• Big Story

    Σ. Παληός: Νέες επικερδείς συμφωνίες στο ξηρό φορτίο

    Συμεών Παληός ναυτιλία

    Συμεών Παληός, εφοπλιστής Diana Shipping


    Άλλη μια επικερδή συμφωνία εξασφάλισε ο Έλληνας εφοπλιστής Συμέων Παληός, ο οποίος κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2017 αποδεικνύεται ιδιαίτερα δραστήριος στην αγορά ξηρού φορτίου.

    Ειδικότερα, η ναυτιλιακή Diana Shipping του εφοπλιστή προχώρησε στη συμφωνία ναύλωσης του φορτηγού πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου newcastlemax Philadelphia (χωρητικότητας 206.040-dwt και κατασκευής 2012) στη ναυτιλιακή Koch Shipping – με έδρα τη Σιγκαπούρη – η οποία και θα ναυλώσει το πλοίο για μια περίοδο που θα διαρκέσει 11 έως 13 μήνες. Σημειώνεται ότι η νέα αυτή συμφωνία προβλέπει ημερήσιους ναύλους που θα κυμαίνονται στο ποσό των 15.600 δολαρίων.

    Υπενθυμίζεται ότι, όπως έγραψε το mononews.gr στις 28 Φεβρουαρίου, η Diana Shipping ανακοίνωσε ότι προχώρησε σε συμφωνία επέκτασης του υφιστάμενου ναυλοσυμφώνου του φορτηγού πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου post-panamax Polymnia (χωρητικότητας 98.704-dwt και κατασκευής 2012) με την Cargill International S.A. – με έδρα τη Γενεύη της Ελβετίας – για μια περίοδο που θα διαρκέσει αυτή τη φορά από 13 έως και 16 μήνες. Η συμφωνία αυτή προβλέπει ημερήσιους ναύλους που θα κυμαίνονται στο ποσό των 10.100 δολαρίων, από τους οποίους εξαιρείται προμήθεια προς τρίτους της τάξεως του 4,75%. Η νέα περίοδος της χρονοναύλωσης αναμένεται να ξεκινήσει στις 15 Μαρτίου του 2017, ενώ η Diana Shipping αναμένει ακαθάριστα έσοδα ύψους 3,79 εκατ. δολαρίων από την ελάχιστη διάρκειά της, δηλαδή τους 13 μήνες.

    Ακόμη, σημειώνεται ότι, όπως έγραψε το mononews.gr στις 16 Φεβρουαρίου, ο εφοπλιστής προχώρησε μέσω μιας θυγατρικής της ναυτιλιακής, στην ναύλωση του capesize Houston (χωρητικότητας 177.729-dwt και κατασκευής 2009) με την ελβετικών συμφερόντων SwissMarine για μια περίοδο διάρκειας από 13 ως 15 μήνες, αρχής γενομένης από την Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου.

    Ουσιαστικά πρόκειται για επέκταση του υφιστάμενου ναυλοσυμφώνου που έχει συνάψει ο κ. Παληός με την ελβετική ναυτιλιακή. Το συμβόλαιο προέβλεπε ημερήσιους ναύλους ύψους 5.150 δολαρίων για τις πρώτες 15 μέρες, ενώ πλέον (συγκεκριμένα από τις 3 Μαρτίου και στο εξής) οι ναύλοι έχουν διαμορφωθεί σχεδόν στο διπλάσιο ποσό των 10.000 δολαρίων την ημέρα.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά. Αναλυτικά όλες οι κατηγορίες

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η DHT Holdings έκλεισε το deal του μήνα με την πώληση ενός VLCC

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία στρέφεται κατά προστίμου 2,7 εκατ. για θαλάσσια ρύπανση



    ΣΧΟΛΙΑ