κ. Αγγελόπουλο, του οποίου η ναυτιλιακή Metrostar αντιμετωπίζει ήδη μεγάλα χρέη ενώ δεν διαθέτει πλέον κανένα πλοίο στο στόλο της.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Οικονόμου: Με μια κίνηση-ματ στα χέρια του το 90% του χρέους της DryShips

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Εξαγορά-μαμούθ 5 δισ. δολ. στη ναυτιλία – Στα “χέρια” του δανέζικου γίγαντα Maersk Line η Hamburg Sud

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Έντονη κινητικότητα στη Seanergy: Αναζητά 25 εκατ. δολ. από τις αγορές



    ΣΧΟΛΙΑ