• Big Story

    Γ. Οικονόμου: Αγόρασε το τάνκερ του Α. Αλαφούζου;

    Γιώργος Οικονόμου, επικεφαλής DryShips ναυτιλία

    Γιώργος Οικονόμου, επικεφαλής DryShips


    Ο Έλληνας εφοπλιστής Γιώργος Οικονόμου αποδεικνύεται ιδιαίτερα δραστήριος στην εφοπλιστική σκακιέρα, καθώς, μετά την απόκτηση δύο δεξαμενόπλοιων για λογαριασμό της ναυτιλιακής του DryShips, έχει συνδεθεί και με την αγορά ενός ακόμη δεξαμενόπλοιου που έχει διαθέσει προς πώληση η ναυτιλιακή Kyklades Maritime, συμφερόντων του εφοπλιστή Αριστείδη Αλαφούζου.

    Ωστόσο, αυτή τη φορά, την επενδυτική κίνηση – που ανέρχεται στο ποσό των 29,1 εκατ. δολαρίων – φέρεται να την έχει πραγματοποιήσει η TMS Tankers, την οποία πηγές της αγοράς συνδέουν με την απόκτηση του δεξαμενόπλοιου μεταφοράς αργού πετρελαίου τύπου aframax Nissos Anafi (χωρητικότητας 115.666-dwt και κατασκευής 2012) που ανήκει στο στόλο της ναυτιλιακής του κ. Αλαφούζου, η οποία και επιδίδεται σε μπαράζ πωλήσεων του στόλου της το τελευταίο διάστημα, στα πλαίσια της προσπάθειας του εφοπλιστή να περιορίσει τις συνέπειες της αδύναμης αγοράς.

    Προς το παρόν, οι brokers δεν έχουν επιβεβαιώσει τη συγκεκριμένη κίνηση και το πλοίο εξακολουθεί να καταγράφεται στη λίστα του στόλου της Kyklades, όπως αναφέρεται στην επίσημη ιστοσελίδα της. Εάν όμως επαληθευτεί, τότε θα πρόκειται για την τρίτη στη σειρά που πραγματοποιεί ο κ. Οικονόμου στο υγρό φορτίο.

    Οικονόμου

    Υπενθυμίζεται ότι, όπως έγραψε το mononews.gr στις 21 Φεβρουαρίου, η εισηγμένη στο NASDAQ ναυτιλιακή του DryShips, προχώρησε στην εξαγορά δύο δεξαμενόπλοιων, καταβάλλοντας ένα ποσό που άγγιξε συνολικά τα 102,5 εκατ. δολάρια.

    Όπως ανακοίνωσε η DryShips, προχώρησε στην εξαγορά του δεξαμενόπλοιου μεταφοράς αργού πετρελαίου τύπου VLCC Orthis (χωρητικότητας 320.105-dwt και κατασκευής 2011), το οποίο έχει θέσει προς πώληση η εταιρεία ενέργειας Shell, για το ποσό των 61,2 εκατ. δολαρίων – όχι πολύ μακριά από την τιμή των 57 εκατ. δολ. που πίστευαν οι brokers.

    Επίσης ανακοίνωσε ότι απέκτησε το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο τύπου aframax (“Hull 812”) που κατασκευάζεται αυτή την περίοδο στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hyundai Samho Heavy Industries. Το εν λόγω νεότευκτο είχε παραγγείλει η – επίσης νοτιοκορεάτικη – Dong-A Tanker, στην οποία η ναυτιλιακή του κ. Οικονόμου κατέβαλε το ποσό των 41,3 εκατ. δολαρίων.

    Και τα δυο πλοία πρόκειται να δραστηριοποιηθούν στην spot αγορά, ενώ, συνολικά, η επένδυση του εφοπλιστή ανήλθε στο ποσό των 102,5 εκατ. δολαρίων, ένα ποσό ιδιαίτερα σημαντικό που έρχεται να προστεθεί στα 83,5 εκατ. δολ. που είχε δώσει για την απόκτηση του πρώτου του υγραεριοφόρου τύπου VLGC.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Η Όλγα Μπορνόζη (Capital Link) στο Mononews: Τεράστια η επιτυχία των ναυτιλιακών forums σε Αθήνα και Λεμεσό

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιώργος Λογοθέτης: Τριπλό «χτύπημα»

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: VesselsValue: «Αυτοκράτορες» στην παγκόσμια μεταφορά πετρελαίου οι Έλληνες εφοπλιστές



    ΣΧΟΛΙΑ